Peršokti prie turinio


407 v6 dirzo keitimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3

#1 Svečias_v.ozelis_*

Svečias_v.ozelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 lapkričio 01 - 15:29

sveiki, stai ir as isigijau savo pirmaji pezuka, tai nusipirkes ji nutariau, kad reikia pasikaiesti pagrindini dirza, nes jau kaip ir laikas buvo 63000 myliu pravaziuota. Taigi visa darba atliko mano draugas, kuris lietuvoj dirbo servize ir tokius dalykus gerai ismane, maniau kad nebus problemu. (veiksmas vyksta anglijoj) Taigi pradejom mes ardyti sia mano masinyte ir pirmas sustojimas niekaip neina atsukti varzto kuris yra isuktas i pagrindini velena, na bet, draugas atsimine kad servize kartais ir taip budavo ir namu salygom geriausia butu atsukti rakta atremus i zemem ir varikli truputi ant starterio prasukus, ir sis manevras mum pavyko, atsukom si varzta, ir tada jau nustebimas, neradom skyvuko, kuris turejo buti tarp alkuninio veleno ir to skriedulio ant kurio dedasi pagrindinis dirzas, patys nesupratom kaip taip galejo butu, na bet.. einam toliau as sita skyvuka nusipikrau is pezo centro ir jau galvojam viska staigiai bei puikiai surinksim po tokiu ilgu vargu. na pardejom rinkti bet vel sustojimas neina visu skridiniu sustatyti pagal metkes... tai draugas isbande visokius variantus reguliavo ir pagal velenelius ir pagal alkunin velena bet jokiu teigiamu rezultatu.. tai vat gal kas turit kokiu nors minciu, as jau cia visa foruma perziurejau bet neradau kad kas butu susidure su tokiom problemom, parsisiunciau pezo programas bet ir nera parodyta kaip rankiniu budu sureguliuoti, jei netinka pagal metkes. iskart dekoju uz protingas mintis;]
  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2008 lapkričio 01 - 16:34

sveiki,

stai ir as isigijau savo pirmaji pezuka, tai nusipirkes ji nutariau, kad reikia pasikaiesti pagrindini dirza, nes jau kaip ir laikas buvo 63000 myliu pravaziuota. Taigi visa darba atliko mano draugas, kuris lietuvoj dirbo servize ir tokius dalykus gerai ismane, maniau kad nebus problemu. (veiksmas vyksta anglijoj) Taigi pradejom mes ardyti sia mano masinyte ir pirmas sustojimas niekaip neina atsukti varzto kuris yra isuktas i pagrindini velena, na bet, draugas atsimine kad servize kartais ir taip budavo ir namu salygom geriausia butu atsukti rakta atremus i zemem ir varikli truputi ant starterio prasukus, ir sis manevras mum pavyko, atsukom si varzta, ir tada jau nustebimas, neradom skyvuko, kuris turejo buti tarp alkuninio veleno ir to skriedulio ant kurio dedasi pagrindinis dirzas, patys nesupratom kaip taip galejo butu, na bet.. einam toliau as sita skyvuka nusipikrau is pezo centro ir jau galvojam viska staigiai bei puikiai surinksim po tokiu ilgu vargu. na pardejom rinkti bet vel sustojimas neina visu skridiniu sustatyti pagal metkes... tai draugas isbande visokius variantus reguliavo ir pagal velenelius ir pagal alkunin velena bet jokiu teigiamu rezultatu.. tai vat gal kas turit kokiu nors minciu, as jau cia visa foruma perziurejau bet neradau kad kas butu susidure su tokiom problemom, parsisiunciau pezo programas bet ir nera parodyta kaip rankiniu budu sureguliuoti, jei netinka pagal metkes. iskart dekoju uz protingas mintis;]

prancuzai gamykloj variklius surinkineja jau uzkaisciuotus(uzblokuotais velenais),nepamirsk kad pirmas cilindras yra nuo ''machavyko'',betkuriu atveju turi buti skyles(metkes) paskirstyme ir ''machavyke''

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2008 lapkričio 01 - 16:35

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2008 lapkričio 01 - 16:45

bent jau ant senesnes kartos ES9J4, o sitas naujesnes ES9J4S yra labai panasus i senaji, tai veleneliai fiksuojasi-pro ju skriemuli i galvute su strypeliais, o siaip geriau butumet patys suzimeje savo metkas... keiciant si dirza patartina keist ne tik visus ritinelius ir itempeja bet vandens pompa, na rieboksliai veleneliu gali ir pakentet ilgiau
http://www.250kb.com.../j/eec190a2.jpg
http://www.250kb.com.../j/53717a4d.jpg

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2008 lapkričio 01 - 17:19

  • 0

#4 Svečias_v.ozelis_*

Svečias_v.ozelis_*
  • Svečiai

Parašyta 2008 lapkričio 06 - 13:31

aciu uz atsakymus, jau isprendziau sita dirzo uzdejimo prbilema. tai vat sprendimas yra toks, kad virsutines (velneliu) skriemulio metkes atitinka, o apatinio stumoklio skriemolio metke reikia atrasti rankinio budu bandymais, pas mane buvo kazkur vidurinej stadijoj nu auksciausios vietos iki zemiausios galimos. sekmes jei dar kas nors turesit tokiu problemu.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0