Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 347

#321 Profanas

Profanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 117
  • Automobilis:e38

Parašyta 2013 gegužės 20 - 21:18

Sveiki Taigi yra vienas 306 bet su s16 sirdele 2.0l, gana pigiai parsiduoda, idomu ar yra kazkokia isliekamoji verte sie automobilio? t.y ar vertinamas variklis?

Šį pranešimą redagavo Profanas: 2013 gegužės 20 - 21:45

  • 0

#322 edaxxx3

edaxxx3
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 55
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0 HDi

Parašyta 2013 liepos 03 - 19:13

sveiki reike jusu pagalbos, snd uzsidege siublio lempute, ant pezo 306 2001m hdi, kas gali buti?

Šį pranešimą redagavo edaxxx3: 2013 liepos 03 - 19:13

  • 0

#323 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 birželio 13 - 09:31

Sveiki, gal žinantys galėtų pasidalinti, kokie pagrindiniai P306 dyzelių (ne turbininių, kur 50-52 kW) skirtumai tarp ėjusių iki 1996 galo (ikirestailas) ir vėliau (porestailas)? Nekalbu apie vizualius žibintų ir pan. skirtumus, bet ar skiriasi varikliai, ar siurbliai tie patys mechaniniai Lucas/Bosh, ar pas abu galiniai tiltai tokie pat problemiški, ar vienas prieš kitą kitą turi kažkokių privalumų/minusų (neskaitant amžiaus ir dizaino), ar važiuoklės dalys tinka vienas kitam, geriau sedanas ar hečbekas ir pan? Būčiau labai dėkingas už info. Labai lauksiu EvX ir kitų pasisakymų šiais klausimais. :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 birželio 13 - 09:32

  • 0

#324 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 birželio 13 - 10:01

Negirdėjau, kad galiniai tiltai butu problematiski nei pas priesrestaila, nei po :ax: O didziausias porestailo pliusas, kad galima rinktis ir hdi varikli.
  • 0
kažkaip.....

#325 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 birželio 13 - 10:16

Labai lauksiu EvX ir kitų pasisakymų šiais klausimais. :)

Turėjau 306us su 1.6, 1.9td, 2.0hdi. Iš turėtų 5vnt 306ų tiltą tvarkiau tik pirmam pirktam 1.6. Tada jaunas, nesigaudantis buvau, tai ir pasimoviau... :). Nesutinku, kad tiltai problematiški. Plius perkant matai būklę- ar neužstrigęs galas, ar amortizuojasi, ar nenusėdęs, neišklišę ratai, ar nedunda važiuojant ir pan... O ir šiais laikais perrinkti daug kas sugeba. Turėjau ir sedaną, ir dvidurį, ir keturdurį. Dviduris gal gražesnis, beto man durų skaičius ir bagažinės dydis 'antrai' mašinai maltis po miestą neaktualus. Čia jau skonio reikalas. Ką pastebėjau, kad ikirestailo mėgsta rūdyti dugnas ' po vairuotojo ir keleivio kojom. Kiek turėjau ikirestailų ir kiek mačiau kituose ir taip pat. Kurą 1.9td vartojo kas papuola po ranka. Mieste neekonomiškas. Jei galimybės leidžia, rinkis TIK hdi. Skirtumas akivaizdus tarp senuko ir naujesnio tiek traukoj, tiek sedėsenoj, tiek komforte.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#326 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 birželio 13 - 10:23

Turėjau 306us su 1.6, 1.9td, 2.0hdi. Iš turėtų  5vnt 306ų tiltą tvarkiau  tik pirmam pirktam 1.6. Tada jaunas, nesigaudantis buvau, tai ir pasimoviau... :). Nesutinku, kad tiltai problematiški. Plius perkant matai būklę- ar neužstrigęs galas, ar amortizuojasi, ar nenusėdęs, neišklišę ratai, ar nedunda važiuojant ir pan... O ir šiais laikais perrinkti daug kas sugeba. Turėjau ir sedaną, ir dvidurį, ir keturdurį. Dviduris gal gražesnis, beto man durų skaičius ir bagažinės dydis 'antrai' mašinai maltis po miestą neaktualus. Čia jau skonio reikalas. Ką pastebėjau, kad ikirestailo mėgsta rūdyti dugnas ' po vairuotojo ir keleivio kojom. Kiek turėjau ikirestailų ir kiek mačiau kituose ir taip pat. Kurą 1.9td vartojo kas papuola po ranka. Mieste neekonomiškas. Jei galimybės leidžia, rinkos TIK hdi. Skirtumas akivaizdus tarp senuko ir naujesnio tiek traukoj, tiek sedėsenoj, tiek komforte.

Ačiū, o cinkuoti ir ikirestailiniai, ir porestailiniai? Važiuoklės dalys skiriasi? Radau viena skelbimuose nebrangų dvidurį porestailą, bet su varikliu bėdos, dėl kažko pučia šlangas... :) Kažin vertas 900 lt, jei kitur daugmaž tvarkoj? :) O dėl ekonomiškumo, tai manasis ne turbininis 51 kW 306 sedanas, vidutiniškai imdavo 5-5,5 l., tai nepastebėjau, kad mieste daug imtų. Nu bet aš nesidraskiau, ramiai važinėdavau, tai gal todėl... :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 birželio 13 - 10:25

  • 0

#327 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 birželio 13 - 16:23

todel kad pas tave ne turbininis. turbininis apie 7-8 mieste valgo kuro. uz 900lt jei tik variklyje beda ir pats moki tvarkytis kazkiek manau verta. nes motoras pasikeist jei nieko nekainuotu tai pats motoras koki 300lt manau
  • 0

#328 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 birželio 13 - 16:33

Ačiū, kolegos, bet dar smalsu, kaip ten vistik su važiuoklės skirtumais, taip pat ar abu cinkuoti ir, svarbiausia, ar porestaile (kai paprastas dyzelis be turbinos, 50 kW) toks pats mechaninis kuro siurblys ir purkštukai, kaip ir ikirestaile? Žodžiu, ar visiškai identiški paprasti dyzeliniai 1.9, 50 kW varikliai buvo montuojami ir į ikirestailą, ir į porestailą?

Negirdėjau, kad galiniai tiltai butu problematiski nei pas priesrestaila, nei po  :ax:

O didziausias porestailo pliusas, kad galima rinktis ir hdi varikli.

Aš tai girdėjau, kad ratai išklyšta kartais. Pas mane taip nebuvo, bet bildėjimas tai stiprokas gale girdėjosi.

Dėl HDI, tai kaip tik ieškau kuo paprastesnio ir be turbinos, tai HDI atkrinta :)

Šį pranešimą redagavo EvX: 2014 birželio 13 - 16:45

  • 0

#329 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 birželio 13 - 16:49

...kad ratai išklyšta kartais. ...

Tai aišku, jei guoliai nekeisti ir jų nebėra ir ėda ašį, tai ir išklyšta vienas arba ir abu ratai. Gali ir neišklišti, gali visiškai užrudyti ir galas visiškai nesiamortizuos. Jei buvo lipdytas, dažytas, tai cinkavimas nepadės. Jei ieškai prastesnio, tai aišku žiūrėk paprastą.
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#330 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 birželio 13 - 16:53

Tai aišku, jei guoliai nekeisti ir jų nebėra ir ėda ašį, tai ir išklyšta vienas arba ir abu ratai. Gali ir neišklišti, gali visiškai užrudyti ir galas visiškai nesiamortizuos. Jei buvo lipdytas, dažytas, tai cinkavimas nepadės. Jei ieškai prastesnio, tai aišku žiūrėk paprastą.

Ačiū, dar lauksim žinančių nuomonės apie 50 kW variklių ir važiuoklės skirtumus.
  • 0

#331 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 birželio 17 - 20:59

Į ikirestailinius 306 D 47-51 kW dėjosi mechaniniai Bosh arba Lucas kuro siurbliai, o į 50 kW porestailus siurbliai irgi analogiški buvo dedami, ar ten jau elektronikos daugiau variklyje?
  • 0

#332 bielekas

bielekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:306

Parašyta 2014 liepos 04 - 14:32

Sveiki! Planuoju įsigyti peugeot 306 ~98 metų. Norėčiau sulaukt jūsų patarimų kas geriau - 2l XSI su dujomis ar 1.9td?
  • 0

#333 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 liepos 04 - 14:43

AS us xsi su dujom. Pirma tai komplektacija, antra galingumas su salygina ekonomija. Dyzelis lieka dyzeliu :) is turimu auto daugma jau buvo benzai, jei dyzelis tai tik galingas virs 90KW bent jau.
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#334 bielekas

bielekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 2
  • Automobilis:306

Parašyta 2014 liepos 04 - 15:48

O kaip del ekonominiu aspektų? Kiek ima duju ir kiek dyzelio gal galima sužinot maždaug? :rolleyes:
  • 0

#335 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 19:36

Sveiki dar kartelį, norėčiau kolegų paklausti apie P306 ikirestailo dvidurio ir keturdurio hečbeko skirtumus? Kas geriau (ir kuo)? Taip pat noriu paklausti, kiek realiai vertas toks variantas? Ar skelbimo kaina adekvati? Kiek šrotai duotų vien už metalą tokio modelio? :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 19:37

  • 0

#336 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 19:44

cia pagal poreiki del duru skaiciaus, dviduris graziau keturduris praktiskiau, srotas uz metala neduoda, duoda metalo lauzas 1 ar 2 simtus litu kokius. :D seip manau kaina uz gera varianta nuo 2 iki 3k litu, aisku pasitaiko atveju kai geras modelis ir uz tukstanty parsiduoda.
  • 0

#337 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:07

komentare pamiršau nuorodą įdėt, kur klausiau dėl kainos realumo.... :D http://auto.plius.lt...as-3735797.html

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 20:08

  • 0

#338 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:20

komentare pamiršau nuorodą įdėt, kur klausiau dėl kainos realumo.... :D http://auto.plius.lt...as-3735797.html

Jei jis užsikuria, važiuoja ir bent jau stabdo :hmm:, imi, prasivarai techą už šimtinę, atvažnėji tuos du metus (ar kiek važiuos) ir parduodi (gal) už kelias šimtines arba metalan...
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda


#339 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:33

Jei jis užsikuria, važiuoja ir bent jau stabdo :hmm:, imi, prasivarai techą už šimtinę, atvažnėji tuos du metus (ar kiek važiuos) ir parduodi (gal) už kelias šimtines arba  metalan...

Na, del techo, tai kazin ar su simtine apsisuksi, ypac jei nedega visokie priesrukiniai, langas neatsidaro (elektrinis), sarnyrai kliba, stiklas priekinis skiles ir keletas kitu smulkmenu... :) Reiktu dar aptvarkyt gerokai, kad ir uz simtine praleistu, nebent jus zinot, kur su trukusiais priekiniais stiklais uz simtine praleidineja... :)
Beje, teko skaityti, kad sito modelio dyzeliniai varikliai pasizymi tuo, kad draugauja ne tik su degaliniu dyzeliu, bet ir su aliejumi? Gal kas isbande esate aliejumi vaziuoti situo modeliu? :) Wikipedijoj apie šito modelio dyzelinius variklius raso, kad: "The Indirect Injection XUD Diesel that uses the Ricardo Comet combustion chamber design, is popular for conversion to run on vegetable oil, so long as the Bosch Fuel System is fitted to the engine" O jei siurblys ne Bosh, o Lucas? Jau tada aliejus netinka? :)

Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 rugpjūčio 02 - 20:41

  • 0

#340 EvX

EvX

    baracuda V6

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.250
  • Vieta:Kažkur...
  • Automobilis:P406 3.0 V6 P308 2015 1.6hdi 88kw P208 1.6hdi 84kw

Parašyta 2014 rugpjūčio 02 - 20:50

Na, del techo, tai kazin ar su simtine apsisuksi, ypac jei nedega visokie priesrukiniai, langas neatsidaro (elektrinis), sarnyrai kliba, stiklas priekinis skiles ir keletas kitu smulkmenu... :) ...

Priešrūkiniai prieky gali nedegti, svarbu stiklai neskilę, langas gali nesidarinėti. Dėl šarnyro ir pr lango- šarnyras pigus, gali pats pasikeisti arba duosi kam uždirbti 30/50lt, langą gali iš kokio kito išsipjauti, jie niekam nereikalingi, įsiklijuosi pats ( stiklų klijų tūbelė ~15t)... Važiuoja ir ant aliejaus, ir ant atrabotkės tepalo... :doh:
  • 0

Peugeot 406 3.0 V6 baracuda





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0