Apie Peugeot 406
#1001
Posted 2010 May 09 - 23:35
#1002
Posted 2010 May 10 - 07:20
pasitvirtino, pakeitus dingo gale barbenimas vaziuojant nedideliu greiciu per nelygu, daug duobiu-duobuciu (tarka, istrupejes betonas ar asfaltas) turinti kelia, idejau dujinius - truputi nukentejo minkstumas, seni tepaliniai amortai nepasakysi kad buvo blogi bei ju ivores, neistekeje ir laikydavosi masina ant kelio, bet tas barbenimas atsibodes jau buvonera jau tokia VISAI silpna ta pakaba, labiau galima isskirti galine - "girgzdukus" (jie montuojami ne tik , bet ir mersuose ir pan. ir taip pat ten dyla) ir reguliuojamos traukes, is priekines - amortizatoriu spiruokles (tokiu ciudu su luzimais buna ir kitom masinom - pvz. po keliu sav. kai suluzo maniskiui - luzo ir kolegos "kregzdei"), stabilai pas daugeli auto neamzini, amortai dar stovi nekeisti nuo gimimo (itariu galinius del bildejimo) kaip ir dauguma kitu (keiciant pastebejau po viena suvedimo galine ir abieju stabilu traukutes esant neoriginaliom), bet kiek keiciau daliu, tai dejau originalias arba kiek imanoma geresniu firmu ir normaliai, o jei kaip daugelis megsta pigiausias, tai tada tegu nekalba, kad nelaiko ir siaip paziurekit kokie dabar keliai, net ir paciam Vilniui - duobe ant duobes, lopas ant lopo, kiemuose esi priverstas dauzyti pakaba per dar gilesnes duobes ir bordiurus... cia jau reikia mazu maziausiai dzipo! auto turiu ~3 m. pravaziavus virs 300k. km.
Edited by jawasaki, 2010 May 10 - 07:27.
#1003
Posted 2010 May 10 - 13:52
Sveikas, gal gali placiau apie tuos "girgzdukus"? Pradejo gale dabar girgzdet, garsas visai nemalonus, vaziuojant per duobes girgzda, net islipant is masinos girdisi kai sugirgzda. Tai turbut cia ir bus tie girgzdukai, ar as klystu?nera jau tokia VISAI silpna ta pakaba, labiau galima isskirti galine - "girgzdukus" (jie montuojami ne tik , bet ir mersuose ir pan. ir taip pat ten dyla) ir reguliuojamos traukes, is priekines - amortizatoriu spiruokles (tokiu ciudu su luzimais buna ir kitom masinom - pvz. po keliu sav. kai suluzo maniskiui - luzo ir kolegos "kregzdei"), stabilai pas daugeli auto neamzini, amortai dar stovi nekeisti nuo gimimo (itariu galinius del bildejimo) kaip ir dauguma kitu (keiciant pastebejau po viena suvedimo galine ir abieju stabilu traukutes esant neoriginaliom), bet kiek keiciau daliu, tai dejau originalias arba kiek imanoma geresniu firmu ir normaliai, o jei kaip daugelis megsta pigiausias, tai tada tegu nekalba, kad nelaiko ir siaip paziurekit kokie dabar keliai, net ir paciam Vilniui - duobe ant duobes, lopas ant lopo, kiemuose esi priverstas dauzyti pakaba per dar gilesnes duobes ir bordiurus... cia jau reikia mazu maziausiai dzipo! auto turiu ~3 m. pravaziavus virs 300k. km.
#1004
Posted 2010 May 10 - 14:22
http://www.peugeot-k...=ST&f=4&t=29965Sveikas, gal gali placiau apie tuos "girgzdukus"? Pradejo gale dabar girgzdet, garsas visai nemalonus, vaziuojant per duobes girgzda, net islipant is masinos girdisi kai sugirgzda. Tai turbut cia ir bus tie girgzdukai, ar as klystu?
juk cia viskas isporinta apie girgzdukus
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#1005 Svečias_Svečias Egidijus_*
Posted 2010 May 23 - 00:33
#1006
Posted 2010 May 23 - 11:53
#1007
Posted 2010 May 23 - 11:57
ieskoti gali kur tik nori, pirkti is ten kur rastas geriausias ir labiausiai patinkantis egzempliorius...Kur geriau ieškot mašinos (kokiam turgui, o gal geriau bandyti parsigabenti iš užsienio, ar per autopliusą ieškoti?)
#1008 Svečias_vitaxius_*
Posted 2010 June 01 - 08:27
mano asmeninis ir siaip daugumos automobilininku ir meistru patarimas,jei rasi 406 nenudrozta su2,1 TD varikliu,tai imk negalvodamas apie jokius HDI,turesi uztikrinta masinaSveiki.
Planuoju pirkti peza 406 dyzeliuka. Reiktu kazko iki 10k lt, tai ziuriu 99-00 metu su klima ir kitokiom nesamonem kiek supratau 99 metais jie keites, tai gal del to tokiu metu butu daugiau problemu su ju detalem? Kaip su kebulo detalem? Sena masina per du metus buvau kelis kartus aplamdes nestipriai, tai ydomu kiek sitam kainuotu koks sparnas ar dureles nemazai puslapiu cia paskaiciau, tai ziuriu pagrinde kalbos eina apie varikliu problemas... Ar tie pezai tokie nuostabus ir ju tik varikliai genda, ar kaip cia? Kaip vaziuokle? Dazniausiai bunu kaune, bet kai pervaziuoju y kaima, tai retkarciais tenka ir zvyrkeliais pasimalti... O svarbiausia... koks variklis geriausias norint pigiai vazinet pilant zalia saliarka (kuri dazniausiai buna is backos) ir nereikalaujant daug galios (vazinejau su primera 2.0l dyzeliu 66kw ir daugmaz uzteko) o gal geriau ziuret ne toki nauja su hdi varikliu, o paieskot tvarkingo 96-98 metu su td varikliu? ziuriu kad daug kas cia vis giria tuos senus variklius ir tais naujais hdi nepasitiki...
#1009
Posted 2010 June 03 - 10:09
#1010
Posted 2010 June 03 - 13:59
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#1011
Posted 2010 June 03 - 14:26
#1012
Posted 2010 June 03 - 18:37
Čia tipo kas?... tik gale irklai
Mechaniniai langai?
#1013
Posted 2010 June 03 - 21:04
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#1014
Posted 2010 June 04 - 12:15
#1015
Posted 2010 June 04 - 12:23
Edited by Tadzius, 2010 June 04 - 12:24.
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#1016
Posted 2010 June 04 - 20:44
#1017
Posted 2010 June 05 - 08:43
#1018
Posted 2010 June 05 - 09:11
#1019
Posted 2010 June 05 - 11:58
#1020
Posted 2010 June 07 - 20:08
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users