Apie Peugeot 406
#1381
Parašyta 2012 spalio 22 - 20:40
#1382
Parašyta 2012 spalio 22 - 20:52
Dėl kūrimosi dyzelio tai tu nebijok, jei viskas tvarkoje, tai prie -30 kursi dyzeliuką tikrai O kodėl kalba pasisuko apie HDI dyzeliuka? Juk galima pigiau pasiimt iki restailo ėjusius 4O6'ukus, su td varikliais. Jie tikrai patikimi, kura galima pilt belenkokį, svarbu kad dyzelis, kokybei nejautrūs (bent mano vairuotas 1,9td tai važiavo viskuo, ką į jį pyliau). Per keturis su viršum metų, savo senajam nieko išvis neremontavau, apart savaime suprantamų dalykų, kaip diržai, tepalai, stabdžių kaladėlės, ir lemputės, kurios degė kaip velnias pas mane Taip kad tikrai pamastyk, nes už tokią sumą jau išeitų apypadorį pasiimti td dyzelį, o bėdų jau kaip minėjau nedaug, o ir žiemą jei viskas tvarkinga kursiesi be problemų.sveiki, noriu pirti 406 peza, bet nezinau ieskoti benzinas/dujos ar dyzelinas? noriu ekonomijos, kas geriau? seip nenoriu kad duju balionas uzgriozdintu bagazine, bet bendzinui detales pigesnes, o dyzelinui brangesnis, ir ziema sunkiau dyzelis kuresi, bet dujos gali saudyti, ka patartumet?? kokie vieno ir kito pliusai bei minusai;] dekui
#1383
Parašyta 2012 spalio 22 - 21:09
na as ir ieskau dyzeliuko, maciau 406 iki 3000 yra pora, seip da galvoju 306 imti, neapsispredziu, bet pusbrolis turejo 406 bendzininy tai jam pastovei vaziuokle birdawo, susitwarkydavo prieky sugesdavo galas ir taip pastovei, pagrinde stabilizatorius kiek znDėl kūrimosi dyzelio tai tu nebijok, jei viskas tvarkoje, tai prie -30 kursi dyzeliuką tikrai O kodėl kalba pasisuko apie HDI dyzeliuka? Juk galima pigiau pasiimt iki restailo ėjusius 4O6'ukus, su td varikliais. Jie tikrai patikimi, kura galima pilt belenkokį, svarbu kad dyzelis, kokybei nejautrūs (bent mano vairuotas 1,9td tai važiavo viskuo, ką į jį pyliau). Per keturis su viršum metų, savo senajam nieko išvis neremontavau, apart savaime suprantamų dalykų, kaip diržai, tepalai, stabdžių kaladėlės, ir lemputės, kurios degė kaip velnias pas mane Taip kad tikrai pamastyk, nes už tokią sumą jau išeitų apypadorį pasiimti td dyzelį, o bėdų jau kaip minėjau nedaug, o ir žiemą jei viskas tvarkinga kursiesi be problemų.
p.s. kiek svere 406 sedanas?
Šį pranešimą redagavo edaxxx3: 2012 spalio 22 - 21:15
#1384
Parašyta 2012 spalio 22 - 21:18
#1385
Parašyta 2012 spalio 23 - 09:20
na jei tik tiek gesdavo tai nk tokio, seip noreciau nusipirkti dyzeliuka, koks geriau variklis 1.9 ar 2.1 ?Priekyje bent man nebuvo nei karto nieks pabiręs, o gale yra ten traukutės tokios (užstrigo kaip jas vadina), kurios posilpnė vieta, bet silpna vieta ten tik tada jei ant detalių taupai, man buvo kartą, bet pakeičiau gana brangiomis traukėmis, ir pora metų laikė be problemų (prieš tai du metus laikė tos, kurias keitė prieš mane buvės šeimininkas), taip kad jei netaupysi ant detalių tai ir važiuosi retai apsilankydamas servize. O netaupymas tai toks, tos traukutės, po 70lt atrodo kainavo, bet vertos pinigų, nes draugai su tokiais pačiais važinėdami, keitė pačiomis pigiausiomis, po ~40-45 litus, tai kas pusę metų ir važiuodavo jų keist. Na čia kaip ir visur, kaip investuosi, taip ir važiuosi. Bet visumoj mašina tikrai be kaprizų dyzelinė, o va dėl benzino tai bent aš susilaikyčiau. Buvo šeimoje ir benzas 1.8, tai oj kiek jis mums vargo keldavo...
o kiek svere 406 sedanas?
#1386
Parašyta 2012 spalio 23 - 10:15
#1387
Parašyta 2012 spalio 23 - 10:57
#1388
Parašyta 2012 spalio 23 - 10:58
kiek 1.9 td turi kw?Na dėl gerumo tai čia matai kas kam svarbu. Kuro sąnaudos tiek 2,1td tiek 1,9td gana panašios pasiklausius kolegų komentarų. Tačiau 2,1td būna ir galingesnis, ir taip pat daugiau privalumu jo komplektacijoje būna (pvz. klimato kontrolės ant 1,9td dar neteko matyt, tuo tarpu 2,1td tokie dalykai būna). Tačiau 2,1td turi ir daugiau silpnesnių vietų, kaip vienas iš pvz tai kuro siurblys (nepykit jei maišau kažką), kiek forumuose, tiek šiame, tiek kituose teko skaityti, tai byra jie gana dažnam, o remontas ir brangus, ir nervus dar ištampantis. 1,9td ten toks paprastas varikliukas, kad net nelabai ir yra kam jame gest
Sveria 1,9td sedanas ~1300kg, o 2,1td ~1400kg.
#1389
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:02
kaip suprast lepesni?Kuo jau tas 1,8 benzinas toks problematiškas?Metus važinėju su benzinu/dujom,nė vieno blogo žodžio negaliu pasakyt,nė vieno..Važiuoklė irgi bėdu nesudaro,pakeisti pora salenbloku priekyje tik nusipirkus,ir pora gale po metu,dargi dvi stab.traukes pakeičiau ir šarnyriuką..O kas liečia variklį,tai pakeistos tik žvakės..ir viskas,dirba gerai,netrukčioja ir nešaudo..tepalų nevartoja nė lašo..Kuro sanaudos normalios,dujų apie 11..Balionas atsarginio rato vietoj,bagažinė neužgriozdinta..Jei ne keli kosmetiniai trūkumai,tai sakyčiau kad idealus automobilis..Pirkdamas į dyzeliukus nežiūrėjau,bo "traktoriukai" nepatinka,ir dargi jie gerokai lepesni nei benzinukai..
#1390
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:21
Turėjau omeny kuro kokybę,filtrus,siurblį..kaip suprast lepesni?
#1391
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:30
Šį pranešimą redagavo €uras: 2012 spalio 23 - 11:35
#1392
Parašyta 2012 spalio 23 - 11:57
#1393
Parašyta 2012 spalio 23 - 12:27
#1394
Parašyta 2012 spalio 23 - 13:21
Čia tikrai, ne mašinoje esmė. Meistrų rankos kreivos... Nieko iki galo neprisuka...Bendradarbis turi 1998 m P406 1,9 td..Pirko nesudrožtą, dar palyginus "naują" iš pažįstamo, bet jam nesisekė- pervažiavęs per balą gavo hidrosmūgį..Meistrai sutvarkė variklį, bet kažko neprisuko- grįžtant namo, tiesiogine to žodžio prasme, pametė variklį..Vėl susitvarkė..Po kiek laiko nusprogo siurblys..Kelis metus laimingai atvažinėjo susiremontavęs..Šią vasarą pradėjo kalent varikliukas..Pirko kitą, pasikeitė, meistrai blogai priveržė kondicionieriaus siurblį, ko pasekoje krito diržas, dalis palindo po paskirstymo dirželiu, anas prašoko per kelis dantis, toliau linko vožtuvai ir t.t..Vėl susitvarkė..Dabar važinėja..Pinigų sukišo jis kad..net parduot neapsimoka.. Tik važiuot kol tech. apžiūra baigsis..Nu čia iš tos serijos - kai nesiseka, tai nesiseka..
#1395
Parašyta 2012 spalio 25 - 12:08
#1396
Parašyta 2012 spalio 25 - 12:10
#1397
Parašyta 2012 spalio 25 - 12:23
#1398
Parašyta 2012 spalio 25 - 12:32
#1399
Parašyta 2012 spalio 26 - 14:46
#1400
Parašyta 2012 spalio 26 - 16:46
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0