1,4HDI varikliai
#1 Svečias_antonik_*
Parašyta 2008 spalio 01 - 22:06
#2
Parašyta 2008 spalio 02 - 11:58
#3
Parašyta 2008 spalio 02 - 15:47
#4 Svečias_antonik_*
Parašyta 2008 spalio 03 - 20:47
#5 Svečias_antonik_*
Parašyta 2008 spalio 03 - 20:51
#6
Parašyta 2008 spalio 03 - 21:00
#7
Parašyta 2008 spalio 06 - 09:30
#8
Parašyta 2008 spalio 06 - 11:01
#9
Parašyta 2011 sausio 15 - 22:15
#11
Parašyta 2011 sausio 17 - 09:23
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#12
Parašyta 2011 sausio 17 - 11:11
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#13
Parašyta 2011 sausio 17 - 11:30
Tai tu perki važinėt ar remontuot? Dabrtinių visų naujų auto priėjimai yra cherovi ir visiškai pofig koks variklis. Galiu pasiūlyt linksmai kuriozinį variantą, kai savo 307 su 1,6HDI variklio oro filtro keitimas atsistojo beveik dvi valandas darbo.Pats galvoju dabar apie toki automobili, taip kuro sanaudos su juo net labai geros mieste daug kas sake kad borto kompas rodo 5,1-5,3. uzmiesti dar maziau, iki 4,5. Siuo laiku, kai kuro kainos tokios sakyciau kad tai labai geras auto vazinet po miesta... bet sis variklis vistik turi remonto trukumu, sunkus priejimas prie daugelio daliu, net ir prie pacio generatoriaus sunku prieiti. Tai tarkim detale kainuos 50Lt o keitimas kainuos 300 Lt
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#14
Parašyta 2011 sausio 17 - 11:44
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#15
Parašyta 2011 sausio 17 - 13:31
Dėl žvakių tu neteisus, nemačiau dar nei vieno benzininio variklio, kuris normaliai dirbtų su žvakėm prabėgusiom 60kkm. O pasakymas, kad variklio remontas pigesnis, apskritai netelpa į jokią logiką. Kapitalinis tiek vienam, tiek kitam atsistoja panašius pinigus. O visokie periferiniai remontai, yra kas brangiau benzinui, o kas dyzeliui, kitas klausimas kas kiek laiko tenka tai daryt. Mano subjektyvia nuomone, to, kuris nemažai prazulinęs tiek dyzelius tiek benzus, skirtumo tarp remontų kainų vidutiniškai nematau jokio. O perkant naudotą auto, gali skausmingai užsiraut visiškai nepriklausomai nuo to, kokius skysčius varklis degina.asmeniskai as perku automobili vaziuoti, bet yra zmoniu galvojanciu ir kitaip. Tarkim vietoj 1,4hdi jie rinktusi 1,4 benzina, nereiktu sukti galvos apie pakaitinimo zvakes, kurias tenka keisti greiciau nei benzininio variklio zvakes, 1,4 benzinas neturi turbinu kuriu remontas kainuoja nemazus pinigus, benzininis variklis maloniau ir salone girdisi + zinant 206 garso izolicija... kuro sanaudos mieste 6-7 na ziema su pasildymais visais gal maximum 8, uzmiesti bus 5-6...bet benzininio variklio remontas pigesnis. Tai visa tai apgalvojus, kaikuriem geriau ir benzina rinktis ir piltis litru daugiau kuro, nei kad moketi veliau didelius pinigus uz remonta.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#16
Parašyta 2011 sausio 17 - 14:35
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#17
Parašyta 2011 sausio 17 - 15:38
#19
Parašyta 2011 sausio 18 - 12:33
#20
Parašyta 2011 sausio 18 - 15:38
kodel? ir del kokiu kitu dalyku? bent keleta priezasciu isvardink.Nesamone tas 1.4, jei perki HDI tai tik 2.0l ir del kuro ir del kitu dalyku...
ps. esi kada vazinejes su 1.4HDi?
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0