Apie Peugeot 206
#741
Parašyta 2010 gruodžio 17 - 21:30
#742
Parašyta 2010 gruodžio 23 - 16:58
#743
Parašyta 2010 gruodžio 25 - 20:42
#744
Parašyta 2010 gruodžio 25 - 20:45
Vairas reguliuojas tik aukshtyn-zhemyn, mano ilgis 182, problemu su sedynes pastumimu ner.. Dar tikrai ne galinej padety vazhineju.Norejau paklausti kaip su vairuotojo kede?Ar nekyla problemu su ilgom kojom ir 187 ugio zmogui:ar pakankamai atsistumia vairuotojo kede,kad ismynus sankama vos liktu nesulenkta kaire koja ir ar kelieniais nesiekiama vairo.Kaip ten reguliuojasi vairas?
dviem padetim:pirmyn ir atgal ,aukstyn ir zemyn?Ar yra skirtumas sodynes reguliavime 3/5 duru modeliuose?
Numates pirkti 206 mazdaug 2002-2004 metu ir nebuvo galimybes isbandyti...Technine puse mazdaug aiski.Regis patikimiausias modelis is .
#745
Parašyta 2010 gruodžio 25 - 21:01
Aciu uz greita atsakyma.Manau ir yra svarbiausia,kad vairas reguliuotusi aukstyn -zemyn.Nes dabar vazineju su vectra 98m o ten vairas nesireguliuoja .Tai koja permetant nuo gazo pedalo ant stabdzio,tai kelienis jau prasibraukia per vaira .Opelis - zopelisVairas reguliuojas tik aukshtyn-zhemyn, mano ilgis 182, problemu su sedynes pastumimu ner.. Dar tikrai ne galinej padety vazhineju.Norejau paklausti kaip su vairuotojo kede?Ar nekyla problemu su ilgom kojom ir 187 ugio zmogui:ar pakankamai atsistumia vairuotojo kede,kad ismynus sankama vos liktu nesulenkta kaire koja ir ar kelieniais nesiekiama vairo.Kaip ten reguliuojasi vairas?
dviem padetim:pirmyn ir atgal ,aukstyn ir zemyn?Ar yra skirtumas sodynes reguliavime 3/5 duru modeliuose?
Numates pirkti 206 mazdaug 2002-2004 metu ir nebuvo galimybes isbandyti...Technine puse mazdaug aiski.Regis patikimiausias modelis is .
#746
Parašyta 2010 gruodžio 25 - 21:58
Šį pranešimą redagavo Aurik: 2010 gruodžio 25 - 22:00
#747
Parašyta 2010 gruodžio 26 - 12:08
Šį pranešimą redagavo zux: 2010 gruodžio 26 - 12:09
#748
Parašyta 2011 vasario 04 - 16:32
#749
Parašyta 2011 vasario 04 - 17:00
6. ABS sake sutvarkys.... Neveikia sake abs kompas, kompa pakeis. Tik neaisku ar tai pades.
2. variklio skyvai cirskia cypia barska negraziai kazkas ten ~ 200-350
1. Sankabos trosas Dar neaisku ar gera sankaba. Nukrenta pedalas pakelus su ranka atgal i vieta vel veikia. trosas ~ 60-160
4. Greicio deze. Metant 3 begy nesuveikia sinchronizatoriai gergzdzia. beja greicio deze apsitaskius tepalais. apsimoka keist kita ~ 400-800
9. airbagai abu issove. ~300-400
10. kodicionieriaus tvarkymas Prieky prie radiatoriaus nutraukti vamzdeliai Virnimas ir pildymas~ 300
8. Stabdziu kalades bent jau priekines prie mirties. dar neaisku del disku ir galiniu bugnu bei kaladziu. ~70-600
7. Ratu balansavimas musa minimaliai bet vistiek. Ratlankiai be centriniu skyliu. ~80-200
5. Vietoi tepalo kazkokia neaiski smala juoda gal tik seip senai nekeistas tepalas ir taip atrodo ........... cia irgy neaisku. Kuro sanaudos mieste jau labai, labai stengiantis 7,6l ~70-220. kuro sanaudos shiaip pagal mashina ir motora truputi aukshtokos, gali but daugiau bedu nei pradzhioj matos, nebent kamschiuose sedi
11. nera variklio apsaugu..... nei po apacia nei is virsaus.
o dar pridet reiktu paskirstymo dirzho keitima, ir kitas smulkmenas. Skaichiuokis pats
Šį pranešimą redagavo Alba: 2011 vasario 04 - 17:03
#750
Parašyta 2011 vasario 04 - 17:16
#751
Parašyta 2011 vasario 04 - 18:30
abejoju, ar tiek sukishus sugebesi parduodamas atsiimt, reik dar rimta diagnostika padaryt, ir pakabos, ir variklio..truputuka rizikinga. Taciau pasidarius viska kaip sau pavazinet galima ir stumt uz tiek kiek sukisai hm zodziu dilema nezinau kaip cia pasielgt.
#752
Parašyta 2011 vasario 04 - 18:56
#753
Parašyta 2011 vasario 04 - 19:08
prapult neprapulsi.. bet tokios investicijos parduodant neatsipikrks. Jei daugiau viskas tvarkoj, apart shitu bedu, susitvarkius dar kelis metus riedetum.. Bet kazhkaip itarimas yra, kad dar ne viska jus te zhinot.. o jei pasirodys kad dar ir priekine pakaba barshka, tai dar keli shimtai i sh..HM tai patarimas jauciu butu nejamt nes prapulsiu ?
io jei po variklio diagnostikos atsiras elektronikos klaidu.. nu dar investicija. Manau normalu uzh kokius 7-8t. galima rast. Nelabai gal apsimoka shito imt.. Vat kad butu 1.4 Hdi uzh tiek.. bent jau ant kuro ekonomija shiokia tokia butu.
#754
Parašyta 2011 vasario 05 - 07:43
Kaip sugebeti iki tiek parmusti masina????? jokiu budu tokios nepirkciau, is tiek isvardintu bedu tai speju kad savininkas jei ir tepalo ar antifrizo truko pamirso kad reikia papildyti. manau kad tvarkydamas tokia masina tikrai rastum dar trukumu. manau pasiieskoti padoresnio varianto reiktu. ;)Na sveiki dar karteli
Norisi labai paklaust ar apsimoka pirkt 206 2,0HDI 2003 Prabeges 270kPazystamas parduoda tai gavau keliom dienom pavaziut kad apsispresciau. Ir seip visa sita jis man sake nieko neslepdamas.Taigi stai ka atradau.
3. Galinis tiltas. Vaziuojant barska smarkiai gale. Pakilnojus uz galinio sparno jauciasi kad tilte kazkur yra laisvumas kazkas kliba.
6. ABS sake sutvarkys.... Neveikia sake abs kompas, kompa pakeis. Tik neaisku ar tai pades.
2. variklio skyvai cirskia cypia barska negraziai kazkas ten
1. Sankabos trosas Dar neaisku ar gera sankaba. Nukrenta pedalas pakelus su ranka atgal i vieta vel veikia.
4. Greicio deze. Metant 3 begy nesuveikia sinchronizatoriai gergzdzia. beja greicio deze apsitaskius tepalais.
9. airbagai abu issove.
10. kodicionieriaus tvarkymas Prieky prie radiatoriaus nutraukti vamzdeliai
8. Stabdziu kalades bent jau priekines prie mirties. dar neaisku del disku ir galiniu bugnu bei kaladziu.
7. Ratu balansavimas musa minimaliai bet vistiek. Ratlankiai be centriniu skyliu.
5. Vietoi tepalo kazkokia neaiski smala juoda gal tik seip senai nekeistas tepalas ir taip atrodo ........... cia irgy neaisku. Kuro sanaudos mieste jau labai, labai stengiantis 7,6l
11. nera variklio apsaugu..... nei po apacia nei is virsaus.
na tiek pastebejau ir uz tokia puokste nesklandumu praso 4500LT. Ar surizikuot ir susitvarkyt kaip sau ar spjaut ir neatsisukt i ta puse. Nes paskui teks geram draugui vis prikaisiot kad suda isude bet jis nieko neslepia.
#755
Parašyta 2011 vasario 05 - 09:19
#756
Parašyta 2011 vasario 05 - 09:22
#757
Parašyta 2011 vasario 07 - 14:31
#758 Svečias_Svečias Cezaris_*
Parašyta 2011 vasario 09 - 04:16
#759
Parašyta 2011 vasario 09 - 14:11
#760
Parašyta 2011 vasario 09 - 14:51
1.1 variklis sako nelabai traukia. Iš tų pačių nuomonių, kurios šitoj temoj surašytos, galiu pasakyt, jog geriau yra 1.4l (benzinas).Sveiki visi. Noriu paklausti ka zinot gero ar blogo apie 206 1.1? Apskritai kokios problemos pas si modeli?
Dar galvoju apie 2.0 HDI. Irgi viskas domina kas yra zinoma.
2.0HDi siūlyčiau tada, jeigu važinėji nemažus atstumus. Užmiestyje traukos sočiai, o važiuoja vos ne oru.
Dar nepasakojau kas buvo per pusė metų naudojimo, todėl paporinsiu.
(2.0 HDi) variklio purkštuko šaiba viena leido dervą, todėl išvalymas ir pakeitimas - 50lt.
Priekiniai ratai važiuojant tiesiai ir lėtai sukant cypdavo. Vairą pasukiojant staigiai - nieko. Patikrinta servise priekiniai stabdžiai. Diagnozė - viskas gerai, stabdymas yra puikus ir greitas. Patikra - 40lt. Dabar jau nebelabai to pastebiu, galbūt kad žiema. Nekaista nei kiek ir necypia.
Dabartiniai nedideli sutrikimai -
Atleidus sankabą girdimas menkas ūžimas. Galbūt greičio dėžės pirminio veleno guolis arba trūksta tepalų greičių dėžėje. Ateityje bus ieškoma kirminų, kai pavasaris ateis. Tvarkymas kainuotų 600lt, įvairi kaina.
Kartais nepataiko į atbulinį ir pirmas taip pat supyksta kartais, kad tenka su jėga pastumt. Bėda ta pati, kaip aukščiau.
Kieme stovi, drėgna, retai užsidega diagnostikos lemputė, variklis išjungiant dar kažkiek padirba ir apsukos ribotos būna. Oro srauto matuoklė gali būti apsinešusi arba link gedimo. Kaina - 300-400lt. Sausu oro metu - nieko.
Salonas kartais mėgsta pabarškėt.
Automobilis prabėgęs 184tūkst.km.
Turiu šiek tiek kosmetinio remonto, tačiau tiek pravažiavusiai mašina nekeista.
Pirmas automobilis, todėl atsiprašau apie technines klaidas - mokausi.
Aurimas.
Vartotojų skaito šią temą: 7
narių: 0, svečių: 7, slaptų narių: 0