Apie Peugeot 206
#381
Parašyta 2009 kovo 11 - 15:51
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#382
Parašyta 2009 kovo 11 - 19:21
todel, kad niekas tokiu neturi ieskociau iskart 1.4 (nors zmona dabar ir 1.6 netgi labai patenkinta). Su 1.1 bijau, kad mieste bus daugiau vargo, kai su pilnu Maximos pirkiniu maisu i kalniuka neibezdesi
P.S. Paieska ismaisiau, bet butent apie 1,1 nieko neradau..
#383
Parašyta 2009 kovo 11 - 19:43
Žiūrint kokio dydžio tas pirkinių maišelis ir koks kiekis jame alausSu 1.1 bijau, kad mieste bus daugiau vargo, kai su pilnu Maximos pirkiniu maisu i kalniuka neibezdesi
O jeigu rimtai, tai 1.1 variklio mieste per akis civiliniam važinėjimui. Autostradoj lengvai pasiekia 120-130 km/h greitį, jeigu įvertinti tam tikrą KET punktą nurodantį maximalų leistiną greitį, tai šio greičio turi pakakt. ;)
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#384
Parašyta 2009 kovo 11 - 20:05
Jei važinės kalvotesnėse vietovėse - tikrai bus super neekonomiška. Statesnėn įkalnėn tik max antras bėgis ir gazas-dugnas, ko pasekoj - sukūrys bake.... pazystami ziurineja ekonomiskos, nedideles masinytes zulinimui po miesta . Nusiziurejo 206-tuka su 1,1 kubaturos sirdele....
Antra blogybė - dabartinio intensyvaus eismo sąlygom bus daug problemų, pvz piko metu bandymas įvažiuot į žiedą. Neturi galios - darai kamštį...
Ir trečia - mažiems varikliams gaunama didesnė apkrova mažina tarnavimo laiką.
Reziumuočiau maždaug taip: galingesniu varikliu nebūtina naudoti visų arklių, ekonomiškai važiuoti gaunasi protingai tapkę dozuojant. Tačiau labai malonu žinoti, kad yra tos galios rezervas, kurio tikrai gali prireikt...
P.S. ... o išlėkus užmiestin (ko niekas neišvengia) - bus visiškas gaidys...
#385
Parašyta 2009 kovo 11 - 20:31
#386
Parašyta 2009 kovo 11 - 20:42
206
#387
Parašyta 2009 kovo 12 - 07:06
isibegeja i pakalne ir 170km/h. Teko naudoti Citroen C2 ir Nissan Micra su tokiais motoriukais Tenerifes kalnuose. Sanaudos maziau 7,5 nesu mates. Didiausia problema buvo is vietos i ikalnen pajudet, sankaba smirdedavo juodai, bet siaip mano nuomone tokio motoriuko mieste turi uztekti. Bet as irgi imciau galingesni del auksciau minetu priezasciu.Žiūrint kokio dydžio tas pirkinių maišelis ir koks kiekis jame alaus
O jeigu rimtai, tai 1.1 variklio mieste per akis civiliniam važinėjimui. Autostradoj lengvai pasiekia 120-130 km/h greitį, jeigu įvertinti tam tikrą KET punktą nurodantį maximalų leistiną greitį, tai šio greičio turi pakakt. ;)
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#388
Parašyta 2009 kovo 12 - 08:47
Nemažai čia ir tiesos pasakyta, bet su tuo įlėkimu į žiedą tai man labai jau trumpapimpiškumą primena... daugiau tolerancijos tiems kurie stovi prieš mus prie žiedo ir laukia laisvesnės vietelės įvažiavimui į žiedą ar į kokią sankryžą/kamštį ir pan.Jei važinės kalvotesnėse vietovėse - tikrai bus super neekonomiška. Statesnėn įkalnėn tik max antras bėgis ir gazas-dugnas, ko pasekoj - sukūrys bake.
Antra blogybė - dabartinio intensyvaus eismo sąlygom bus daug problemų, pvz piko metu bandymas įvažiuot į žiedą. Neturi galios - darai kamštį...
Ir trečia - mažiems varikliams gaunama didesnė apkrova mažina tarnavimo laiką.
Reziumuočiau maždaug taip: galingesniu varikliu nebūtina naudoti visų arklių, ekonomiškai važiuoti gaunasi protingai tapkę dozuojant. Tačiau labai malonu žinoti, kad yra tos galios rezervas, kurio tikrai gali prireikt...
P.S. ... o išlėkus užmiestin (ko niekas neišvengia) - bus visiškas gaidys...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#389 Svečias_Pinkissas_*
Parašyta 2009 kovo 12 - 10:01
#390
Parašyta 2009 kovo 12 - 10:12
Biškį perlenkei su organo ilgio matavimu...Nemažai čia ir tiesos pasakyta, bet su tuo įlėkimu į žiedą tai man labai jau trumpapimpiškumą primena... daugiau tolerancijos tiems kurie stovi prieš mus prie žiedo ir laukia laisvesnės vietelės įvažiavimui į žiedą ar į kokią sankryžą/kamštį ir pan.Jei važinės kalvotesnėse vietovėse - tikrai bus super neekonomiška. Statesnėn įkalnėn tik max antras bėgis ir gazas-dugnas, ko pasekoj - sukūrys bake.
Antra blogybė - dabartinio intensyvaus eismo sąlygom bus daug problemų, pvz piko metu bandymas įvažiuot į žiedą. Neturi galios - darai kamštį...
Ir trečia - mažiems varikliams gaunama didesnė apkrova mažina tarnavimo laiką.
Reziumuočiau maždaug taip: galingesniu varikliu nebūtina naudoti visų arklių, ekonomiškai važiuoti gaunasi protingai tapkę dozuojant. Tačiau labai malonu žinoti, kad yra tos galios rezervas, kurio tikrai gali prireikt...
P.S. ... o išlėkus užmiestin (ko niekas neišvengia) - bus visiškas gaidys...
Kalbu ne apie dragą. Įsivaizduok - pikas, stovi prie žiedo, kuriuo juda nenutrūkstamas srautas. Matosi keliolikos metrų properša tarp mašinų, bet tu negali rizikuot suspėt į ją, bo motoriukas neturi tiek smarvės šoktelt priekin. Pasekmės: arba sukeli grandininę stabdymo reakciją važiuojantiems žiedu (gal net ir avarinę situaciją), arba stovi kokį pusvalandį. Jei paskui tave stovintys vėluoja darban, pabandyk pas juos paklausinėt apie toleranciją...
#391
Parašyta 2009 kovo 12 - 11:22
Jeigu žiedu visi važiuotų tvarkingai pagal KET, t.y. 50 km/h, suspėtum įsispraust ir su litriniu motoriuku, bet kol praktika rodo ką kitą tai ir su tolerancija sunkiai susidraugaujama.Biškį perlenkei su organo ilgio matavimu...
Kalbu ne apie dragą. Įsivaizduok - pikas, stovi prie žiedo, kuriuo juda nenutrūkstamas srautas. Matosi keliolikos metrų properša tarp mašinų, bet tu negali rizikuot suspėt į ją, bo motoriukas neturi tiek smarvės šoktelt priekin. Pasekmės: arba sukeli grandininę stabdymo reakciją važiuojantiems žiedu (gal net ir avarinę situaciją), arba stovi kokį pusvalandį. Jei paskui tave stovintys vėluoja darban, pabandyk pas juos paklausinėt apie toleranciją...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#392
Parašyta 2009 kovo 12 - 11:33
#393
Parašyta 2009 kovo 12 - 12:06
Ir tu tikrai tiki tuo ka pasakei? Lyg ir nemazai zoles apsikes, a'le vistiek kazkaip keista tai girdeti....bo motoriukas neturi tiek smarvės šoktelt priekin
Mieste (bent jau Vilniuje) tikrai nereikia dideles galios. Vazinejau ir su 1.6D senobiniu askortu, ir su 1.4 405'u...Niekada uz saves nestabdydavau srauto. Vienas dalykas yra tikras: turint silpna varikli sudetinga/pavojinga darosi "naglavoti", bei uzmiestyje is anksto tenka planuoti lenkimo manevrus. I zieda ivaziuoti, bei judeti kartu su srautu uztenka ir visiskai siplnucio variklio.
#394
Parašyta 2009 kovo 12 - 12:29
bet gryztant prie temos
1.4 motoriukas maziau kuro valgo tai kam dar pirk su 1.1??? galima paziuret http://www.auto.ru/peugeot/
bet kaip jau mineta ji sunku rast tai gal tada net su 1.6 vertetu paieskot nes kuro sanaudos bus didesnes max 1ltr/100km o vaziavimas bus tikrai dinamiskesnis. As tai nesuprantu kam dar tokius motorus gruda i tokias masinas... jei masina svertu 500kg tada suprasciau bet kaip apie 1t tai 1.1 motoreliui isjudint tokia mase tikrai reikia daugiau smaukt ko pasekoje didesnes kuro sanaudos.
Ir dar yra tokiu zmoniu mastanciu tikrai nemazai kad kuo jau mazesne kubatura tuo 100proc. mazesnes kuro sanaudos...
Ir nenorint nieko izeist bet kiek teko vaziuot su moterom tai jos tikrai nesutaupys su 1.1 vazinejant nes dazniausiai siek tiek ju logika bandant vaziuot ekonomiskai gaunas atvirksciai
P407 sw hdi 100 kw
P 307 2.0 hdi 66kw+14 2005 universalas, taranuotas...
parduota citroen xsara picasso 2.0 hdi
parduota 406 2.1 td
parduota Renault 19 dt
dar tureta ford, opel...
#395
Parašyta 2009 kovo 12 - 12:30
Va būtent, kad apšikęs ir dar žadu...Ir tu tikrai tiki tuo ka pasakei? Lyg ir nemazai zoles apsikes, a'le vistiek kazkaip keista tai girdeti....
Važinėjau su VAZ 1,3 l. Silpnas, bet tais laikais užtekdavo, bo buvo daug mažiau mašinų. Sekantis - VW su 1,8 l. Po žigulio jau atrodė lyg raketa. Su dabartiniu dvilitriu jau nekalbu - užtenka galios ir žiedan įlyst, ir kokį traktorių staigiau aplenkt. Tik va pamysliju: neduok Die, turėčiau tą 1,1 l dabartinio eismo sąlygom...
aroone, atvažiuok kada piko metu pabandymui pralyst pro Urmo žiedą (Pramonės-Taikos pr). Tada ir padiskutuosim, keistai mastau, ar ne...
#396
Parašyta 2009 kovo 12 - 12:54
Šiaip buvau ir bandžiau ir piko metu. Mano įspūdis, jeigu Vilniuje taip į žiedus įvažinėtų, tai kamščiai neišsisklaidytų iki vidurnakčio. Į tokius tarpus kur Kaune vienas iš trečio karto pataiko, Vilniuj 2-3 sulenda ir tie sulendantys tikrai ne su ferrari ar porshe.aroone, atvažiuok kada piko metu pabandymui pralyst pro Urmo žiedą (Pramonės-Taikos pr). Tada ir padiskutuosim, keistai mastau, ar ne...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#397
Parašyta 2009 kovo 12 - 12:55
Jimmy, aš tau dėstau faktus iš savo jau keturių metų patirties vairuojant auto su litriniu varikliu, kuomet manau kad tu su tokiu jeigu esi tai tik keletą kartų galbūt riedėjęs... ;) ir po Vilnių jau ne vienas kilometras susuktas, ir autostradoj važiuota ne vieną dešimtį kartų, ir nė kart nebuvo jokiame kamštyje ar žiede problemų, visur suspėdavau įvažiuot, neužlaikiau jokio srauto ir t.t., ir kuro sąnaudos nė kart neaugo kaip kai kas nori čia įtikint.aroone, atvažiuok kada piko metu pabandymui pralyst pro Urmo žiedą (Pramonės-Taikos pr). Tada ir padiskutuosim, keistai mastau, ar ne...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#398
Parašyta 2009 kovo 12 - 13:27
tu vazinejei su 206 1.1 ar su 106 1.0? Tai juk skirtingos masinos ir ju mases... Kad 106 uztenka 1.0 tai gal ir tiesa, bet ne 206... Kaip sakoma vaziuoti galima ir su arkliu, taciau tureti rezerva po padu visada naudinga Tokiam kelyje Kaunas-Marijampole su tokiu varikliu jeigu fura nepasitrauks, tai ir vaziuosi is paskos visa kelia ant 80-90 km/h nes aplenkti nebus tau jokiu sansuJimmy, aš tau dėstau faktus iš savo jau keturių metų patirties vairuojant auto su litriniu varikliu, kuomet manau kad tu su tokiu jeigu esi tai tik keletą kartų galbūt riedėjęs... ;)
#399
Parašyta 2009 kovo 12 - 14:11
Perziurejau nuoroda rusiska, sanaudos mieste:1.4 motoriukas maziau kuro valgo tai kam dar pirk su 1.1??? galima paziuret http://www.auto.ru/peugeot/
1,1 - 8,2 ltr
1,4 - 8,9 ltr
1,6 (88 AG) - 9,4 ltr.
Papildomai paties auto su 1,1 varikliu kaina irgi zymiai mazesne. Buvom cia toki 2001m p206 su 45 tukst rida uz 6 tukst litu uzseke, bet per pirma diena pardave.
P.S. Tenka paskraidyt su micra litrine (ziureti "mano auto"), tai visai pakenciamai ji sukasi.
#400
Parašyta 2009 kovo 12 - 14:46
o tu paziurek i savo mikros ar 106 svori ir palygink su 206. ir dar geriau butu jeigu butu galimybe pravaziuoti keliais rezimais. jeigu tave tai tenkina - valio. svarbiausia kiekvieno zmogaus poreikiaiP.S. Tenka paskraidyt su micra litrine (ziureti "mano auto"), tai visai pakenciamai ji sukasi.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0