Peršokti prie turinio


406 1.9 TD problemos su trauka


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 02 - 17:33

Sveiki. Neseniai nusipirkau Peugeot 406 1997m. 1.9TD. Seip auto labai tvarkingas, prabeges 160 000 km, bet turi problemu su trauka. Letai reaguoja i gaza net ir ant laisvų. Vedasi labai gerai, dirba irgi kaip laikrodis, nedumina. Kuro siurblys pilnai mechaninis (du laideliai tik prijungti). Gal zinot, kas galetu buti. Aciu uz atsakymus.
  • 0

#2 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2009 vasario 02 - 17:58

paziurek kurioj vietoj gazo trosas pritvirtintas ant siurblio svirties - kuo arciau vidines dalies, tuo jautresnis pedalas bus... ;)
  • 0

#3 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 02 - 18:23

Gazo trosas ten nureguliuotas tvarkingai. Ir problema tikrai ne tame.
  • 0

#4 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 vasario 02 - 18:47

O as manau, kad nusipirkai be intercoolerio 55 kw, o dabar ieskai traukos. Ir klausimas , ar 2 laideliai, ar 2 fyskes pajungtos?
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#5 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 02 - 20:08

Variklis yra keistas, buves 55kw DHW, o dabar idetas 66kw DHY, taciau intercoolerio nera. Net jei ten ir 55 kw, tai variklis manau turetu buti gyvesnis. Prie siurblio du laidai o ne fyskes. Vienas laidas prijungtas prie kazkokio jungikliuko, kuris nusispaudzia kai duodi gazo, o kitas prijungtas prie pacio siurblio.

Šį pranešimą redagavo User: 2009 vasario 02 - 20:10

  • 0

#6 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 vasario 02 - 23:39

Tada klausimas, o turbina keiciant varikli liko sena, ar su varikliu kita? Jei sena, tai tie patys 55 kw pas tavo auto, o cia kaip zinia ne kilowatai.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#7 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 vasario 03 - 08:45

Tai pats pasiziurek ir mums pasakysi is keliu ten kas surinkta. Suprask kad niekas tavo variklio nemate ir negali pasakyt tau nieko. Del glusumo, tai ir 66kw ant 406to yra labai glusas. Ramunas
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#8 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 03 - 15:50

Pas mane viens prie vieno tokia pati problema buvo. Masina pas mane ta pati ir metai tie patys... As ne specas masinuose... buvau pas viena meistra nuvazeves, jisam man pasake kad pas mane buvo siurblys ardytas (jeigu ne klystu). Jisai per viena danti kazka ten perstume ir dabar traukia kai arklys... Gal pades :)
  • 0

#9 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 04 - 17:17

Ar turbina nuo seno variklio ar nuo šito tai aš nežinau. Aš išviso nelabai žinau kokiuose modeliuose eidavo tas DHY variklis ir su kokiais siurbliais, turbinom ir intercooler'iais. Ant variklio bloko užrašyta: RSA DHY 10CUJW Gal kas žinot kur pagal šitus duomenis ieškoti to variklio charakteristikos? P406 instrukcijoje tai išvis neradau, kad DHY variklis P406'am butu (yra tik DHW ir DHX 1.9 dyzeliai).
  • 0

#10 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 04 - 17:19

Jisai per viena danti kazka ten perstume ir dabar traukia kai arklys...
Gal pades :)

Kaip suprantu tai pas tave degima derino.
  • 0

#11 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 04 - 21:28

P406 instrukcijoje tai išvis neradau, kad DHY variklis P406'am butu (yra tik DHW ir DHX 1.9 dyzeliai).

Yra toksai, va cia lentele. Man atrodo cia yra tas pats kas ir DHX.
Tau reikia skaityt apie DHX (XUD9BTF/Y/L3).
  • 0

#12 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 04 - 21:39

Dėkui už informaciją. Dar norėjau paklausti ar galima įdėti intercoolery ir ar neriaikia dėti galingesnės turbinos kartu? Kokios būna intercoolerių ir turbinų kainos? Kiek kw varikliui gali pridėti intercooleris?

Šį pranešimą redagavo User: 2009 vasario 04 - 21:42

  • 0

#13 Shamas

Shamas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 249
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 2.1TD Bosch

Parašyta 2009 vasario 04 - 21:47

parduok ir pirk kita, galingesni modeli ^_^
  • 0

#14 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 vasario 04 - 22:23

Dėkui už informaciją. Dar norėjau paklausti ar galima įdėti intercoolery ir ar neriaikia dėti galingesnės turbinos kartu? Kokios būna intercoolerių ir turbinų kainos?
Kiek kw varikliui gali pridėti intercooleris?

Itariu nelabai tai darysi, primakliavota pas tave. Idealus variantas butu rast viska nuo kokio 405 ar 306. Reiktu siurblio, turbos ir intercoolerio. Viskas graziai dedas ant variklio, nera jokios elektronikos. Tiesa reiktu prapjaut kapota ir det stogeli oro paemimui, kaip subaru . Gautum 66 kw.
Intercooleris ir isiurbimo kolektorius, aliumo kaina. Turbinu kaina kazkur 200-250, siurblys150, dar keletas slangu.Tie subariniai stugeliai greiciausiai yra tiuningo parduotuvese.Darbas net nezinau kiek kainuotu, bet nusimanantis padarytu greit.
Atliktu sena turba ir siurblys, dar keli litai pardavus .
Dedant viska nuo 406, pinigine israiska zymiai daugiau. Reik difuzoriu remo, intercooleris jau ne aliumo kaina.

Uzsidavus klausima ar verta? Gal but. Asmeniskai as daryciau, bet tik turedamas visas dalis.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#15 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 05 - 10:43

Kas per daiktas tas DIFUZORIAUS RĖMAS ir kam jis reikalingas? Ir kodėl reikia keisti įsiurbimo kolektorių dedant intercoolery?

Šį pranešimą redagavo User: 2009 vasario 05 - 10:44

  • 0

#16 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 vasario 05 - 12:13

Tas daiktas Remas yra prieki, ventiliatoriai esantys jame skirti ausint radijatoriu. Kadangi, tavo auto nera intercoolerio, tai radijatorius salia ventiliatoriu, o statant intercooleri jis turi but arciau ventiliatoriu, o jei dar yra kondiske tai isvis gaunas trigubas buterbrodas. Kondiskes radijatorius, intercooleris, ausinimo radijatorius. Todel pasiuliau paprastesni varijanta, pasiziurek , kaip atrodo 405 ar 306 1.9 td . Isiurbimo kolektorius nebutinai keiciamas, viskas priklauso nuo pasirinkto varijanto.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#17 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 06 - 15:58

Gal kas zino kur rasti info apie variklių komplektaciją (kokio tipo siurbliai, turbinos turi būti prie variklio). Noriu atsirinkti kas pas mane nuo seno, o kas nuo naujo variklio.
  • 0

#18 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 vasario 06 - 18:03

O tu cia paklausk, mes tau greit atsakysim. Nueini pasiziuri koks siurblys pvz bosch, lucas ir skaiciai po jo. Tas pats su turba, garret arba KKK, ir skaiciai, be to galima i google imest kodus abieju,siurblio ir turbos, info gausi tikrai daug.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#19 Svečias_User_*

Svečias_User_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 vasario 10 - 21:33

Siurblys: XUDPL06 o gal XUDLP06 (reikės dar kartą pažiūrėti), Turbinos dar nežinau.

Šį pranešimą redagavo User: 2009 vasario 10 - 21:37

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0