

Benzinas
#21
Parašyta 2008 spalio 11 - 20:09

#22
Parašyta 2008 spalio 12 - 16:47
as galvoju jei pas tawe raso 95 tai ji ir galima pilti ) nes pas mane raso 95 ir 98 nu bet kaip nori gal nepakenks ;)nu man iskilo klausimelis,jei as uzsipilsiu 99 oktaninio benzino,juk pradea skirtis detonacijos laikas ir aukstesne degimo temperatura ar gali netekti kelti vel variklio galvos ir remontuoti,bent pas mane raso manuale 95 benza.
#23
Svečias_xninox_*
Parašyta 2008 spalio 12 - 17:05
Šį pranešimą redagavo xninox: 2008 spalio 12 - 17:05
#24
Svečias_kazinak_*
Parašyta 2008 spalio 12 - 19:17
o as maciau kita laida kur panasius bandymus dare - isvada buvo tokia kokios nieks nesitikejo,visi super duper nitro ir .t.t buvo prastesni uz paprastra 95,isimtis tik v-power,nuo kurio laaaabai mazas efektas buvo i geraja puse,labaiu padeda psihologiskai,as pats anksciau pildavau tik 98,bet tokiu pareskimu,tenkinuos ir 95 ,ir skirtumo nejauciu,98 yra liux, isipiliau snd pilna baka is nestes o kainos skirias tik ant 6 cnt nuo 95. pyliau jau i beveik visiskai tuscia baka ir galiu pasakyti kad tas oktano skaicius mano liutui labai patiki ir jeigu laikysis tokios kainos tai bus ir pilamas tik 98.
P.S ar dbr dar yra lietuvoje toks benzas Shell V power? nes discoveriu prisiziurejau kai ten chebra bandymus dare tai is tu pats geriausias buvo. bet jis tinkamas tik labaiau sportinem masinom nes ant paprastu tai nlb jauciasi, o ten va golfa 4 gti, subaru impreza ir dar kazkokia, tai per dyno testa ties 5-6k rpm hp buvo ant 30-40 vnt didesne.
ir nebesvaik kad ant 30-40 ag padidejo galia per ta laida,nes ja as irgi maciau
va straipsnis ,kas norit paskaitykit irgi ta tema spausk
Šį pranešimą redagavo kazinak: 2008 spalio 12 - 19:19
#25
Svečias_EgidijusPa_*
Parašyta 2008 spalio 13 - 14:29

#26
Svečias_Karinis_*
Parašyta 2008 spalio 13 - 14:39
baiktu tas straipsnis isvis nesamone cia ir taip pirmaklaskiui fizikui aiskui kad trumpesnis detonacijos laikas ausktesne temperatura, daugiau hp.o as maciau kita laida kur panasius bandymus dare - isvada buvo tokia kokios nieks nesitikejo,visi super duper nitro ir .t.t buvo prastesni uz paprastra 95,isimtis tik v-power,nuo kurio laaaabai mazas efektas buvo i geraja puse,labaiu padeda psihologiskai,as pats anksciau pildavau tik 98,bet tokiu pareskimu,tenkinuos ir 95 ,ir skirtumo nejauciu,98 yra liux, isipiliau snd pilna baka is nestes o kainos skirias tik ant 6 cnt nuo 95. pyliau jau i beveik visiskai tuscia baka ir galiu pasakyti kad tas oktano skaicius mano liutui labai patiki ir jeigu laikysis tokios kainos tai bus ir pilamas tik 98.
P.S ar dbr dar yra lietuvoje toks benzas Shell V power? nes discoveriu prisiziurejau kai ten chebra bandymus dare tai is tu pats geriausias buvo. bet jis tinkamas tik labaiau sportinem masinom nes ant paprastu tai nlb jauciasi, o ten va golfa 4 gti, subaru impreza ir dar kazkokia, tai per dyno testa ties 5-6k rpm hp buvo ant 30-40 vnt didesne.
ir nebesvaik kad ant 30-40 ag padidejo galia per ta laida,nes ja as irgi maciau
va straipsnis ,kas norit paskaitykit irgi ta tema spausk
bet kaip ir per discovery minejo (nu ten nesamoni dazniausiai nerodo) taip vienintelis labiausiai pasiteisines buvo shell v-power kurio oktano skaicius yra mazesnis negu 1. ir pasizymi labiausiai ant sportiniu automobiliu tokiu kaip gti, evo ir t.t. jeigu tu pilsi i universala ar seimynini sedana su 2lt 16v varikliu tai nlb ka ir jusi, apie ta straipsnis ir raso mano manymu jie dare bandymus su paprastom seimyninem ar sedanais kurios skirtos seimoms o ne sportinio tipo auto.
#27
Parašyta 2008 spalio 19 - 21:48




TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#28
Svečias_Pushas_*
Parašyta 2008 spalio 19 - 22:00

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0