Šį pranešimą redagavo Profanas: 2013 gegužės 20 - 21:45
Apie Peugeot 306
#321
Parašyta 2013 gegužės 20 - 21:18
#322
Parašyta 2013 liepos 03 - 19:13
Šį pranešimą redagavo edaxxx3: 2013 liepos 03 - 19:13
#323
Parašyta 2014 birželio 13 - 09:31
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 birželio 13 - 09:32
#324
Parašyta 2014 birželio 13 - 10:01
#325
Parašyta 2014 birželio 13 - 10:16
Turėjau 306us su 1.6, 1.9td, 2.0hdi. Iš turėtų 5vnt 306ų tiltą tvarkiau tik pirmam pirktam 1.6. Tada jaunas, nesigaudantis buvau, tai ir pasimoviau... . Nesutinku, kad tiltai problematiški. Plius perkant matai būklę- ar neužstrigęs galas, ar amortizuojasi, ar nenusėdęs, neišklišę ratai, ar nedunda važiuojant ir pan... O ir šiais laikais perrinkti daug kas sugeba. Turėjau ir sedaną, ir dvidurį, ir keturdurį. Dviduris gal gražesnis, beto man durų skaičius ir bagažinės dydis 'antrai' mašinai maltis po miestą neaktualus. Čia jau skonio reikalas. Ką pastebėjau, kad ikirestailo mėgsta rūdyti dugnas ' po vairuotojo ir keleivio kojom. Kiek turėjau ikirestailų ir kiek mačiau kituose ir taip pat. Kurą 1.9td vartojo kas papuola po ranka. Mieste neekonomiškas. Jei galimybės leidžia, rinkis TIK hdi. Skirtumas akivaizdus tarp senuko ir naujesnio tiek traukoj, tiek sedėsenoj, tiek komforte.Labai lauksiu EvX ir kitų pasisakymų šiais klausimais.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#326
Parašyta 2014 birželio 13 - 10:23
Ačiū, o cinkuoti ir ikirestailiniai, ir porestailiniai? Važiuoklės dalys skiriasi? Radau viena skelbimuose nebrangų dvidurį porestailą, bet su varikliu bėdos, dėl kažko pučia šlangas... Kažin vertas 900 lt, jei kitur daugmaž tvarkoj? O dėl ekonomiškumo, tai manasis ne turbininis 51 kW 306 sedanas, vidutiniškai imdavo 5-5,5 l., tai nepastebėjau, kad mieste daug imtų. Nu bet aš nesidraskiau, ramiai važinėdavau, tai gal todėl...Turėjau 306us su 1.6, 1.9td, 2.0hdi. Iš turėtų 5vnt 306ų tiltą tvarkiau tik pirmam pirktam 1.6. Tada jaunas, nesigaudantis buvau, tai ir pasimoviau... . Nesutinku, kad tiltai problematiški. Plius perkant matai būklę- ar neužstrigęs galas, ar amortizuojasi, ar nenusėdęs, neišklišę ratai, ar nedunda važiuojant ir pan... O ir šiais laikais perrinkti daug kas sugeba. Turėjau ir sedaną, ir dvidurį, ir keturdurį. Dviduris gal gražesnis, beto man durų skaičius ir bagažinės dydis 'antrai' mašinai maltis po miestą neaktualus. Čia jau skonio reikalas. Ką pastebėjau, kad ikirestailo mėgsta rūdyti dugnas ' po vairuotojo ir keleivio kojom. Kiek turėjau ikirestailų ir kiek mačiau kituose ir taip pat. Kurą 1.9td vartojo kas papuola po ranka. Mieste neekonomiškas. Jei galimybės leidžia, rinkos TIK hdi. Skirtumas akivaizdus tarp senuko ir naujesnio tiek traukoj, tiek sedėsenoj, tiek komforte.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 birželio 13 - 10:25
#327
Parašyta 2014 birželio 13 - 16:23
#328
Parašyta 2014 birželio 13 - 16:33
Aš tai girdėjau, kad ratai išklyšta kartais. Pas mane taip nebuvo, bet bildėjimas tai stiprokas gale girdėjosi.Negirdėjau, kad galiniai tiltai butu problematiski nei pas priesrestaila, nei po
O didziausias porestailo pliusas, kad galima rinktis ir hdi varikli.
Dėl HDI, tai kaip tik ieškau kuo paprastesnio ir be turbinos, tai HDI atkrinta
Šį pranešimą redagavo EvX: 2014 birželio 13 - 16:45
#329
Parašyta 2014 birželio 13 - 16:49
Tai aišku, jei guoliai nekeisti ir jų nebėra ir ėda ašį, tai ir išklyšta vienas arba ir abu ratai. Gali ir neišklišti, gali visiškai užrudyti ir galas visiškai nesiamortizuos. Jei buvo lipdytas, dažytas, tai cinkavimas nepadės. Jei ieškai prastesnio, tai aišku žiūrėk paprastą....kad ratai išklyšta kartais. ...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#330
Parašyta 2014 birželio 13 - 16:53
Ačiū, dar lauksim žinančių nuomonės apie 50 kW variklių ir važiuoklės skirtumus.Tai aišku, jei guoliai nekeisti ir jų nebėra ir ėda ašį, tai ir išklyšta vienas arba ir abu ratai. Gali ir neišklišti, gali visiškai užrudyti ir galas visiškai nesiamortizuos. Jei buvo lipdytas, dažytas, tai cinkavimas nepadės. Jei ieškai prastesnio, tai aišku žiūrėk paprastą.
#331
Parašyta 2014 birželio 17 - 20:59
#332
Parašyta 2014 liepos 04 - 14:32
#333
Parašyta 2014 liepos 04 - 14:43
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#334
Parašyta 2014 liepos 04 - 15:48
#335
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 19:36
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 19:37
#336
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 19:44
#337
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:07
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 20:08
#338
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:20
Jei jis užsikuria, važiuoja ir bent jau stabdo , imi, prasivarai techą už šimtinę, atvažnėji tuos du metus (ar kiek važiuos) ir parduodi (gal) už kelias šimtines arba metalan...komentare pamiršau nuorodą įdėt, kur klausiau dėl kainos realumo.... http://auto.plius.lt...as-3735797.html
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#339
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:33
Na, del techo, tai kazin ar su simtine apsisuksi, ypac jei nedega visokie priesrukiniai, langas neatsidaro (elektrinis), sarnyrai kliba, stiklas priekinis skiles ir keletas kitu smulkmenu... Reiktu dar aptvarkyt gerokai, kad ir uz simtine praleistu, nebent jus zinot, kur su trukusiais priekiniais stiklais uz simtine praleidineja...Jei jis užsikuria, važiuoja ir bent jau stabdo , imi, prasivarai techą už šimtinę, atvažnėji tuos du metus (ar kiek važiuos) ir parduodi (gal) už kelias šimtines arba metalan...
Beje, teko skaityti, kad sito modelio dyzeliniai varikliai pasizymi tuo, kad draugauja ne tik su degaliniu dyzeliu, bet ir su aliejumi? Gal kas isbande esate aliejumi vaziuoti situo modeliu? Wikipedijoj apie šito modelio dyzelinius variklius raso, kad: "The Indirect Injection XUD Diesel that uses the Ricardo Comet combustion chamber design, is popular for conversion to run on vegetable oil, so long as the Bosch Fuel System is fitted to the engine" O jei siurblys ne Bosh, o Lucas? Jau tada aliejus netinka?
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 20:41
#340
Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:50
Priešrūkiniai prieky gali nedegti, svarbu stiklai neskilę, langas gali nesidarinėti. Dėl šarnyro ir pr lango- šarnyras pigus, gali pats pasikeisti arba duosi kam uždirbti 30/50lt, langą gali iš kokio kito išsipjauti, jie niekam nereikalingi, įsiklijuosi pats ( stiklų klijų tūbelė ~15t)... Važiuoja ir ant aliejaus, ir ant atrabotkės tepalo...Na, del techo, tai kazin ar su simtine apsisuksi, ypac jei nedega visokie priesrukiniai, langas neatsidaro (elektrinis), sarnyrai kliba, stiklas priekinis skiles ir keletas kitu smulkmenu... ...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0