Ar verta pilt pilnai sintetini i savo traktoriu?
#21 Svečias_bono_*
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:28
#22
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:30
Jo, geraiusiai kai nera tokiu datciku, nors galvos neskaudao ar pirmiausia nevertetu tiksliau pamatuot tepalo spaudima pries kazka ardant?
ar jus 100proc. pasitikite datchiku?
#23
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:45
I varikli privaloma pilti ne prastesni tepala, nei kad numate gamintojas. Taskas.Nematau prasmes pilti pilnai sintetinius tepalus i gerokai padilusi varikli.
Jei vazineji rimtesnem apkrovom, rekomenduotina pilti geresni tepala, nei kad numate gamintojas.
P.S. maniskis ekskliuzyvas vartojamas jau 5'us metus. Nuo pat pradziu pilama pilna sintetika (is pradziu 0w40. dabar - 5w50). Per tuos turejimo metus pakeista: 1'as alkuninio bei 1'as paskirstymo veleno rieboksliai bei galvutes dangtelio tarpine. Variklis sausas. Masinai greit bus 10 metu.
#24
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:58
O, če jau įdomu. Į variklį dar neteko lįstBent jau aš pradžiai tai nepatingėčiau nusukt padoną ir paklebent švaistiklinius indėklus, bei nusukt vieną ir pažiūrėt kokia būklė jų, o prie to paties nuimčiau ir vieną alkūninio veleno. Galimas visai tikėtinas variantas, kad užtektų tik indėklus pakeist, net be šlifavimų. ;)
O tokiems darbams (indėklų nuiminėjimui) dinamometrinis raktas būtinas, ar yra kokių tautinių gudrybių?
#25
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 15:59
Pilnai sutinku kad patartina naudot tepalus tokius kokius rekomenduoja gamintojas.I varikli privaloma pilti ne prastesni tepala, nei kad numate gamintojas. Taskas.Nematau prasmes pilti pilnai sintetinius tepalus i gerokai padilusi varikli.
Jei vazineji rimtesnem apkrovom, rekomenduotina pilti geresni tepala, nei kad numate gamintojas.
P.S. maniskis ekskliuzyvas vartojamas jau 5'us metus. Nuo pat pradziu pilama pilna sintetika (is pradziu 0w40. dabar - 5w50). Per tuos turejimo metus pakeista: 1'as alkuninio bei 1'as paskirstymo veleno rieboksliai bei galvutes dangtelio tarpine. Variklis sausas. Masinai greit bus 10 metu.
Netikiu kad gamintojas rekomenduoja naudot pilnai sintetinius tepalus 10 m senumo varikliui.
Kaip suprast geresni tepala? Pagal ka tu ji skiri i geresni ir blogesni?
Jei gamintojas numate konkretaus tipo tepala konkreciam auto, vadinasi geresnio nera.
Taskas.
#26
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:21
Karterį nuimt ir uždėt sveikatos nereikia, o va nusukt poto dėklus, tai jau reikia gero vamzdžio. Priveržt irgi užtenka to paties vamzdžio. TaškasO, če jau įdomu. Į variklį dar neteko lįst
O tokiems darbams (indėklų nuiminėjimui) dinamometrinis raktas būtinas, ar yra kokių tautinių gudrybių?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#27
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:27
Jei gamintojas numate, jog 1.4 monstras nesuks variklio daugiau nei 4krpm bei nevezios 1.5t greiciu artimu sviesai (130-150km/h) tai gal ir nereikia, taciau kai variklis nuolatos apkraunamas gana smarkiai, geresnis tepalas yra highly recomended. Virsuje as snekejau butent apie tai ir nieka daugiau ;). O geresnes (turiu omenyje civiline alyva, atlaikancia aukstenius tempraturinius rezimus) alyvos naudojimas blogo tikrai nieko nepadarys. Patikek.Jei gamintojas numate konkretaus tipo tepala konkreciam auto, vadinasi geresnio nera.
Taskas.
Ar teko matyti, jog tepalai buna ivairiu klampumu prie ivairiu temperaturiniu rezimu. Ir ar zinai kuo skiriasi 5w50 nuo 15w30, arba 0w40 nuo 5w50?
Populiariai snekant (nes tiksliai neatsimenu ), pirmas skaicius parodo prie kokios santykines temp. alyva pradeda smarkiai tirsteti (kai teko vazineti su 0w, prie -25C esant saltam varikliui, starteris sukdavosi lygiai taip pat kaip ir prie +20C), o antras skaicius nurodo prie kokios tepalo temp, jis pradeda prarasti savo tepamasias savybes.
#28
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 16:33
Eeee... aš turėjau momeny varžtų užveržimo momentus, bo kažkaip įsivaizduoju variklis daugiau preciziškumo reikalaujantis daiktas nei tarkim ratas Nors ratams prisukti gamintojas irgi užveržimo momentus nurodo...Karterį nuimt ir uždėt sveikatos nereikia, o va nusukt poto dėklus, tai jau reikia gero vamzdžio. Priveržt irgi užtenka to paties vamzdžio. Taškas
#29
Parašyta 2003 gruodžio 16 - 17:36
Svarbiausia nesigasdinti. Aš net galvas priveržinėdamas niekada nesinaudojau jokiais prietaisais. Visų veržimų pagrindinė taisyklė, kad varžtai būtų veržiami kuo galima tolygiau, o ten vienas kitas Nm esmės nevaidina. Aš spec įrankiu naudojausi vieną kartą gyvenime, kai savo šitam dyzeliui galvą prisukinėjau. O dėl aprašymų galiu pasakyti tiek, aš savo dyzelio galvos priveržimui ieškojau specialiai kiek reikia ir kaip reikia priveržt, tai savo varikliui radau net tris skirtingus aprašymus ne tik su skirtingais Nm, bet ir veržimo tvarka. Va taip. Todėl ir sakau, paimi vamzdį ir atveržinėdamas pajausi kiek buvo užveržta, maždaug tiek su tuo pačiu vamzdžiu ir priverši. Pagrindinis variklio preciziškumas, kad detales susidėk kuo švariau ir kad kuo mažiau patektų visokių dulkių, žodžiu skudurų ir spaudos siūlau negailėt ;)Eeee... aš turėjau momeny varžtų užveržimo momentus, bo kažkaip įsivaizduoju variklis daugiau preciziškumo reikalaujantis daiktas nei tarkim ratas Nors ratams prisukti gamintojas irgi užveržimo momentus nurodo...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#30
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 08:59
Jei jau apie purkstuka tepaluojasi, tai tik galvos keitimas tepades.ziuriu vistiek aplink viena forsunke tepaluojasi
Nors drysciau teigti, jog ten ne tepalas, o pati elementariausia saliara: arba kreivarankiai meistrai lindo prie purkstuku (padoriai neuzverze purkstuko korpuso), arba juos jau laikas keisti.
#31
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:30
#32 Svečias_Falko_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:06
nesu zinovas, todel sutinku, kad ten gali buti ir saliara (o ji ir turi buti tamsi?). Purkstukus neseniai tikrino, tai jie buvo idealus, gal is tikruju nepriverze.Jei jau apie purkstuka tepaluojasi, tai tik galvos keitimas tepades.ziuriu vistiek aplink viena forsunke tepaluojasi
Nors drysciau teigti, jog ten ne tepalas, o pati elementariausia saliara: arba kreivarankiai meistrai lindo prie purkstuku (padoriai neuzverze purkstuko korpuso), arba juos jau laikas keisti.
#33
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:23
ne. sviesiai geltona. kaip vaikiska tryda ;)(o ji ir turi buti tamsi?)
beje, o kas tau kuro i masina pripila?
#34
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:36
#35
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:41
ne. nemaziau. majonezas - vanduo susimaises su tepalu, t.y. pasekme nelbai vykusios alsuoklio konstrukcijos bei vazinejimo, saltu varikliu, mazais atstumais. Vazinejimas didesniais atsumais majonezo kaupimasi mazina labai zenkliai.aroone, kaip ten dilinant su 0w40? Gal maziau to brudo ziema kaupiasu?
#36 Svečias_Falko_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 12:22
mama, o kabeje, o kas tau kuro i masina pripila?
o jei rimtai, neturiu nei laiko, nei noro dometis technine masinos puse
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0