pasekmes vienos-nebus tepalo oro sistemoi ir tiek..o tai tik i nauda(nedus oro matuokles,"neaugs"suodziu kupetos isiurbimuose...ir .t.t),galu gale,alsuokli prijungti galima prie slangos ir nuvesti i apacia ;)o kokios pasekmes atjungus alsuokli?
tepalas slangoje is oro filtro
#41
Posted 2009 February 19 - 21:11
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#42
Posted 2009 February 20 - 09:19
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#43
Posted 2009 February 20 - 21:46
Nu nieko sau "truputi"... Mano P306 istraukus alsuoklio slanga nuo oro filtro dezes, tai net isbega tie gogoliai... Akivaizdziai matosi skystis ir tepalas... O valau tai bent karta per savaite...Na manau, kad tikrai neverta laužyt čia iečių. Tai, kad truputį pasitepę oro sistemos sienelės, nieko nuo to baisaus nebus....
Edited by EvX, 2009 February 20 - 21:50.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#44
Posted 2009 February 23 - 09:03
Benzininiai varikliai su savo "majonezinėm" problemom yra kitoj temojNu nieko sau "truputi"... Mano P306 istraukus alsuoklio slanga nuo oro filtro dezes, tai net isbega tie gogoliai... Akivaizdziai matosi skystis ir tepalas... O valau tai bent karta per savaite...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users