4 metai vazineju ir didesniu bedu nemataukodel? ir del kokiu kitu dalyku? bent keleta priezasciu isvardink.
ps. esi kada vazinejes su 1.4HDi?
![:good:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/th_-good-.gif)
Parašyta 2011 sausio 18 - 16:22
4 metai vazineju ir didesniu bedu nemataukodel? ir del kokiu kitu dalyku? bent keleta priezasciu isvardink.
ps. esi kada vazinejes su 1.4HDi?
Parašyta 2011 sausio 18 - 18:05
Parašyta 2011 sausio 18 - 19:23
Šį pranešimą redagavo Francis: 2011 sausio 18 - 19:24
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2011 sausio 19 - 10:42
manau cia yra normalu. nes, 1). testavimo salygos nevienodos; 2). logiskai kad, pilnai prikrautas automobilis su mazesnes kubaturos varikliu suvartoja daugiau kuro (maziau galios, sukimo momento, gal but "trumpesne pavaru deze"); 3). ne taip ir daznai pasitaiko, kad nuosavas automobilis buna pilnai pakrautas.siaip gal ir ne i tema,bet naujasis Berlngo 1.6 HDI ir Peugeot beeper 1.4HDI, vaziuodami tomis paciomis salygomsi, pilnai uzkrauti, tie patys atstumai ir t.t, tai degalu maziau sunaudoja Berlingo,kazkur litru. Vaziuota buvo 4 berlingo ir 2 beeperiai. Tam ,kad pataupyt su 1.4HDI reikia laaaabai ramiai vaziuot, labai...
kiek teko naudot 206'a 1.4HDi (kuriam sitas variklis, manau, labiausiai tinka) ir matyt gamintojo nurodytas 1.4vs2.0 kuro sanaudas (dabar tiksliu skaiciu nepasakysiu, nebent vakare), tai jos tikrai ne 2.0HDi variklio naudai. tai tema apie sanaudas man kazkaip nerimtai atrodotuom kad kuro ryja tiek pat, nors kw skirias, paprastesnis motoras, remonto kaina mazesne ypac kai reik prieit prie kokios smulkmenos ir knisies pora valandu, dalys pigesnes, motoras patvaresnis, nu ir dar galima prigalvoti visko......
Parašyta 2011 sausio 19 - 12:09
Parašyta 2011 sausio 19 - 12:23
Parašyta 2011 sausio 19 - 12:56
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
Parašyta 2011 sausio 19 - 13:30
statistika kalba ta patitai C3 reciausiai uzsukdavo del gedimu is Citru.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2011 sausio 19 - 13:31
testavimo salygos absoliuciai buvo vienodosmanau cia yra normalu. nes, 1). testavimo salygos nevienodos; 2). logiskai kad, pilnai prikrautas automobilis su mazesnes kubaturos varikliu suvartoja daugiau kuro (maziau galios, sukimo momento, gal but "trumpesne pavaru deze"); 3). ne taip ir daznai pasitaiko, kad nuosavas automobilis buna pilnai pakrautas.
kiek teko naudot 206'a 1.4HDi (kuriam sitas variklis, manau, labiausiai tinka) ir matyt gamintojo nurodytas 1.4vs2.0 kuro sanaudas (dabar tiksliu skaiciu nepasakysiu, nebent vakare), tai jos tikrai ne 2.0HDi variklio naudai. tai tema apie sanaudas man kazkaip nerimtai atrodo![]()
vat del patvarumo tikrai truksta informacijos. visi tik ir raso kad maziau patvarus, genda. o kas istikruju genda, ka ziuret, i ka atkreipti demesi - niekas neraso.
ps. taip ir neatsakei, ar esi vazinejes su 1.4HDi?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
Parašyta 2011 sausio 19 - 14:43
Parašyta 2011 sausio 20 - 14:30
nesutinku, bet nenoriu gyncitis, tema ne apie taitestavimo salygos absoliuciai buvo vienodos
206'o buklete nurodyti panasus skaiciai.1.4hdi misrus - 4,4l, miestas - 5,7l, uzmiestis 3,7l
2.0hdi misrus - 5,0l, miestas - 7,0l, uzmiestis 4,0l
Bet atsisedus keliems zmonems i ta 1,4l ir vaziuojant ne pencininko rezimo kuro valgymas zymiai isauga, o 2.0l nezymiai.
Parašyta 2011 sausio 28 - 10:56
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0