Peršokti prie turinio


Ar verta pilt pilnai sintetini i savo traktoriu?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#21 Svečias_bono_*

Svečias_bono_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:28

o ar pirmiausia nevertetu tiksliau pamatuot tepalo spaudima pries kazka ardant? ar jus 100proc. pasitikite datchiku? :huh:
  • 0

#22 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:30

o ar pirmiausia nevertetu tiksliau pamatuot tepalo spaudima pries kazka ardant?
ar jus 100proc. pasitikite datchiku? :huh:

Jo, geraiusiai kai nera tokiu datciku, nors galvos neskauda :D
  • 0
406 2.1 TD

#23 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:45

Nematau prasmes pilti pilnai sintetinius tepalus i gerokai padilusi varikli.

I varikli privaloma pilti ne prastesni tepala, nei kad numate gamintojas. Taskas.
Jei vazineji rimtesnem apkrovom, rekomenduotina pilti geresni tepala, nei kad numate gamintojas.

P.S. maniskis ekskliuzyvas vartojamas jau 5'us metus. Nuo pat pradziu pilama pilna sintetika (is pradziu 0w40. dabar - 5w50). Per tuos turejimo metus pakeista: 1'as alkuninio bei 1'as paskirstymo veleno rieboksliai bei galvutes dangtelio tarpine. Variklis sausas. Masinai greit bus 10 metu.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#24 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:58

Bent jau aš pradžiai tai nepatingėčiau nusukt padoną ir paklebent švaistiklinius indėklus, bei nusukt vieną ir pažiūrėt kokia būklė jų, o prie to paties nuimčiau ir vieną alkūninio veleno. Galimas visai tikėtinas variantas, kad užtektų tik indėklus pakeist, net be šlifavimų.  ;)

O, če jau įdomu. Į variklį dar neteko lįst :wub:
O tokiems darbams (indėklų nuiminėjimui) dinamometrinis raktas būtinas, ar yra kokių tautinių gudrybių?
  • 0

#25 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:59

Nematau prasmes pilti pilnai sintetinius tepalus i gerokai padilusi varikli.

I varikli privaloma pilti ne prastesni tepala, nei kad numate gamintojas. Taskas.
Jei vazineji rimtesnem apkrovom, rekomenduotina pilti geresni tepala, nei kad numate gamintojas.

P.S. maniskis ekskliuzyvas vartojamas jau 5'us metus. Nuo pat pradziu pilama pilna sintetika (is pradziu 0w40. dabar - 5w50). Per tuos turejimo metus pakeista: 1'as alkuninio bei 1'as paskirstymo veleno rieboksliai bei galvutes dangtelio tarpine. Variklis sausas. Masinai greit bus 10 metu.

Pilnai sutinku kad patartina naudot tepalus tokius kokius rekomenduoja gamintojas.
Netikiu kad gamintojas rekomenduoja naudot pilnai sintetinius tepalus 10 m senumo varikliui.
Kaip suprast geresni tepala? Pagal ka tu ji skiri i geresni ir blogesni?
Jei gamintojas numate konkretaus tipo tepala konkreciam auto, vadinasi geresnio nera.
Taskas.
  • 0
406 2.1 TD

#26 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:21

O, če jau įdomu. Į variklį dar neteko lįst :wub:
O tokiems darbams (indėklų nuiminėjimui) dinamometrinis raktas būtinas, ar yra kokių tautinių gudrybių?

Karterį nuimt ir uždėt sveikatos nereikia, o va nusukt poto dėklus, tai jau reikia gero vamzdžio. Priveržt irgi užtenka to paties vamzdžio. Taškas :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#27 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:27

Jei gamintojas numate konkretaus tipo tepala konkreciam auto, vadinasi geresnio nera.
Taskas.

Jei gamintojas numate, jog 1.4 monstras nesuks variklio daugiau nei 4krpm bei nevezios 1.5t greiciu artimu sviesai (130-150km/h) tai gal ir nereikia, taciau kai variklis nuolatos apkraunamas gana smarkiai, geresnis tepalas yra highly recomended. Virsuje as snekejau butent apie tai ir nieka daugiau ;). O geresnes (turiu omenyje civiline alyva, atlaikancia aukstenius tempraturinius rezimus) alyvos naudojimas blogo tikrai nieko nepadarys. Patikek.

Ar teko matyti, jog tepalai buna ivairiu klampumu prie ivairiu temperaturiniu rezimu. Ir ar zinai kuo skiriasi 5w50 nuo 15w30, arba 0w40 nuo 5w50?

Populiariai snekant (nes tiksliai neatsimenu :rolleyes: ), pirmas skaicius parodo prie kokios santykines temp. alyva pradeda smarkiai tirsteti (kai teko vazineti su 0w, prie -25C esant saltam varikliui, starteris sukdavosi lygiai taip pat kaip ir prie +20C), o antras skaicius nurodo prie kokios tepalo temp, jis pradeda prarasti savo tepamasias savybes.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#28 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:33

Karterį nuimt ir uždėt sveikatos nereikia, o va nusukt poto dėklus, tai jau reikia gero vamzdžio. Priveržt irgi užtenka to paties vamzdžio. Taškas :D

Eeee... aš turėjau momeny varžtų užveržimo momentus, bo kažkaip įsivaizduoju variklis daugiau preciziškumo reikalaujantis daiktas nei tarkim ratas :) Nors ratams prisukti gamintojas irgi užveržimo momentus nurodo... :mellow:
  • 0

#29 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2003 gruodžio 16 - 17:36

Eeee... aš turėjau momeny varžtų užveržimo momentus, bo kažkaip įsivaizduoju variklis daugiau preciziškumo reikalaujantis daiktas nei tarkim ratas :) Nors ratams prisukti gamintojas irgi užveržimo momentus nurodo... :mellow:

Svarbiausia nesigasdinti. Aš net galvas priveržinėdamas niekada nesinaudojau jokiais prietaisais. Visų veržimų pagrindinė taisyklė, kad varžtai būtų veržiami kuo galima tolygiau, o ten vienas kitas Nm esmės nevaidina. Aš spec įrankiu naudojausi vieną kartą gyvenime, kai savo šitam dyzeliui galvą prisukinėjau. O dėl aprašymų galiu pasakyti tiek, aš savo dyzelio galvos priveržimui ieškojau specialiai kiek reikia ir kaip reikia priveržt, tai savo varikliui radau net tris skirtingus aprašymus ne tik su skirtingais Nm, bet ir veržimo tvarka. Va taip. Todėl ir sakau, paimi vamzdį ir atveržinėdamas pajausi kiek buvo užveržta, maždaug tiek su tuo pačiu vamzdžiu ir priverši. Pagrindinis variklio preciziškumas, kad detales susidėk kuo švariau ir kad kuo mažiau patektų visokių dulkių, žodžiu skudurų ir spaudos siūlau negailėt ;)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#30 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 08:59

ziuriu vistiek aplink viena forsunke tepaluojasi

Jei jau apie purkstuka tepaluojasi, tai tik galvos keitimas tepades.
Nors drysciau teigti, jog ten ne tepalas, o pati elementariausia saliara: arba kreivarankiai meistrai lindo prie purkstuku (padoriai neuzverze purkstuko korpuso), arba juos jau laikas keisti.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#31 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:30

ziuriu pamirstat, kad daugumos jusu pug'ai parvaziave yra is zymiai siltesniu krastu, ir knygutese nurodyti tepalai yra rekomenduojami naudoti tuose krastuose. Kiek pamenu pvz. Prancuzijoje, toks oras koks siandien yra Vilniuje, ten butu rekordiskai salta ziema. O Lietuvoje pernai ant termometro ir -35 maciau.
  • 0

#32 Svečias_Falko_*

Svečias_Falko_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:06

ziuriu vistiek aplink viena forsunke tepaluojasi

Jei jau apie purkstuka tepaluojasi, tai tik galvos keitimas tepades.
Nors drysciau teigti, jog ten ne tepalas, o pati elementariausia saliara: arba kreivarankiai meistrai lindo prie purkstuku (padoriai neuzverze purkstuko korpuso), arba juos jau laikas keisti.

nesu zinovas, todel sutinku, kad ten gali buti ir saliara (o ji ir turi buti tamsi?). Purkstukus neseniai tikrino, tai jie buvo idealus, gal is tikruju nepriverze.
  • 0

#33 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:23

(o ji ir turi buti tamsi?)

ne. sviesiai geltona. kaip vaikiska tryda ;)

beje, o kas tau kuro i masina pripila? :lol:
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#34 Ozyris

Ozyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 1.144
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1 TD Break 1998

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:36

Beje, dar klausimux del tepalu: gal pavyzdziui su pilnai sintetiniais, maziau kondensatas kaupiasi slangose ziema? Ar cia tepalai neturi tam itakos? Savaitgali teko issimezt ta majoneza, buvo pastebeta kad sunkiau vaziuoja pugas. Ir akurat, uzsikimse slangos, kamstis pilnas uzsalusio majonezo. Isvaliau ir idejau kamsti be sietelio. Naudoju tepalus Esso 10w40. aroone, kaip ten dilinant su 0w40? Gal maziau to brudo ziema kaupiasu?
  • 0
406 2.1 TD

#35 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:41

aroone, kaip ten dilinant su 0w40? Gal maziau to brudo ziema kaupiasu?

ne. nemaziau. majonezas - vanduo susimaises su tepalu, t.y. pasekme nelbai vykusios alsuoklio konstrukcijos bei vazinejimo, saltu varikliu, mazais atstumais. Vazinejimas didesniais atsumais majonezo kaupimasi mazina labai zenkliai.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#36 Svečias_Falko_*

Svečias_Falko_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 gruodžio 17 - 12:22

beje, o kas tau kuro i masina pripila? :lol:

mama, o ka :lol:
o jei rimtai, neturiu nei laiko, nei noro dometis technine masinos puse
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0