![:wacko:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/wacko.png)
![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
Parašyta 2009 sausio 06 - 22:30
Parašyta 2009 sausio 06 - 22:35
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 06 - 22:50
Parašyta 2009 sausio 06 - 23:05
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 06 - 23:06
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 06 - 23:44
Parašyta 2009 sausio 07 - 10:04
Parašyta 2009 sausio 07 - 20:46
Šį pranešimą redagavo Fruktas: 2009 sausio 07 - 20:47
Parašyta 2009 sausio 07 - 21:41
Parašyta 2009 sausio 07 - 21:58
Parašyta 2009 sausio 07 - 22:45
Tiesą sakant, patikrinti ir šitą variantą galima. Atsuki varžtelius laikančius babiną ir atsuktuvu ją po truputį (užvedus motorą) atkelinėji. Jabai gerai matosi, ar muša žiežirba ir ar muša ne į šoną...tai kad nera ten laidu, o stovi elektroninis uzdegimo blokas ir nuo jo pypkes i kiekviena cilindra nueina jei lupsi lauk tai nuo visu cilindru iskart nuimsi. O pypkes bandziau keist vietom vistiek missfire 1 cilindro
Parašyta 2009 sausio 07 - 22:55
Parašyta 2009 sausio 07 - 22:58
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:02
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:23
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:36
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:40
Ne.Dar klausimas ar toki variklio darba galetu itakoti besibaigiantys kompensatoriai ?
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:44
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
Parašyta 2009 sausio 07 - 23:58
Parašyta 2009 sausio 08 - 00:02
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0