Peršokti prie turinio


Nuotrauka

205 1.9 gti Motronic


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 7

#1 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 01 - 18:15

Kadangi kabrius laukia kebulo remonto, turiu per likusia atostogu savaite uzkurti grifa, kuris niekaip nerodo kibirksties. Jau atrodo viska isbandziau, bet gal tamstos tures dar kokiu pasiulymu? Kaip zinia, Motronice ir kibirksty ir kura valdo kompas pagal alkuninio padeties davikly (dar vadinamas variklio greicio daviklis - engine speed sensor). Pajungus veikianty alkunio padeties davikly, kibirksties vistiek nera. Is kompo iseina 101 laidas ir nueina iki komutatoriaus, per kury ir valdo kibirksty, tai y sita laida trmpai padavus +12, babina skelia kibirksty, vadinasi nuo kompo iki zvakiu viskas gerai. Tai lieka tik tas alkuninio daviklis ir kompas. Kompa buvau atsidares, bet vizualiai jokiu pazeidimu nesimato. Alkuninio daviklio varza tarp 1 ir 2 kontaktu turi buti nuo 600 iki beros 1600 omu, o pas mane visi turimi davikliai rodo apie 520, bet kadangi migas nemato problemu su tokiu davikliu tai manau kad varza dar normoj. Daviklio varza matuojant jam esant ysuktam y vieta pavaru dezeje ir sukant varikly su starteriu, varza periodiskai sokteli iki kokiu 1500 omu. Dar yra kazkoks budas tam davikliui tikrint, tai ziureti kiek voltu yra ant 1 kontakto, bet nei grife nei mige jokios ytampos ten neradau (na apie 0,1 volto), o pagal manualus kurimo metu turetu buti apie 1,4 V. As jungiu testerio pliusiny kontakta y daviklio pirma kontakta (tuo pat metu palieku davikly sujungta su pravodkes fyske ir testerio adata ykisu tiesiai y fyske is kitos puses), o minusiny testerio kontakta jungiu y masinos mase (pvz minusiny akumo gnybta) bet jokio efekto. Gal kas zinot dar koky buda kaip ysitikint kad tas daviklis duoda signala kompui ar ne? :unsure: P.S. su testeriu pasitikrinau ar nuo alkuninio daviklio iki kompo yra kontaktas ir viskas kaip priklauso, du laidai is daviklio tiesiai iki kompo fyskes ateina. Taip pat yra kontaktas nuo kompo iki komutatoriaus.
  • 0

#2 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2008 spalio 03 - 13:26

o gal visgi kompe problema? nebutinai turi akivaizdziai matytis kazkokie pazeidimai
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#3 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2008 spalio 03 - 15:08

Maniskis 88kw dirbo su Mi-16 kompu, tik ant laisvu kartais sudurniuodavo. Pasibandyk, jei nors kiek dirbs - reiskias kompas
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2008 spalio 03 - 16:14

Gali but kompe mires to daviklio portas ir negaudamas signalo is to davikio jis neduoda signalo i komutatoriu. dar atkreipk demesi ar sujuda tachometro rodykle sukant varikli starteriu. dar pasimatuok kokia varza stovi ant kompo kontaktu i kuriuos jungiasi tas daviklis
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#5 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 06 - 21:41

Kadangi kabrike senasis migo variklis, kurio kompo kontaktai isdestyti dviem eilem, tai negalejau sukeisti su grifo kompu, kur jau kontaktai trim eilem. Per sia savaite reik Kaune susirast tinkama kompa (cia kogero vel Virzin pades :blush: ) ir savaitgaly bandyt patikrint paskutiny varianta. Ir jei ne kompas kaltas, teks tyst grifa pas vietinius jurbarko "burtininkus", gal ka nors priburs, nes paciam jau kartais ir entuziazmas garaze dingsta -_-

Vadovaujuos va sita schema:
Posted Image

Viskas kaip ir gerai buvo, kol nepasiziurejau kurie kompo fyskes kontaktai yra ateinantys is to alkuninio padeties daviklio Nr8. Pagal schema jie turi buti 47 ir 48, o pas mane berods yra 30 ir 52 :wacko: Kompo kontaktuose jokios varzos nerandu (t.y. jokio kontakto - varza begaline) nei tarp 47 - 48 nei 30 -52. Ir dar pagal schema, tas laidu ekranas BL2 turi buti pajungtas y mase (minusa), bet pas mane treciame alkuninio padeties daviklio fyskes kontakte mases nera (nei fyskeje is daciko puses, nei is pravodkes) :) Nors tiesa sakant mige tame kontakte irgi nera mases, bet viskas veikia.

P.S. ne gana to dar pradejo kvailiot priekiniai zibintai, ir akumas per nakty issikrove, nors joks prietaisas nebuvo paliktas yjungtas :) Speju busiu yklimpes su tuo remontu giliai :ph34r:
  • 0

#6 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2008 spalio 07 - 06:35

bandyk matuot tarp maitinimo (-) ir tu kontaktu
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#7 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 13 - 12:27

Prisipazystu, kad esu zioplas, gal net labiau zioplas nei prancuzu inzinierius, kuris pravodke projektavo :blush: Pasirodo tiek alkuninio padeties daviklio, tiek droselio sklendes daviklio fyskes yra identiskos. O man nei y galva, kad pravodkej gali but dvi vienodos fyskes, kurias galetum sumaisyt ir sujungt ne y tas vietas. Ir juolab, kad droselio sklendes fyske ant ilgesnio laido, kuris taip ir prasosi but nutemptas iki pavaru dezes, kur alkuninio daviklis yra :rolleyes: Bet istorija tuo nesibaigia -_- Kaip minejau buvau nuvezes galva meistram, kad nuslifuotu plokstuma ir pritrintu voztuvus. Sake pries tai visi voztuvai leido, o po pritrynimo tikrino ir nei vienas neleido. Dar ydejo velenely su 2mm ilgesniais kumsteliais, kuris kazkada buvo grifo variklyje. Bet su ta galva nei buves grifo variklis normaliai vaziavo, nei dabar ydetas is kabriaus 8v nenori vaziuot, per kamina tik benza pila ir sprogineja :wacko: Tai sakau gal kas norit perrinkta galva pirkt? :) Nes as jau turiu kita ciela varikly ir daugiau tokiais burtais nusprendziau neuzsiiminet -_-
  • 0

#8 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 spalio 19 - 20:23

Nieko taip ir neisgavus is senuju varikliu, parsiveziau is Virzin visa XU9JAZ (DKZ) (isimtas is 405 automato) ir visa ykroviau, nekisdamas nagu y variklio vidu :blush: Penktadienio nakty 2 val nakties uzkurem, o kita diena jau sukom ratus Smalininku kartodrome vietines reiksmes varzybose ^_^
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0