Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P 205 GTI Griffe


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 274

#221 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 spalio 24 - 22:03

Adomai, o tai kur ji randasi po galais jei jau susirades buvai? Butum sutaupes kelias valandas man :D

Del reles pavdinimo drisciau padiskutuoti, nes vieni ja vadina tacho, kiti tachy... pabandykit pagooglint tachymetric relay ir taipogi rasim daug variantu, kuris teisingas, cia jau klausimas. Atsakinga uz kuro siurbliuko ir degimo veikima ji, taigi, makes sense :)

pabandzhiau.. ner tokios :D
tik pas 205 juzerius tuo zhargonu vadinama kazhkokia rele..
einu parukyt :)

Šį pranešimą redagavo Alba: 2012 spalio 24 - 22:09

  • 0

#222 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2012 spalio 25 - 09:07

Dėl starterio pabandykit dviese. Vienas pasuka raktelį, kitas plaktuku švelniai kaukšt per starterį. Jei suveiks, prašome kreiptis tolesnių instrukcijų

Šį pranešimą redagavo dewgonas: 2012 spalio 25 - 09:10

  • 0

206


#223 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 25 - 10:30

Adomai, o tai kur ji randasi po galais jei jau susirades buvai? Butum sutaupes kelias valandas man :D

Del reles pavdinimo drisciau padiskutuoti, nes vieni ja vadina tacho, kiti tachy... pabandykit pagooglint tachymetric relay ir taipogi rasim daug variantu, kuris teisingas, cia jau klausimas. Atsakinga uz kuro siurbliuko ir degimo veikima ji, taigi, makes sense :)

pabandzhiau.. ner tokios :D
tik pas 205 juzerius tuo zhargonu vadinama kazhkokia rele..
einu parukyt :)

Zodyne pasiziurek :lol:

tacheometry , tachymetry
n (Surveying) the measurement of distance, etc., using a tacheometer
♦ tacheometric
♦ tacheometrical, tachymetric, tachymetrical adj
♦ tacheometrically, tachymetrically adv

Siaip liaudiskai ji vadinama kuro siurblio rele, bet net ir tam paciam haynes manuale vadinama tachymetric relay.

P.S. Kas nesuprato, zodyno pateikta reiksme neturi nieko bendro su automobiliais
  • 0
kažkaip.....

#224 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2012 spalio 25 - 10:57

pezo draiveriu forumas - ne zhodynas :) :ax:
  • 0

#225 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 25 - 11:08

nesupratau ?
  • 0
kažkaip.....

#226 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2012 spalio 25 - 15:08

Nu karoc, kiek galima...

AS SAKAU, kad ji, nes kai pas Ramuna kieme geremalu,sfu remontavom grifa, jam nesivedant as susiradau ir atsidariau ta rele, RANKINIU budu sujungiau elektromagnetu jungiamus kontaktus (pramankstinau, supraskit) ir siurblys pradejo veikti. Todel as manau kad ten, zinoma maciau ir kuro siurblo darytus/peredarytus kontaktus, tai velnias zino kas ten dar gali buti.
Taip pat su savininku stovedami po grifu ziurejom kur skyle uz galinio rato yra. Noreciau pamineti kad tiesiai virs jos yra kebulo mases mazgas visam galui, o tam tarpe ir kuro siurblo. Ten dazna kontaktu oksidacijos vieta.
Tavo elektrikas ziurejo dvi zalias reles po kapotu, prie stabdziu - garsinis signalas ir dar kazkokia.

Visiems nezinantiems kas tai per rele, try googling :
Posted Image


Posted Image

Del starterio, kaip kazkada jau Tau minejau, eile tvarka ziureciau: 1. Starterio suzadinimo laidas 2. Starterio + kontakto bukle. 3. Degimo spynele. 4. Issimciau ir tikrinciau starterio sukima/pritraukima.

O siaip nesibodek skambint ir klaust, nes 205tininkai arba neziuri forumo arba

problema ne toj relej, jis paskui man irgi nesivede. Ta rele valdo tos dvi relytes po kapotu(kazkuri is ju), ir nekontaktuoja pradovke, o ne fyskes.. zodz jei kuras bega, ijungi degima ir judini tas dvi fyskes kol kompo lempa uzsidega, tada kuri.. kiek nesikure, tiek problemos buvo tik sios dvi, tai manau nebeieskokit slieku siknoj..

R

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2012 spalio 25 - 15:10

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#227 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 25 - 17:04

problema ne toj relej, jis paskui man irgi nesivede. Ta rele valdo tos dvi relytes po kapotu(kazkuri is ju), ir nekontaktuoja pradovke, o ne fyskes.. zodz jei kuras bega,

R

Hmmmm.... Ne :lol:

Tu kalbi apie purkstuku valdymo rele (tiesiog universali on/off rele) kuri su tachymetrine susijusi tik tuo, kad gauna pliusa is to pacio saugiklio.... :wh:
Ir kadangi tach rele atsakinga uz kuro siurblio paleidima, beda tame ir yra, kad kuras nebega...

Buvau siandien prie griffo. Viskas savo vietose, tiesiog rele kitaip atrodo ir yra ne 7 kaip daugumoje o 5 kontaktu. pati rele klijuota, atrodo gan pavargusi, bet ijungus degima kaip ir suveikia. Klausimas tik ar visada, tad isideti kita pabandymui manau yra logikos.

Uzmetus aki i schema, matosi, kad gti'skes su dvieju eiliu kompais turejo rele su 7 kontaktais, o su 3 eiliu kompais kazkuria jos funkcija prisiima ecu ir rele yra su 5 kontaktais. Kadangi griffo akumuliatorius buvo issikroves, klausimas ar 7 kontokatu veikia ikista i 5 kontaktu fyske lieka neatsakytas.
  • 0
kažkaip.....

#228 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 spalio 25 - 21:02

Taigi taigi, kas turi tokia rele 5 kontaktu, nes stopo "septyniuke" nepaliko didelio ispudzio pasiputusiam grifui ir sedejo sau ramus jis, net nemegino jokio garso leisti :)
  • 0

#229 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 25 - 21:26

Reikiamos reles kodai: G.Cartier Ref. 03701 1983 394 C2 CASE IH 1983 420 C2 CASE IH 6547 TX CITROĖN 6555 VP CITROĖN F5HZ14N089A FORD 30514409 GMC 1983 394 C 2 INTER HARV. 6547 TX PEUGEOT 6555 65 PEUGEOT 6555 HJ PEUGEOT 20 211 012 WEHRLE J. :beer:
  • 0
kažkaip.....

#230 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 spalio 26 - 13:49

Posted Image

Posted Image
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#231 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 spalio 26 - 14:58

O tai kodas, kaina? :dntknw:
  • 0
kažkaip.....

#232 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 spalio 26 - 16:10

Ant penkiu kontaktu kodo nera, bet pagal shema - rele ta lyg ir. Kaina jau susitarsim..
  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration

#233 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 spalio 26 - 18:01

Nu chren znajit ka ta rele dave, pakeitem i kazkokia, bet nesu tikras ar tokia, ten kur pirkom prisiekinejo, kad pagal schema identiska stovejusiai:
Posted Image

Vestis, nesiveda, bet dingo ta problema, kad tik caksetu ir net nemegintu vestis, dabar kiekviena karta pasukus rakteli bando kurtis.
Na ir kas vyksta toliau, ziurim, kad kuro rodykle visai ant nulio ir net nesiruosia pasikelti vedant, nors kai grizinejau su grifu, dar pakankamai to kuro buvo ir net lempute ne karto uzsidegusi nebuvo. Isipyles 10 litru nuvaziavau gal 30-40km, tai neturejo baigtis. Na, del viso pikto su kanistriuku i degaline, penkis litriukus paemiau, supyliau, nieko nepagerejo :)

Kame dar saknu ieskoti? Ar vis delto rele netinkama cia?

P.S. judinau ir kuro siurblio kontaktus, ir relyciu po kapotu, 0 emociju grifui, tupi ant savo guminiu letenu piktas visas ir tiek...
  • 0

#234 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2012 spalio 26 - 18:10

O holo daviklis tikrai geras?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#235 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2012 spalio 26 - 21:50

Nu blemba gi tam205jokios ten elektros nera, niekaip nesuprantu kaip elementariam reikale randat galu, sakyciau butu ten tu kompu, o daba kazkaip :hmm:
  • 0

#236 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2012 spalio 27 - 14:28

siaip pirma reiktu suzinot ko ner - skerkos ar kuro, otada galu ieskot
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#237 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 spalio 27 - 20:27

Su stopu parymojom prie automobilio, pradzioj jis nustate, kad kuro siurblys minuso negauna, atkasem, kad prie lempos kai tvarke kebula nepagailejo ten ivairiu medziagu, taigi, minusas atsirado, pradejo ir kuro rodykle rodyti, bet vestis nepradejo :D Tada stopas analizavo schema, viska nuodugniai istyre ir pasirod, kad kazkas trumpino. Na kagi, pradzioj smarkiai paklibinti visi prietaisai po variklio gaubtu buvo - siurbliukas nepradejo veikti pries vedant, tada apipjaustyti laidai prie saugikliu (signalkes ir pan...) - nepadejo, galiausiai ir kontaktas vienos is relyciu baisiai jau uzsioksidaves buvo po variklio gaubtu, atsveiciau kiek leido sveikata - siurbliukas kaip tyli taip tyli. Na, bet is tos nevilties, kad jokio garso neleidzia siurbliux, pabandem pakurti dar is paskutines akumuliatoriaus sveikatos ir vualia - eureka, uzsikure ir veikia. Sekantis klausimas, kaip ilgai veiks :) Dar kitas pastebejimas, kad tachy (o) metrinej relej vistiek buvo problema, nes su sena nelabai dirba, o su nauja kai bite. Na, bent jau kuriasi, bet islenda naujos bedos, kaip kad pvz dumai eina per ismetimo kolektoriu :/
  • 0

#238 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2012 spalio 28 - 09:20

Na, bent jau kuriasi, bet islenda naujos bedos, kaip kad pvz dumai eina per ismetimo kolektoriu :/

tai cia gerai. dumai ir turi eiti per ismetimo kolektoriu ;) negi per isiurbimo nori kad eitu.

tarpine reikia keist ar pats kolektorius kiauras?
  • 0

#239 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2012 spalio 28 - 16:18

Reik paziuret pasikelus atidziau, tiksliai nepasakysiu. Tai va, kuresi ji tik vakar, siandien atsisake =] Bet beda buvo greiciau rasta, tarp saugikliu bloko ir kuro bako pliusas kazkur pazeistas ir tai kontaktuodavo, tai ne. Naujas laidas pravestas, panasu kad viskas stojo i savo vezes ir jau turetu kurtis... Stopui labai patinka Grifas, sako tipinis GTI su istorija :D Tada dingo apsvietimas is prietaisu skydelio, po puses valandos pasidare aisku, kad viena fiske atsijunge truputi po visu cekinimu ties saugikliu bloku. Na is smulkiu techniniu nesklandumu tai liko susitvarkyti langu apipurskima tiek priekyje tiek gale, galinis valytuvas neveikia (tikiuosi tik reles problema), signalas neveikia, liuko vakuumas leidzia (jei gerai suprantu), nes snypscia nuolat kai uzvesta ir salona susirinkti, nors ir suluzinejusiu puse daliu. Kita savaite, jei vesis, bus TA ir reik tiketis, kad bus galima pradeti eksplotuoti ir ziureti kas kaip toliau. Laikom spygas! P.S. Didelis dekui stopui, kad savo savaitgali aukoja Grifui :beer:
  • 0

#240 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2013 rugsėjo 10 - 09:27

Sveiki,

Brendo, brendo ir pribrendo mintis parduoti Griffa. Sunku issiskirti, bet zmona spaudzia, kad reikia normalaus automobilio, komfortisko, didesnio, saugesnio blablabla... Vis kyla mintis kam man toks automobilis, bet kai isvaziuoji pavazineti viska supranti. Taip, nera jis idealus ar iki galo isbaigtas projektas, bet toli grazu nera prastas.

Nuotraukos gali buti matomos sioje nuorodoje: Grifas

Taigi, placiau:

Parduodamas 1991 metu gimimo Grifas, dauguma jau su juo turbut pazistami.
Tech apziura praeita sava eiga pries metus.

Variklis genuine 1.9 GTI swapintas is Citroen ZX by Ramunas. Veikia graziai, kompresija, jei gerai pamenu tarp 9 ir 10.5, gal Stopas geriau prisimintu, jei uzmatys tema.

Begiai jungiasi puikiai, sankaba nepraslysta.

Elektrine puse gera, veikia beveik viskas. Is neveikinaciu daliu tai butu tepalo slegio daviklis ir kartais uzsidega ausinimo lempute, bet ten grynai kontaktu problema, nes pabarskinus per skydeli ji uzgesta. Pries savaite Stopas perziurejo ausinimo sistema, tai nemate jokiu problemu. Taip pat kartais uzsidega kompo lempute kuri, pagal kodus, suponuoja minti, jog kuro misini reiketu pareguliuoti, as tam neprisiruosiu.

Salonas Odinis, kaip ir priklauso Grifui, bet reiketu pasitvarkyti, nes vietom siules issilakste. O siaip gan tvarkingas, ne idealus, bet toks ok.

Stabdziai silpnoki, ypac gale, nors mesos ir yra. reiketu tiesiog juos perrinkti, bent jau galinius, nes greiciausiai prikepe bus.

Ratlankiai pries metus lyginti, padangos naujos, ziemines. Nuvaziavau su grifu all in all kokius 500km per tuos metus kiek ji turiu.

Kebulas taip pat tvarkytas pries metus, perdazyti priekinis ir galinis bamperis, sutvarkyti skilimai juose, moldingai perdazyti savo rankom, del to jau baigia nusilupti. Moldingai vietomis ir Juosteles deja priklijuotos su epoksidke. Ne per geriausiai atrodo, sorry uz tai.

O ka daugiau, viskas ten tvarkoje is esmes, kelios rudeliu vietos, prie antenos, is vairuotojo puses ant slenkscio ir is keleivio puses dureliu apacia. Vaziavimui netrukdo, o ir siaip vienintele vieta kuri matosi is isores tai prie antenos.

Gaila ziureti i ji stovinti, nera laiko isvaziuoti ir praganyti, o i darba vazineju pagrinde dviraciu, dabar antra puse dirbs visai salia, tai isvis viena automobili naudosim, del to ir atsirado poreikis atnaujinti autoparka.

Kaina butu 8000lt, gal ir atrodo daug, bet zinant, kad as viso investavau daug laiko ir dar apie 12 tukstanciu litu (iskaitant pirkimo kaina) i ji nuvaziuodamas 500km, per kuriuos niekas negedo, ta kaina ne tokia ir baisi atrodo.

Miestas Vilnius

Rasykit PM ar emaila, susitarsim del apziuros
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0