Jei paskui motoras prades kaprizus rodyt tai ziurek nepradek sakyt pezo gavno, nes motoras tai pats lieviausias koks begalejo buti, aisku kol eina tol geras.
Nu ką be darysi, teks kitą pirkti, ha , o gal pas mene netoks
Posted 2019 October 31 - 17:17
Jei paskui motoras prades kaprizus rodyt tai ziurek nepradek sakyt pezo gavno, nes motoras tai pats lieviausias koks begalejo buti, aisku kol eina tol geras.
Nu ką be darysi, teks kitą pirkti, ha , o gal pas mene netoks
Posted 2019 October 31 - 18:45
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2019 November 03 - 03:48
Princw yra prince. Gerai, kad PSA spyre bmw i shikna ir istaise visas nedadelkas naujuosiuose 1.6.
Su 200kw irgi 308GTI? Ar ten ta pati nedadielana seni kisa? Nes spyda guldo neitiketinai: https://www.youtube....h?v=xsbz2CTySow
Jausmas beziurint toks, kad ta masina tona sveria
Edited by PhanT, 2019 November 03 - 03:49.
Posted 2019 November 03 - 08:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
Posted 2019 November 03 - 09:54
Posted 2019 November 03 - 13:52
Viskas labai įspūdinga, bet tas sport režimas ir per garsiakalbius sklindantis garsas
Jo, baisumai vyksta. Ziurejau p508 review - tai sugebejo gauti modeli kuriame tas garsas net nesusinchronizuotas. O audi s6 nauja yra dyzeline ir turi fake-exhaust. Nu zodziu, kaip ir senai jau aisku link ko einama ))
Posted 2019 November 03 - 15:33
Jo, baisumai vyksta. Ziurejau p508 review - tai sugebejo gauti modeli kuriame tas garsas net nesusinchronizuotas. O audi s6 nauja yra dyzeline ir turi fake-exhaust. Nu zodziu, kaip ir senai jau aisku link ko einama ))
Joo, maciau ir as apie ta S6 dyzeline su plasmasiniais duslikais Pavaro gamintojai
Posted 2019 November 03 - 19:30
Joo, maciau ir as apie ta S6 dyzeline su plasmasiniais duslikais Pavaro gamintojai
Labai daug esu matęs mašinų, kuriose gamykliškai į galą ateina tipo dvigubas vamzdis, bet palindus pamatai, kad vienas iš tų vamzdžių yra tiesiog visai netoli galo privirintas prie kito vamzdžio ir dujos į jį net nepajungtas. Iki bakelio net nedaeina. T.y. realiai dvigubas tik chromiukas, o duslintuvas vienas. Ir taip buvo jau prieš 10 metų. Čia kaip M lipdukai, tik sudėti iš gamyklos. Arba VW TDI, kiek nori raudonų raidžių - tiek ir užsisakai.
Nu gi viskas, nebebus jau didelės kubatūros didelių variklių. O mažiems varikliams nebereikia nei didelių ir daug duslintuvų (pažiūrėkit kada, koks pas žigulio 1,3 benzą duslintuvas, ten kokie 25-30mm turbūt), ir nebeišeina išgauti gero sodraus garso, tai išorėje jo ir nebus, bet padarius gerą garso izoliaciją, kad to šūdo viduj nesigirdėtų, galima vairuotojui paduoti tikro V6 arba net V8 garsą. Manrods yra automobilių, kur gali pasirinkti norimą variklio, galios ir išmetimo modifikacijų variantą garso per kolonėles imitacijai. Tas originalus tvarkingo Princo garsas, beje, nepratusiems, kai atsisėdi nuo senesnio tvarkingo irgi žiauriai užknisa, nes net ir viską sutvarkius važiuojant be jokių gedimų, garsas kaip su kiauru duslintuvu. Iš tokio darbinio tūrio neišeina padaryti tikro sodraus garso ką ten besumeistrautum, tai tada gaunasi kaip 125ccm dvitaktė britva
Edited by tadas1991, 2019 November 03 - 19:30.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2019 November 03 - 21:38
As, taip pat esu matęs tokių pagražinimų. Net gi pas 307 duslintuvo galiukas atrodo eina tiesiai ir dar jis toks blizgantis, bet kai pasikeli ant keltuvo ir pažiūri iš apačios, matai, kad jis išpučia viską į apačią, o ne tiesiai.Labai daug esu matęs mašinų, kuriose gamykliškai į galą ateina tipo dvigubas vamzdis, bet palindus pamatai, kad vienas iš tų vamzdžių yra tiesiog visai netoli galo privirintas prie kito vamzdžio ir dujos į jį net nepajungtas. Iki bakelio net nedaeina. T.y. realiai dvigubas tik chromiukas, o duslintuvas vienas. Ir taip buvo jau prieš 10 metų. Čia kaip M lipdukai, tik sudėti iš gamyklos. Arba VW TDI, kiek nori raudonų raidžių - tiek ir užsisakai.
Nu gi viskas, nebebus jau didelės kubatūros didelių variklių. O mažiems varikliams nebereikia nei didelių ir daug duslintuvų (pažiūrėkit kada, koks pas žigulio 1,3 benzą duslintuvas, ten kokie 25-30mm turbūt), ir nebeišeina išgauti gero sodraus garso, tai išorėje jo ir nebus, bet padarius gerą garso izoliaciją, kad to šūdo viduj nesigirdėtų, galima vairuotojui paduoti tikro V6 arba net V8 garsą. Manrods yra automobilių, kur gali pasirinkti norimą variklio, galios ir išmetimo modifikacijų variantą garso per kolonėles imitacijai. Tas originalus tvarkingo Princo garsas, beje, nepratusiems, kai atsisėdi nuo senesnio tvarkingo irgi žiauriai užknisa, nes net ir viską sutvarkius važiuojant be jokių gedimų, garsas kaip su kiauru duslintuvu. Iš tokio darbinio tūrio neišeina padaryti tikro sodraus garso ką ten besumeistrautum, tai tada gaunasi kaip 125ccm dvitaktė britva
Posted 2019 November 17 - 15:15
Vairuotoja visai nebloga to cupo Kiekvieną dieną tą cupą matau arenos aikštutėj
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
0 members, 3 guests, 0 anonymous users