Nesiveda !?
#1 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 08:24
#2
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 08:55
Greiciausiai nekontaktuoja sudile starterio sepeteliai. Man ir tas pats buvo Simne. Taisiau Automintyje (Minties g-ve, xznkiek). Sukastavo 105Lt uz viska.Šįryt įsėdus į auto - siurprizas. Nesiveda. Akumas gyvas. Suku raktelį, visos skydelio ir salono šviesos gęsta, o iš starterio anei garso - nei sukimo, nei elementaraus kliktelėjimo. Paskaičiau Haynes'e, kad tai reiškia, jog kažkas negero elektros grandinėje arbe kažkoks solenoidas parėjęs. Bet iš jų aprašymo ir paveiksliuko net nesupratau, kur tas prakeiktas starteris pas mane yra
Beje, vakar viskas buvo ok. Kas galėjo per naktį imti ir numirti? Ką daba daryti?
#3 Svečias_SEV_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 08:58
#4 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:00
#5
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:06
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#6
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:47
Man tas buvo su 309 starteriu.. Kol netaisiau, padedavo lengvi pastuksejimai plaktukuGal starterio inkaras nusitryne? Tokiu atveju jei angliukai sustojo toje vietoje kur silpnas kontaktas (arba isviso jo nera) gaunasi kaip nutrukusi grandine
206
#7 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 09:51
O į ką stuksenti?Man tas buvo su 309 starteriu.. Kol netaisiau, padedavo lengvi pastuksejimai plaktuku
Gal starterio inkaras nusitryne? Tokiu atveju jei angliukai sustojo toje vietoje kur silpnas kontaktas (arba isviso jo nera) gaunasi kaip nutrukusi grandine
#8
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:03
#9 Svečias_Daynews_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:11
#10 Svečias_Violetinis_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:22
#11 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:30
#12 Svečias_Violetinis_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:35
na nzn bet mano broliukui tas pats variantas buvo...kai viena nakti prie night klubo prasikruso stumdydamas masina,tai ryte paprase,kad as ji patampyciau kol uzsives ir nuvares i servisa padare starterio remonta...veikia kaip bituteIstorijos tęsinys:
kadangi auto stovėjo kaip tyčiau labai palankioje vietoje, savo jėgomis užsistumiau nuokalnėn ir užsivedžiau ant pavaros. Apsukęs garbės ratą (100m) pastačiau ton pačion vieton ir užgesinau variklį. Pabandžius vedasi be jokių problemų kaip ir anksčiau. Taigi dabar pati blogiausia situacija - viskas veikia, bet žinau, kad bet kuriuo momentu galiu neužsivesti. Gal dabar įtariamų gedimų ratas siaurėja? Kokią įtaką starteriui galėjo turėti 100m važiavimo, kad jis taip atsigavo?
#13 Svečias_Mazulis Ronny_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:37
Sepeteliai "sustojo" kitoje vietoje.Kokią įtaką starteriui galėjo turėti 100m važiavimo, kad jis taip atsigavo?
Kiek pamenu is vaikystes, kai tetusio legendinio M2140 starteris sh.. male, kuri laika jis buvo gydomas taip: suki degima, o starteris-0 reakcijos. Paimi atsuktuva, prikisi prie starterio, "sujungi" du kontaktus, starteris suburzgia, t.y. kazkiek prasisuka. Sedi uz vairo ir vel bandai vesti. Tais laikais po 3-7 bandymu masinux uzsivesdavo is puses apsisukimo.
Veiksmas vyko gudziais 85'aisiais...
#14
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:47
Sis veiksmas sekmingai naudojamas ir dabar kaime su M412. Kartais oziuojasi o taisyt tingisi. Veiksmas vertas patentoSepeteliai "sustojo" kitoje vietoje.Kokią įtaką starteriui galėjo turėti 100m važiavimo, kad jis taip atsigavo?
Kiek pamenu is vaikystes, kai tetusio legendinio M2140 starteris sh.. male, kuri laika jis buvo gydomas taip: suki degima, o starteris-0 reakcijos. Paimi atsuktuva, prikisi prie starterio, "sujungi" du kontaktus, starteris suburzgia, t.y. kazkiek prasisuka. Sedi uz vairo ir vel bandai vesti. Tais laikais po 3-7 bandymu masinux uzsivesdavo is puses apsisukimo.
Veiksmas vyko gudziais 85'aisiais...
#15
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:47
eeee....maskviciaus, kaip ir nemazai kitu auto, straterio konstrukcija "siek tiek" skiriasi. Tavo minimas strateris turejo dvi grandines: pacio starterio variklio bei "bendikso" reles. Dauguma peziniu starteriu, bendikso grandine sujungta kartu su variklliuko grandine, t.y. jei nudile sepeteliai ir jie sunkokai kontaktuoja, del prasto kontakto krenta itampa strterio grandineje ir jis nebereaguoja.Kiek pamenu is vaikystes, kai tetusio legendinio M2140 starteris sh.. male
2 Bole:
baik uzdavineti klausimus ir vaziuok tvarkytis starteri, vis tiek savom baltom rankelem nesusitaisysi
#16 Svečias_bole_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:50
Važiuosiu važiuosiu, neburbėk2 Bole:
baik uzdavineti klausimus ir vaziuok tvarkytis starteri, vis tiek savom baltom rankelem nesusitaisysi
#17 Svečias_Mazulis Ronny_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 10:53
Sentimentai... smagu prisiminti jaunas dienas...eeee....maskviciaus, kaip ir nemazai kitu auto, straterio konstrukcija "siek tiek" skiriasi.
#18
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 11:11
As taip vesdavau senute AlfaRomeo33, su kuria teko vazineti apie pusmeti, tik dar laidas prie akamuliatoriaus pliuso! Bet gerai, kad su podsosu jinai iskarto pradedavo dirbti, nereikejo 3-7 kartus begioti! ;)Paimi atsuktuva, prikisi prie starterio, "sujungi" du kontaktus, starteris suburzgia
Vilnius
#19 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 13:46
je. ne karta patikrinta.Starterio taip lengvai nerasi, bo jis slepiasi po oro paėmimo dūdom. Kitas dalykas, siūlyčiau nuimt klemas nuo akumo, patį akumą sausu skudurėliu pavalyt ir pačias klemas pavalyt, bei normaliai priveržt. Kartais padeda
#20 Svečias_gintras_*
Parašyta 2003 gruodžio 17 - 15:03
Tas pats veiksmas vykdavo ir prie laisvos Lietuvos '96 su M412Sepeteliai "sustojo" kitoje vietoje.Kokią įtaką starteriui galėjo turėti 100m važiavimo, kad jis taip atsigavo?
Kiek pamenu is vaikystes, kai tetusio legendinio M2140 starteris sh.. male, kuri laika jis buvo gydomas taip: suki degima, o starteris-0 reakcijos. Paimi atsuktuva, prikisi prie starterio, "sujungi" du kontaktus, starteris suburzgia, t.y. kazkiek prasisuka. Sedi uz vairo ir vel bandai vesti. Tais laikais po 3-7 bandymu masinux uzsivesdavo is puses apsisukimo.
Veiksmas vyko gudziais 85'aisiais...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0