![:huh:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/huh.png)
Edited by jonassatas, 2008 October 16 - 17:03.
Posted 2008 October 16 - 17:01
Edited by jonassatas, 2008 October 16 - 17:03.
Posted 2008 October 16 - 18:38
greiciausiai laisvos eigos voztuvas ar daviklis grybaujaSveikuciai gal kas zinot kas gali buti varikliui kad saltas gesta? 605 pezas 1991metu 2l benzinas saltas vedasi puikiai bet vaziuoja keistai laisvomis apsukomis dirba tvarkingai kai tik reikia pradeti judesi gesta norint vaziuoti reikia pastoviai laikyti gaza ir apsukas ne maziau 2000 kait tik susyla iki 60 laipsniu vaziuoja kaip laikrodukas jokiu problemu nebuna. Na nebent tokia kad lekiant penkta pavara staigiai atleidus gaza ir palikus varikli dirbti laisva eiga taippat uzgesta. Gal kas nujauciat kas jam gali buti?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Posted 2008 October 16 - 18:51
Posted 2008 October 16 - 19:50
Po gazo sklende toks keturkampis plastikinis dviem varžteliais prišriūbuotas...As dar pakankamai zalias pezuku sistemose o kur to voztuvo ieskoti? kurioje jis variklio vietoje?
Posted 2008 October 16 - 20:11
a koks skirtumas pezuko sistema ar ne, principas visose tas pats, jei yra ipurskimas yra ir laisvos eigos voztuvas, tik va jis tai dirba, nes kaip minejai ant laisvu dirba net saltas, pamegink WD 40 supurkst droselio padeties potenciometra, nors cia jau burimas is kavos tirsciu gaunas, reikia vietoj ziuret, gal zvakes, gal laidai, gal.... sekmesAs dar pakankamai zalias pezuku sistemose o kur to voztuvo ieskoti? kurioje jis variklio vietoje?
Edited by twarius, 2008 October 16 - 20:13.
Posted 2008 October 17 - 15:51
0 members, 1 guests, 0 anonymous users