Apie Peugeot 306
#41 Svečias_Mariuzaz_*
Parašyta 2007 gegužės 15 - 19:20
#42
Parašyta 2007 gegužės 20 - 10:33
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#43 Svečias_Gramass_*
Parašyta 2007 gegužės 20 - 12:55
Sita tema del degalu ir man idomi nes visgi jau bresta po truputi reikalas atsisveikint su 309 visgi masinyte su manim vienmete ir akys krypst i 306 1.6l tai vat prie to pacio kad jau yra sukurta tema tai noretciau uzklaust kokios ju sanaudos benzino, ar vertas ?nzn mano nuomone trysnolsestas vertas demesio su dyzeliniais ir dvilitriais varikliai, visi kiti neverti demesiaus del nerealiu degalu anaudu, beje kazkur maciau 306 su 1,6 110 ad varikliu, nu idomu, cia jau kitas dalykas
#44 Svečias_fungis_*
Parašyta 2007 gegužės 27 - 22:33
#47 Svečias_fungis_*
Parašyta 2007 birželio 01 - 22:13
;) aciu, bet keisti 306 i 306 jau nenoreciau...
tabar mano taikinys 307 arba 406c ir tai dar ne artimiausi
planai....
#48 Svečias_Darius55555_*
Parašyta 2007 birželio 02 - 13:51
patarimas : nepirk peugot. niekada.;) aciu, bet keisti 306 i 306 jau nenoreciau...
tabar mano taikinys 307 arba 406c ir tai dar ne artimiausi
planai....
#49 Svečias_Garbaciovas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 06:51
#50
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 07:28
#51 Svečias_Garbaciovas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 07:32
#52
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 07:57
#53 Svečias_Garbaciovas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 08:23
#54
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 08:25
ausinimo skyscio issipletimo bakeli atidarai ir ziuri ar neburbuliuoja.... variklis turi buti pasyles...ar kompresija i bakeli nepabega.... kur galima sita dalyka pamatyti ar paziureti?
#55 Svečias_Garbaciovas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 08:32
#56
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 08:56
#57
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 09:16
Vilnius
#58 Svečias_Garbaciovas_*
Parašyta 2007 rugsėjo 13 - 13:44
#59
Parašyta 2007 rugsėjo 14 - 18:45
1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.
2. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAINĄ. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo.
3. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu "zazorai" turi būti vienodi.
4. Apžiūrėkite ratus. Labai svarbu yra, kad padangos susidevėjimas būtų tolygus, nes kitaip tai rodo pakabos defektus (nors ir blogą suvedimą). Jeigu ratlankiai yra iš lengvųjų metalų lydinio, tai po smugio gali atsirasti deformacija.
5. Dabar apie variklį. Benzino kvapo visiškai negali būti. Viskas po kapoto dangčiu turi būti švaru, kitaip purvas gali nurodyti tai, kad slepiamas koks nors variklio defektas ( pvz. alyvos nutekėjimas). Jei ką nors radot, yra galimybė, kad variklis buvo perkaitęs.
6. Pasistenkite surasti instrumentų žymes (ant varžtų). Jei rasite jų, tai reikš, kad į varyklį jau buvo landžiota, reiškia buvo kažkokių gedimų. O tai gali ir pasikartoti.
7. Atidarykite alyvos įliejimo angos dangtį. Jei ant jo yra tokia substancija panaši į pastą ( juodos spalvos), tai reiškia, kad variklio tepimo sistema yra ne visiškai tvarkinga, arba gali būti net toks variantas, kad variklis buvo perkaitęs. Visiškai tvarkingame variklyje, viskas ką jūs pamatysite viduje turi buti auksinio atspalvio.
8. Jei yra atskira anga ant radiatoriaus, tai gerai ją apžiūrėkite. Rūdys ant jos gali reikšti (vėl) variklio perkaitimą. Antifrizas ar tosolas gali būti bet kokios spalvos, bet jis turi būti permatomas, be visokių priemaišų. Ant jo paviršiaus neturi būti alyvos dėmių.
9. Apžiūrėkite visas gumines dalis. Ant jų neturi būti jokių įtrūkimų. Labai atidžiai apžiurėkite aukštos įtampos laidus(AIL), ir visus dirželius. Jei AIL atrodo taip, lyg per juos perėjo švitriniu popieriu, tai gali reikšti, kad norima nuslėpti pagaminimo datą (ant jų tai dažnai rašoma), arba jų senumą.
10. Užveskite variklį, atidarykite alyvos užpilimo angos dangtį. Patikrinkite, kad iš ten neitų išmetamosios dujos. Tai reikštų, kad greitai prireiks bloko remonto.
11. Patikrinkite išmetamasias dujas. Jos turi būti blankiai-pilkos. Jei juodos- kuro sistemos defektas, jai mėlinos- į degimo kameras patenka alyva.
12. Patikrinkite pakabą. Dabar truputi pravažiuokite. Kai pradedat judėt, neturi būti jokių pašalinių garsų. Stabdant irgi. Sustokite. Išsukit vairą iki galo, bandykit pajudėt. Tokioj padėtyje, pašaliniai garsai reikštų "granatų" defektus.
13. Stabdžiai. Ant asfalto staigiai iki galo paspauskit stabdžius. Išeikit, apžiūrėkit likusias žymes. Jos turi buti simetriškos ir tiesios. Stabdant vairo neturi traukti į kurį nors šoną.
14. Apžiūrėkite amortizatorius. Ant jų neturi būti alyvos žymių.
15. Pasukiokit vairą. Jokių pašalinių garsų neturi būti.
16. Perkant Dyzelinį aparatą, padirbus varikliui ir jį išjungus jis turi baigti dirbti tą pačia akimirką. Jei pasukus užvedimo raktuką išjungt variklį susidaro įspūdis, jog alkūninis velenas dar keleta kartelių prasisuko, reiškia, jog variklis jau gerai "pavargęs".
17. Kitas patarimas perkant dyzelinį variklį - pažiurėti, ar guminės žarnos, kuriomis teka aušinamasis skystis, nėra labai kietos, nes jei jos kietos - reiškia, jog į aušinimo sistemą patenka slėgis iš cilindrų, o tai pirmasis rimto remonto požymis.
18. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas - jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio defektą.
19. Kiek įmanoma daugiau apžiūrėti įvairių detalių, ant kurių įspausta pagaminimo data. Jei daug kur skiriasi - mašina buvo perrinkinėjama, o tai gali būri avarijos ar net skendimo požymis.
20. Elektros instaliacijoje automobilių gamintojai nenaudoja buitinių "izoliacijų", todėl į tai reikėtų atkreipti dėmesį
21. Dar svarbu, nors pasitaiko retai, bet atkreipti dėmesį, ar nėra perkalti kėbulo (po kapotu) numeris. Tai gali sudaryti problemų ne tik registruojant Regitroje, bet ir vykstant į užsienį.
22. Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus. (Ačiū Oskarui.)
23. Jei nuėmus gumą nuo oro filtro ir pirštu patrinus iš vidaus yra tepalo - reiškia su motoriuku problemos (Ačiū Vygantui).
24. Reikia užvedus variklį užtraukti rankinį stabdį ir įjungus bėgį iš lėto leisti sankabą. Jei mašina pradeda gesti tai gerai, jei ne - tai gali reikšti sankabos degektą t.y. buksuoja sankaba ir artimiausiu metu reiks keisti. (Ačiū Herkus)
25. Dar perkant automobilį reikėtų pajunginėti pavaras, nes gali buti kad susidėvėję(s) bėgio ar daugiau sinchronizatorius. (Ačiū Herkui)
26. Dar ne esminis dalykas, bet labai dažnai pasitaiko, kad niekas netikrina el. langų - o dažniausiai gale jie neveikia. Todėl patartina patikrinti. (Ačiū Herkui)
27. Kėbulas: Reikia pažiūrėti tarpus tarp kebulo dalių. Nelygus tarpai rodo buvusį defektą ir nemokšišką darbą.
Informacijos šaltinis: http://auto.kitoks.com
http://www.automobil....asp?msg_id=117
#60
Parašyta 2007 rugsėjo 14 - 19:03
Vartotojų skaito šią temą: 9
narių: 0, svečių: 9, slaptų narių: 0