tai be abejo. Bet cia tarkim lygina pagal masinos klase ir dydi, nors kai kazka minejo, kad tai visiskai skirtingos masinos ir nelyginamosdel to saugumo pezas gali buti n kartu saugesnis uz bmw, ypac jei vietoi pagalviu tarkim pas bemke tuscia vieta. Taip vienareiksmiskai negalima sakyt bmw saugesnis.
Apie Peugeot 206
#661
Posted 2010 April 14 - 19:10
#662
Posted 2010 April 14 - 19:33
#663 Svečias_panele_*
Posted 2010 April 14 - 22:32
#664
Posted 2010 April 14 - 22:39
BMW siurbli pries 2 metus lygtais Sargenuose kazkur uz 500 Lt. jam dare (bijau aisku dabar sumeluot). Pezo galinis tiltas jeigu restauruosi kainuos apie 1000 Lt. Jeigu pirksi kita (bet rizika, kad irgi ilgai nelaikys) gali rasti ir uz 300-500 Lt. Bet tai negi 206 ir 525 kaina panasi? Kuriu metu abu ir su kokiu prabegemu (patikesim, kad tikras tarkim)realiai kiekviena masina turi savo ligas, kiek zinau pas bmw dazniausia yra siurbliai o pas peza tiltai.. ir dabar to pezo ratai jau klisi, bet sako meistrai kol dar waziuoja waziuok taip ir nepaklausiau kiek kainuotu tu tiltu sutwarkymas, gal zinot?
#665 Svečias_Svečias Aurimas_*
Posted 2010 April 17 - 14:47
#666
Posted 2010 April 17 - 14:58
zhiurint kaip mashina atrodo, ir kaip technine puse. Bet jei eiline 'ala' turgine - per riebi kainaSveiki,
ar verta už '98 metų pilkos spalvos 1.9D, 2 durų mokėt 1950eurų? Mano manymu, šiek tiek daugoka. Kaip Jūs manot?
#667 Svečias_Svečias Svecias_*
Posted 2010 April 18 - 03:11
#669
Posted 2010 April 24 - 09:26
#670
Posted 2010 April 24 - 09:53
geras straipsnisinformacija zhaliems : http://www.autoreviu...ex/article/2011
#671
Posted 2010 May 19 - 21:27
Edited by Alba, 2010 August 03 - 21:14.
#672
Posted 2010 May 19 - 21:54
Analogiska beda kaip ir pas 306 . Tik as kazkaip del to nesiparinau- nepildavau pilno bakelio... O ir i ta "kakliuka" kiek supilsi??? 200g? Nori pigiai prasisukti, atskirk bakeli nuo "kakliuko", tepk hermetiko, sodink viska atgal ir eiknelaiko langu plovimo skyschio uzhpylimo vamzdelio ir bakelio sudurimo vieta, teka skystis jei daugiau inpili lauk.
Edited by EvX, 2010 May 19 - 22:07.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#673
Posted 2010 May 19 - 22:01
sia beda ir mano 307 turiSusiduriau su shiokia tokia problema ( zhiurint kaip pazhiuret i ja), jei oficialiai, tai kainuot apie 40 litu, jei ishradingai tai apie 5 litus.
Vienu zhodzhiu nelaiko langu plovimo skyschio uzhpylimo vamzdelio ir bakelio sudurimo vieta, teka skystis jei daugiau inpili lauk. Ten tame sujungime yra guminis o formos zhiedelis, bandant ishimt senas subyrejo, matyt nuo senatves. Atstovas parduoda visa uzhpylimo vamzdeli su tuo zhiedeliu kartu (kaina apie 40 litu), radus tinkama pirkt zhiedeli - kainuot apie 5. Tik va dabar klausimas, ar kas nors zhinot kokis turet but? pagal mano supratima ir matavima gautus kazhkur D41(ishorinis) x 2.5, gal but ir 2.7 skersmuo, zhiurint kokie standartiniai eina (dar neradau). Ryt bandysiu prekybinykus paterorizuot, mazh kas paaishkes. Yr prashymas, jei kas nors ardysit ta vieta, pazhiurekit kokis te tas guminukas stovi. (but gerai tiksliai zhinot)
Shiaip ryt planuoju ka nors sumastyt shiuo reikalu, jei gausis - parashysiu
#674
Posted 2010 May 19 - 22:14
nu ant hermetiko kiekvienas shustras remontinykas pasodintuAnalogiska beda kaip ir pas 306 . Tik as kazkaip del to nesiparinau- nepildavau pilno bakelio... O ir i ta "kakliuka" kiek supilsi??? 200g? Nori pigiai prasisukti, atskirk bakeli nuo "kakliuko", tepk hermetiko, sodink viska atgal ir eik
reik tvarkingai, be to pas 206 norint pakeist deshines liustros lemputes reik ta vamzdeli nuimt. Tei hermetikas netinka
Edited by Alba, 2010 May 19 - 22:22.
#675
Posted 2010 May 20 - 08:15
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#676
Posted 2010 May 20 - 09:22
#677
Posted 2010 May 31 - 08:38
Edited by Cr, 2010 May 31 - 08:41.
#678
Posted 2010 May 31 - 08:58
Jei nuluzho tik rankenele, tai ji nusiima, prisukta vienu varzhtu. Nemanau, kad reikt visa sedyne keist, mazh kas turi kokiu sudraskytu ar pradegintu..problema - suluzo vairuotojo sedynes rankena kuri atkelia ja norint patekti i gala. Koks gali buti sprendimo budas?
1. Ieskotis kitos sveikos sedynes.
2. Pakeisti ta renkenele (ar ju buna atskirai pirkti? Ir ar isvis jos ardosi?)
Tu ple, kokia nesamone
P.s. Jeigu visgi reiks keist sedyne kaip ten su angliskais variantais?
blogiausiu atveju pas atstova.. nemanau, kad kainuos kaip sedyne pas perpardavinetojus.
Edited by Alba, 2010 May 31 - 08:59.
#679
Posted 2010 May 31 - 09:10
ji visai nenuluzo, bet esme tame, kad su ja viena neina atlenkt - reikia abi iskarto lenkti. Toks jausmas, kad ten kokia tai asele eina per visa sedyne, kuri abi rankeneles sujungia (arba as klystu). Nebuvo laiko dar detaliau pasiziuret kas ir kaip. Aisku butu saunu, kad uztektu tik ja pakeisti. Idomu ar kam tai yra atsitike?Jei nuluzho tik rankenele, tai ji nusiima, prisukta vienu varzhtu. Nemanau, kad reikt visa sedyne keist, mazh kas turi kokiu sudraskytu ar pradegintu..
blogiausiu atveju pas atstova.. nemanau, kad kainuos kaip sedyne pas perpardavinetojus.
#680
Posted 2010 May 31 - 09:13
Man kazhkada buvo varzhtelis atsileides, o rankenele ten ant ashies fiksuojasi ar tai ant kvadratuko, ar sheshiakampio, nepamenu. Nu ir klebejo baisiai ir prasisukt norejo. Priverzhiau ir viskas susitvarke.ji visai nenuluzo, bet esme tame, kad su ja viena neina atlenkt - reikia abi iskarto lenkti. Toks jausmas, kad ten kokia tai asele eina per visa sedyne, kuri abi rankeneles sujungia (arba as klystu). Nebuvo laiko dar detaliau pasiziuret kas ir kaip. Aisku butu saunu, kad uztektu tik ja pakeisti. Idomu ar kam tai yra atsitike?
Jei nuluzho tik rankenele, tai ji nusiima, prisukta vienu varzhtu. Nemanau, kad reikt visa sedyne keist, mazh kas turi kokiu sudraskytu ar pradegintu..
blogiausiu atveju pas atstova.. nemanau, kad kainuos kaip sedyne pas perpardavinetojus.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users