Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 406


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1830

#881 Provocateur

Provocateur
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 348
  • Vieta:MEMEL
  • Automobilis:Seat Ibiza ST 2012

Parašyta 2009 rugsėjo 22 - 12:02

kaip priziuri taip ir byra... :doh:

O ka - ji dar ir priziureti kazkaip stebuklingai reikia, apart tepalu keitimo ??? :blink: :unsure:
  • 0
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012

#882 Svečias_audrenas69_*

Svečias_audrenas69_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 23 - 14:45

lygtai ir priziurejau, bet nusprogo vairo stiprintuvo siurblys, paskui radiatorius po ziemos prakiuro galutinai, po to generatorius, galiausiai velenas kuris suka generatoriaus dirza mire :huh: viskas puses metu begyje
  • 0

#883 Bildas

Bildas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 295
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.2 HDi universalas

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 12:40

O galiu papildyt sia tema 1.6 HDi varikliu? :) ..na, kad nekurt naujos. Ar vertas sis daigtas demesio, ar geriau begt nuo jo kuo toliau? <_<
  • 0

#884 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 13:09

lygtai ir priziurejau, bet nusprogo vairo stiprintuvo siurblys, paskui radiatorius po ziemos prakiuro galutinai,
po to generatorius, galiausiai velenas kuris suka generatoriaus dirza mire :huh: viskas puses metu begyje

Absoliutu lavona nusipirkai, buna tokiu. Vairo stiprintuvo sirbliai nelaiko butent ZF firmos su 11 cm skyveliu, jie eina tiek 1.9 tiek 2.1. Radijatorius varinis, tarnavimo laikas mazdaug 8 metai, buna pratempia ilgiau , bet retai. Todel visi ir iesko , bet rast gera varini padeveta sansu 0.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#885 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 13:12

O galiu papildyt sia tema 1.6 HDi varikliu? :) ..na, kad nekurt naujos.
Ar vertas sis daigtas demesio, ar geriau begt nuo jo kuo toliau? <_<

Nezinau kodel taip yra , bet jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#886 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 14:43

O galiu papildyt sia tema 1.6 HDi varikliu? :) ..na, kad nekurt naujos.
Ar vertas sis daigtas demesio, ar geriau begt nuo jo kuo toliau? <_<

Nezinau kodel taip yra , bet jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.

silpnokas tas 1.6 hdi,jaigu didesne masina reikia vilkti ,viskas susidevi,cia kazkas rase kad 2,7 hdi gera ,nu gal del traukimo ir gera,bet man rodos kad ,2,2 hdi ,,ar tik ne geriausias variantas ,nezinau kazkas rase kad traukos nepakanka bet as jau 3 metai vazineju su 607 2,2 HDI ,tai ir traukia jis normaliai,ir 320000 km pravaziuota dabar,o kas ten rase kad netraukia ,gal jau varikliui ragai,o 2,7hdi variklis gal geras ,bet jau apkaustitas labai elektronika,ir genda dazniau ;) :pug:
  • 0

#887 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 18:08

jei sis variklis nuvaziaves apie 200 t. km dazniausiai jau mires. Kodel taip yra nezinau, bet taip yra.

Ant daugkartinių C4 kailio pavyzdžių aptikta, kad tipinis pirmųjų 1.6HDI bugas- per liauni vožtuvai, ir per silpnos, dažnai lūžtančios jų spyruoklės. Ir tai paprastai išlenda, vos viršyjus 100kkm ridą.
Vėliau ta problema gamykloje buvo pašalinta. Nauji remontiniai vožtuvai su naujomis spyruoklėmis, kiek žinau, problemų irgi nebekelia. Nors mažai kas (o gal ir dar niekas) po pakeitimo jau yra nuvažiavęs tuos 100kkm, reikalingus problemos išlindimui. :unsure:
Šiaip, kad varikliai per silpni, nelabai eina kabintis; tas "silpnumas" yra daugiau psichologinės kilmės, paremtas maža variklio kubatūra :) . Galia ir sukimo momentas juk praktiškai tokie pat, kaip ir 2.1TD ar senesniojo 2.0HDI, kurių labai silpnais niekas nelaikė. Tie patys ~110AG, ir ~250Nm.
  • 0

#888 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 19:17

Ant daugkartinių C4 kailio pavyzdžių aptikta, kad tipinis pirmųjų 1.6HDI bugas- per liauni vožtuvai, ir per silpnos, dažnai lūžtančios jų spyruoklės. Ir tai paprastai išlenda, vos viršyjus 100kkm ridą.
Vėliau ta problema gamykloje buvo pašalinta. Nauji remontiniai vožtuvai su naujomis spyruoklėmis, kiek žinau, problemų irgi nebekelia. Nors mažai kas (o gal ir dar niekas) po pakeitimo jau yra nuvažiavęs tuos 100kkm, reikalingus problemos išlindimui. :unsure:
Šiaip, kad varikliai per silpni, nelabai eina kabintis; tas "silpnumas" yra daugiau psichologinės kilmės, paremtas maža variklio kubatūra :) . Galia ir sukimo momentas juk praktiškai tokie pat, kaip ir 2.1TD ar senesniojo 2.0HDI, kurių labai silpnais niekas nelaikė. Tie patys ~110AG, ir ~250Nm.

nu nzn ar vien psichologinis faktorius.Gal praktika parodzius yra,kad mazos kubaturos benziniai labiau yra ridai jautrus nei didesnes kubaturos.
Mazesnis kompresinis ziedas,kuriam tenka visas apkrovimas.Mano nuomone mazos kubaturos variklis turi priklausyti lengvo svorio automobiliui,bet deda juos i ir citroen xara picaso ir i puga 407.
  • 0

#889 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 21:06

Kas dėl ilgaamžiškumo, tai bemaž neabejoju, kad nė vienas jų be kapitalinio pusės milijono neatlaikys; duok die ketvirtį be didesnių problemų pratempti. Jie neskaičiuoti didelei ridai. Kai rašiau apie tariamą "silpnumą", aš turėjau omenyje išimtinai galią ir sukimo momentą, o ne darbą kurjerių firmoje :) . O galios, tampant ne per didžiausias lengvąsias mašinas, jiems pakanka. Vienas iš didesnių šių variklių pliusų, tai tik neįtikėtinai mažos kuro sąnaudos; daugiau ypatingai kuo pasigirti jie nelabai turi.
  • 0

#890 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 rugsėjo 29 - 21:18

Kas dėl ilgaamžiškumo, tai bemaž neabejoju, kad nė vienas jų be kapitalinio pusės milijono neatlaikys; duok die ketvirtį be didesnių problemų pratempti. Jie neskaičiuoti didelei ridai.
Kai rašiau apie tariamą "silpnumą", aš turėjau omenyje išimtinai galią ir sukimo momentą, o ne darbą kurjerių firmoje :) . O galios, tampant ne per didžiausias lengvąsias mašinas, jiems pakanka.
Vienas iš didesnių šių variklių pliusų, tai tik neįtikėtinai mažos kuro sąnaudos; daugiau ypatingai kuo pasigirti jie nelabai turi.

101 viena priezastis pirkti nauja ir nei vienos deveta tarkim ~200 tukst prabegusi.Nes tarkim yra kainos skirtumas 1.6 hdi ir 2hdi.Zinoma pas 1.6 prastesne komplektacija.O del svorio turejau omeni,kad nebepadustu viena syki toki tysdamas :ax:
  • 0

#891 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 08:44

Zinoma pas 1.6 prastesne komplektacija.O del svorio turejau omeni,kad nebepadustu viena syki toki tysdamas :ax:

Žinovai blemba. Komplektacija, ką užsakysi tą ir sukraus. Variklis? Vakar buvau atsidaręs kapotą pažiūrėt, kad nepamirščiau kaip atrodo. O dėl padusimo tysiant, tai jokio skirtumo ar variklis 2 litrai, su 110Ag ir ~250Nm ar 1,6 litro su tais pačiais 110 ir ~250. Būtent variklio dinaminės charakteristikos, o ne pimpio ilgis sprendžia ką tas variklis gali. Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#892 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 17:51

Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.

Stop, bratka... <_< Praktiškai visose serijinėse mašinose bent jau aukščiausia pavara yra paskaičiuota tiksliai pagal variklio parametrus; argi šiuo klausimu yra nusiskundimų? :huh: Važinėjau gal tik kokį 50km su 1.6HDI po miestą, bet net ir priekabiaudamas nepastebėjau jokių dėžės darbo ar nustatymų bugų?... :hmm:
Šiaip, tokie mažatūriai varikliai daug greičiau supjaunami perkrovomis, o ne apsukomis. Ir su šituo nelabai ką padarysi; kaip jau ir minėjo kolegos, daug ką lemia detalių apimtys.
Ir šiaip, džiaukis, kad neįsigijai nieko su 1.4HDI :D . 1.6HDI, palyginus su šiuo "monstru", tai kaip steriliai išravėtas rūtų darželis... :)
Ups. Nukrypau nuo temos apie 406 :blush: .
  • 0

#893 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 rugsėjo 30 - 18:10

Žinovai blemba. Komplektacija, ką užsakysi tą ir sukraus. Variklis? Vakar buvau atsidaręs kapotą pažiūrėt, kad nepamirščiau kaip atrodo. O dėl padusimo tysiant, tai jokio skirtumo ar variklis 2 litrai, su 110Ag ir ~250Nm ar 1,6 litro su tais pačiais 110 ir ~250. Būtent variklio dinaminės charakteristikos, o ne pimpio ilgis sprendžia ką tas variklis gali. Kitas dalykas, kokia pavarų dėžė, t.y. perdavimai paskaičiuoti prie šių variklių, va čia ir yra didžiausia esmė, bus pjaunamas variklis ar ne.

Vot ir zinovai.Pasidomek bazine iranga ir po to cia kliedek.1.6 hdi gali iseiti basiausias is gamyklos nei su kitais dyz varikliais tarkim peg 407.Daugiausia ir iseina automobiliai su bazine iranga,daugiau nieko neuzsisakius
  • 0

#894 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 spalio 01 - 08:59

Stop, bratka... <_< Praktiškai visose serijinėse mašinose bent jau aukščiausia pavara yra paskaičiuota tiksliai pagal variklio parametrus; argi šiuo klausimu yra nusiskundimų? :huh: Važinėjau gal tik kokį 50km su 1.6HDI po miestą, bet net ir priekabiaudamas nepastebėjau jokių dėžės darbo ar nustatymų bugų?... :hmm:
Šiaip, tokie mažatūriai varikliai daug greičiau supjaunami perkrovomis, o ne apsukomis. Ir su šituo nelabai ką padarysi; kaip jau ir minėjo kolegos, daug ką lemia detalių apimtys.
Ir šiaip, džiaukis, kad neįsigijai nieko su 1.4HDI :D . 1.6HDI, palyginus su šiuo "monstru", tai kaip steriliai išravėtas rūtų darželis... :)
Ups. Nukrypau nuo temos apie 406 :blush: .

Na ne apie tai aš turėjau omeny, bet bala nematė
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#895 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 spalio 01 - 09:23

Idomu ar "lauris" nusipirko koki 406, ar Golf?
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#896 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 spalio 02 - 00:37

dar vienas pastebejimas su 1.6 hdi nera sesiabeges greiciu dezes :ax:
  • 0

#897 Svečias_lauris_*

Svečias_lauris_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 07 - 18:19

dar nko nenusipirkau ;D
  • 0

#898 penislovas

penislovas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 32
  • Vieta:Sakiai
  • Automobilis:'99m 406 2.016v LPG

Parašyta 2009 spalio 26 - 12:56

Sveiki.rusiuos ysigyti 406ta,bet nzn is ko pasirinkt.20l 16v kazkaip low power,3.0l lb jau neekonomiskas,2.2l 16v rast lb sunku,telieka dar 2.0TURBO 108kw.galios mazoka,bet kaip is turbininio manau dar siektiek galima isgaut.dar ydomu butu kaip sitie varikliai tarnauja,kaip patwarumas ju,ir seip kas gero/blogo apie jy.is anksto aciu.
  • 0

#899 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 spalio 27 - 18:27

Sveiki.rusiuos ysigyti 406ta,bet nzn is ko pasirinkt.20l 16v kazkaip low power,3.0l lb jau neekonomiskas,2.2l 16v rast lb sunku,telieka dar 2.0TURBO 108kw.galios mazoka,bet kaip is turbininio manau dar siektiek galima isgaut.dar ydomu butu kaip sitie varikliai tarnauja,kaip patwarumas ju,ir seip kas gero/blogo apie jy.is anksto aciu.

Galia su ekonomiskumu nesuderinama ypac kalbant apie benzininius variklius.Jei daug spausi ir tas pats 2l 16v ris kaip 3.0l.Tai is kart imi didziausios kubaturos ir tapke daug spaust nereikes.O siaip sie visi varikliai jau isdiskutuoti -reiks pasinaudoti paieska.
  • 0

#900 sydnex

sydnex
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:peogeot 306

Parašyta 2009 lapkričio 10 - 10:22

Sveiki klubieciai, lanbai susidomejau p406, siuo metu vairuoju p306 1.9td, bet jis man truputi per mazas, tai p406 atrodytu tinkamas pasirinkimas, konkreciai domina universalai ir dizeliukai. Radau viena tinkama, 2001 metu 2.2 hdi . Kaip sitie varikliukai 2.2? kokia siaip p406 eksplotacija? brangi, pigi ? kokie didziausi minusai? i ka labiausiai atkreipti demesi apziurint auto? aciu uz atsakymus. ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0