Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Apie Peugeot 206


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 1010

#741 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 gruodžio 17 - 21:30

remonto atzvilgiu gal masto :D bet 2 geriau negu 1.6 tai tikrai, na kaip toks matoriukas sukas tikrai neblogai :beer:
  • 0

#742 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2010 gruodžio 23 - 16:58

Kuro atzvilgiu tikrai 2.0 geriau
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#743 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 20:42

Norejau paklausti kaip su vairuotojo kede?Ar nekyla problemu su ilgom kojom ir 187 ugio zmogui:ar pakankamai atsistumia vairuotojo kede,kad ismynus sankama vos liktu nesulenkta kaire koja ir ar kelieniais nesiekiama vairo.Kaip ten reguliuojasi vairas? dviem padetim:pirmyn ir atgal ,aukstyn ir zemyn?Ar yra skirtumas sodynes reguliavime 3/5 duru modeliuose? Numates pirkti 206 mazdaug 2002-2004 metu ir nebuvo galimybes isbandyti...Technine puse mazdaug aiski.Regis patikimiausias modelis is :pug: .
  • 0

#744 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 20:45

Norejau paklausti kaip su vairuotojo kede?Ar nekyla problemu su ilgom kojom ir 187 ugio zmogui:ar pakankamai atsistumia vairuotojo kede,kad ismynus sankama vos liktu nesulenkta kaire koja ir ar kelieniais nesiekiama vairo.Kaip ten reguliuojasi vairas?
dviem padetim:pirmyn ir atgal ,aukstyn ir zemyn?Ar yra skirtumas sodynes reguliavime 3/5 duru modeliuose?
Numates pirkti 206 mazdaug 2002-2004 metu ir nebuvo galimybes isbandyti...Technine puse mazdaug aiski.Regis patikimiausias modelis is :pug: .

Vairas reguliuojas tik aukshtyn-zhemyn, mano ilgis 182, problemu su sedynes pastumimu ner.. Dar tikrai ne galinej padety vazhineju.
  • 0

#745 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 21:01

Norejau paklausti kaip su vairuotojo kede?Ar nekyla problemu su ilgom kojom ir 187 ugio zmogui:ar pakankamai atsistumia vairuotojo kede,kad ismynus sankama vos liktu nesulenkta kaire koja ir ar kelieniais nesiekiama vairo.Kaip ten reguliuojasi vairas?
dviem padetim:pirmyn ir atgal ,aukstyn ir zemyn?Ar yra skirtumas sodynes reguliavime 3/5 duru modeliuose?
Numates pirkti 206 mazdaug 2002-2004 metu ir nebuvo galimybes isbandyti...Technine puse mazdaug aiski.Regis patikimiausias modelis is  :pug: .

Vairas reguliuojas tik aukshtyn-zhemyn, mano ilgis 182, problemu su sedynes pastumimu ner.. Dar tikrai ne galinej padety vazhineju.

Aciu uz greita atsakyma.Manau ir yra svarbiausia,kad vairas reguliuotusi aukstyn -zemyn.Nes dabar vazineju su vectra 98m o ten vairas nesireguliuoja :dntknw: .Tai koja permetant nuo gazo pedalo ant stabdzio,tai kelienis jau prasibraukia per vaira :unsure: .Opelis - zopelis :doh:
  • 0

#746 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2010 gruodžio 25 - 21:58

Tilpt nebus problemų, tik vairas man pasirodė, kad pasikelia ne per daugiausiai aukštai. Man ūgis 169cm ir aš daugiau pusė ar net truputį daugiau pasikėlęs nuo žemiausios padėties. Na bet niekas nesėdo labai aukštas, su 180cm problemų tikrai ir sėdynę atsitraukia ne iki galo.

Šį pranešimą redagavo Aurik: 2010 gruodžio 25 - 22:00

  • 0

#747 zux

zux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.373
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 GTI '02

Parašyta 2010 gruodžio 26 - 12:08

as 190cm+ ugio, telpu be problemu, kojos nesiremia i plastmases. :) O sedziu taip, kad sedine dar galima nustumti atgal, bet tada jau nepasiekciau vairo. tiems kas atsiseda gale, uz manes, netgi lieka vietos kojoms. cia, 3-ju duru 206'ame.

Šį pranešimą redagavo zux: 2010 gruodžio 26 - 12:09

  • 0

#748 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Parašyta 2011 vasario 04 - 16:32

Na sveiki dar karteli Norisi labai paklaust ar apsimoka pirkt 206 2,0HDI 2003 Prabeges 270kPazystamas parduoda tai gavau keliom dienom pavaziut kad apsispresciau. Ir seip visa sita jis man sake nieko neslepdamas.Taigi stai ka atradau. 3. Galinis tiltas. Vaziuojant barska smarkiai gale. Pakilnojus uz galinio sparno jauciasi kad tilte kazkur yra laisvumas kazkas kliba. 6. ABS sake sutvarkys.... Neveikia sake abs kompas, kompa pakeis. Tik neaisku ar tai pades. 2. variklio skyvai cirskia cypia barska negraziai kazkas ten 1. Sankabos trosas Dar neaisku ar gera sankaba. Nukrenta pedalas pakelus su ranka atgal i vieta vel veikia. 4. Greicio deze. Metant 3 begy nesuveikia sinchronizatoriai gergzdzia. beja greicio deze apsitaskius tepalais. 9. airbagai abu issove. 10. kodicionieriaus tvarkymas Prieky prie radiatoriaus nutraukti vamzdeliai 8. Stabdziu kalades bent jau priekines prie mirties. dar neaisku del disku ir galiniu bugnu bei kaladziu. 7. Ratu balansavimas musa minimaliai bet vistiek. Ratlankiai be centriniu skyliu. 5. Vietoi tepalo kazkokia neaiski smala juoda gal tik seip senai nekeistas tepalas ir taip atrodo ........... cia irgy neaisku. Kuro sanaudos mieste jau labai, labai stengiantis 7,6l 11. nera variklio apsaugu..... nei po apacia nei is virsaus. na tiek pastebejau ir uz tokia puokste nesklandumu praso 4500LT. Ar surizikuot ir susitvarkyt kaip sau ar spjaut ir neatsisukt i ta puse. Nes paskui teks geram draugui vis prikaisiot kad suda isude bet jis nieko neslepia. :hmm:
  • 0

#749 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 vasario 04 - 17:00

3. Galinis tiltas. Vaziuojant barska smarkiai gale. Pakilnojus uz galinio sparno jauciasi kad tilte kazkur yra laisvumas kazkas kliba. ~600-1500
6. ABS sake sutvarkys.... Neveikia sake abs kompas, kompa pakeis. Tik neaisku ar tai pades.
2. variklio skyvai cirskia cypia barska negraziai kazkas ten ~ 200-350
1. Sankabos trosas Dar neaisku ar gera sankaba. Nukrenta pedalas pakelus su ranka atgal i vieta vel veikia. trosas ~ 60-160
4. Greicio deze. Metant 3 begy nesuveikia sinchronizatoriai gergzdzia. beja greicio deze apsitaskius tepalais. apsimoka keist kita ~ 400-800
9. airbagai abu issove. ~300-400
10. kodicionieriaus tvarkymas Prieky prie radiatoriaus nutraukti vamzdeliai Virnimas ir pildymas~ 300
8. Stabdziu kalades bent jau priekines prie mirties. dar neaisku del disku ir galiniu bugnu bei kaladziu. ~70-600
7. Ratu balansavimas musa minimaliai bet vistiek. Ratlankiai be centriniu skyliu. ~80-200
5. Vietoi tepalo kazkokia neaiski smala juoda gal tik seip senai nekeistas tepalas ir taip atrodo ........... cia irgy neaisku. Kuro sanaudos mieste jau labai, labai stengiantis 7,6l ~70-220. kuro sanaudos shiaip pagal mashina ir motora truputi aukshtokos, gali but daugiau bedu nei pradzhioj matos, nebent kamschiuose sedi
11. nera variklio apsaugu..... nei po apacia nei is virsaus.
o dar pridet reiktu paskirstymo dirzho keitima, ir kitas smulkmenas. Skaichiuokis pats

Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 vasario 04 - 17:03

  • 0

#750 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Parašyta 2011 vasario 04 - 17:16

truputuka rizikinga. Taciau pasidarius viska kaip sau pavazinet galima ir stumt uz tiek kiek sukisai hm zodziu dilema nezinau kaip cia pasielgt. :blink:
  • 0

#751 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 vasario 04 - 18:30

truputuka rizikinga. Taciau pasidarius viska kaip sau pavazinet galima ir stumt uz tiek kiek sukisai hm zodziu dilema nezinau kaip cia pasielgt. :blink:

abejoju, ar tiek sukishus sugebesi parduodamas atsiimt, reik dar rimta diagnostika padaryt, ir pakabos, ir variklio..
  • 0

#752 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Parašyta 2011 vasario 04 - 18:56

HM tai patarimas jauciu butu nejamt nes prapulsiu ?
  • 0

#753 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2011 vasario 04 - 19:08

HM tai patarimas jauciu butu nejamt nes prapulsiu ?

prapult neprapulsi.. bet tokios investicijos parduodant neatsipikrks. Jei daugiau viskas tvarkoj, apart shitu bedu, susitvarkius dar kelis metus riedetum.. Bet kazhkaip itarimas yra, kad dar ne viska jus te zhinot.. o jei pasirodys kad dar ir priekine pakaba barshka, tai dar keli shimtai i sh..
io jei po variklio diagnostikos atsiras elektronikos klaidu.. nu dar investicija. Manau normalu uzh kokius 7-8t. galima rast. Nelabai gal apsimoka shito imt.. Vat kad butu 1.4 Hdi uzh tiek.. bent jau ant kuro ekonomija shiokia tokia butu.
  • 0

#754 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 05 - 07:43

Na sveiki dar karteli
Norisi labai paklaust ar apsimoka pirkt 206 2,0HDI 2003 Prabeges 270kPazystamas parduoda tai gavau keliom dienom pavaziut kad apsispresciau. Ir seip visa sita jis man sake nieko neslepdamas.Taigi stai ka atradau.
3. Galinis tiltas. Vaziuojant barska smarkiai gale. Pakilnojus uz galinio sparno jauciasi kad tilte kazkur yra laisvumas kazkas kliba.
6. ABS sake sutvarkys.... Neveikia sake abs kompas, kompa pakeis. Tik neaisku ar tai pades.
2. variklio skyvai cirskia cypia barska negraziai kazkas ten
1. Sankabos trosas Dar neaisku ar gera sankaba. Nukrenta pedalas pakelus su ranka atgal i vieta vel veikia.
4. Greicio deze. Metant 3 begy nesuveikia sinchronizatoriai gergzdzia. beja greicio deze apsitaskius tepalais.
9. airbagai abu issove.
10. kodicionieriaus tvarkymas Prieky prie radiatoriaus nutraukti vamzdeliai
8. Stabdziu kalades bent jau priekines prie mirties. dar neaisku del disku ir galiniu bugnu bei kaladziu.
7. Ratu balansavimas musa minimaliai bet vistiek. Ratlankiai be centriniu skyliu.
5. Vietoi tepalo kazkokia neaiski smala juoda gal tik seip senai nekeistas tepalas ir taip atrodo ........... cia irgy neaisku. Kuro sanaudos mieste jau labai, labai stengiantis 7,6l
11. nera variklio apsaugu..... nei po apacia nei is virsaus.

na tiek pastebejau ir uz tokia puokste nesklandumu praso 4500LT. Ar surizikuot ir susitvarkyt kaip sau ar spjaut ir neatsisukt i ta puse. Nes paskui teks geram draugui vis prikaisiot kad suda isude bet jis nieko neslepia.
:hmm:

Kaip sugebeti iki tiek parmusti masina????? jokiu budu tokios nepirkciau, is tiek isvardintu bedu tai speju kad savininkas jei ir tepalo ar antifrizo truko pamirso kad reikia papildyti. manau kad tvarkydamas tokia masina tikrai rastum dar trukumu. manau pasiieskoti padoresnio varianto reiktu. ;)
  • 0

#755 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Parašyta 2011 vasario 05 - 09:19

Pabandysiu babajam isudyt metai jiem tinkami :) Nes sau jauciu tikrai nejamsiu per daug bedos...
  • 0

#756 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 05 - 09:22

ne tai kad per daug bedos. jei turi rankas, noro ir laiko. plius piniginei nesvilpauja vejai. tai gali pirkti ir tvarkytis. is tokio automobilio vienintelis pliusas manau kad ji susitvarkes busi pilnai perejas visa ji ir zinosi kaip kas kur. ne taip kaip nusiperki atrodo normalu automobili ir po menesio prasideda gedimai ivairiuose mazguose. as ir pirkau savo automobili paskutini su mintim smarkiai prie jo padirbeti tiek vaziuokleje tiek isvaizdoje tiek salone. automobilis gal ir gausis brangiau nei vidutine rinkos kaina bet tikrai zinosiu kad turiu techniskai tvarkinga automobili.
  • 0

#757 Kentas30

Kentas30
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 206 2.0HDI

Parašyta 2011 vasario 07 - 14:31

Nu va nupirktas pugas :) problemu maziau nei tikejaus. Galinis tiltas sveikas barskejo amortizatoriaus guma. pakeista ramu niekas nebilda :P pagrindinis skremulys geras uze gereratoriaus sankaba ir ytempejas sutvarkyta :) garsai dingo. pakeistas sankabos trosas. Abs blokas gautas. Liko tik deze. Jei neislys daugiau gedimu busiu laimingiausis peugeot turetojas :D
  • 0

#758 Svečias_Svečias Cezaris_*

Svečias_Svečias Cezaris_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 09 - 04:16

Sveiki visi. Noriu paklausti ka zinot gero ar blogo apie 206 1.1? Apskritai kokios problemos pas si modeli? Dar galvoju apie 2.0 HDI. Irgi viskas domina kas yra zinoma.
  • 0

#759 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2011 vasario 09 - 14:11

o pasiskaityti tingi?
  • 0

#760 Aurik

Aurik
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 192
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2011 vasario 09 - 14:51

Sveiki visi. Noriu paklausti ka zinot gero ar blogo apie 206 1.1? Apskritai kokios problemos pas si modeli?
Dar galvoju apie 2.0 HDI. Irgi viskas domina kas yra zinoma.

1.1 variklis sako nelabai traukia. Iš tų pačių nuomonių, kurios šitoj temoj surašytos, galiu pasakyt, jog geriau yra 1.4l (benzinas).
2.0HDi siūlyčiau tada, jeigu važinėji nemažus atstumus. Užmiestyje traukos sočiai, o važiuoja vos ne oru.
Dar nepasakojau kas buvo per pusė metų naudojimo, todėl paporinsiu.

(2.0 HDi) variklio purkštuko šaiba viena leido dervą, todėl išvalymas ir pakeitimas - 50lt.
Priekiniai ratai važiuojant tiesiai ir lėtai sukant cypdavo. Vairą pasukiojant staigiai - nieko. Patikrinta servise priekiniai stabdžiai. Diagnozė - viskas gerai, stabdymas yra puikus ir greitas. Patikra - 40lt. Dabar jau nebelabai to pastebiu, galbūt kad žiema. Nekaista nei kiek ir necypia.
Dabartiniai nedideli sutrikimai -
Atleidus sankabą girdimas menkas ūžimas. Galbūt greičio dėžės pirminio veleno guolis arba trūksta tepalų greičių dėžėje. Ateityje bus ieškoma kirminų, kai pavasaris ateis. Tvarkymas kainuotų 600lt, įvairi kaina.
Kartais nepataiko į atbulinį ir pirmas taip pat supyksta kartais, kad tenka su jėga pastumt. Bėda ta pati, kaip aukščiau.
Kieme stovi, drėgna, retai užsidega diagnostikos lemputė, variklis išjungiant dar kažkiek padirba ir apsukos ribotos būna. Oro srauto matuoklė gali būti apsinešusi arba link gedimo. Kaina - 300-400lt. Sausu oro metu - nieko.
Salonas kartais mėgsta pabarškėt.
Automobilis prabėgęs 184tūkst.km.
Turiu šiek tiek kosmetinio remonto, tačiau tiek pravažiavusiai mašina nekeista.
Pirmas automobilis, todėl atsiprašau apie technines klaidas - mokausi.

Aurimas.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 4

narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0