buna ir tokiu ir tokiu. pas mane stovejo tokia, kad turejo veikt tik uzkurus masina. kadangi dyzeliukas stovint labai menkai sildo, tai vokietis ir buvo tokia susimontaves, kad kanopeliu nesaltu, kol briedzio lauks (cia fronteroj)o norejau pasiteiraut del to webasto as ir truputi... pas tete masinoj jis yra ir... tai jis veikia tik tada kai uzkuri masina? padeda pasildyt auto?
man kazkada teko girdet kad lyg buna funkcija ant raktu pultelio kad per distancini valdyma gali ijungt ta webasto ir kad siltu masina lauke kol tu dar sedi kambaryje... ar cia kazka ne taip esu girdejes?
Webasto
#21
Parašyta 2013 sausio 09 - 13:21
#22
Parašyta 2013 rugpjūčio 27 - 17:14
#23
Parašyta 2014 sausio 16 - 23:03
#24
Parašyta 2014 sausio 17 - 07:07
Gal ne su kuro sanaudom, o su akumuliatoriaus ilgaamziskumu?!tik ka nusipirkau P307. pasirodo yra autonomke, bet nepasileidzia. yra minciu susitvarkyti. zinoma smagu atejus ryte prie masinos ar vakare po darbu, sesti prie silto variklio. bet noreciau issiaiskinti apie kuro ekonomija. ar teisybe, kad padeda sutaupyti saliarkos? kaip suprantu autonomke nera blogai, kas liecia varikli, nes uzkuri ji silta ir nesikankina jis prie lietuvisku salciu. o kaip su kuro sanaudom?
Veikdama webasto juk naudoja akumo energija.
Vaziuoji trumpai, nespeji kompensuot prarasto (nepamirsk, kad dar sviesos, muzika, ventiliatorius, galinio lango sildymas). Cia is ryto.
Vakare vel tas pats smugis akumui.
Apie kuro sanaudas - bendrosios padideja apie 0.5 -0.7 ltr/100 km.
#25
Parašyta 2014 sausio 17 - 09:03
nemanau , kad labai akuma dvesimi, juk jis tik vebasto uzkuria , ir daugiau is saliarkos maitinas,Gal ne su kuro sanaudom, o su akumuliatoriaus ilgaamziskumu?!
Veikdama webasto juk naudoja akumo energija.
Vaziuoji trumpai, nespeji kompensuot prarasto (nepamirsk, kad dar sviesos, muzika, ventiliatorius, galinio lango sildymas). Cia is ryto.
Vakare vel tas pats smugis akumui.
Apie kuro sanaudas - bendrosios padideja apie 0.5 -0.7 ltr/100 km.
#26
Parašyta 2014 sausio 17 - 10:09
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#27
Parašyta 2014 sausio 17 - 11:37
kazkur maciau skaiciavimus, jog, kadangi variklis greiciau susyla, o susiles naudoja maziau kuro, tai is to atsiranda siokia tokia ekonomija.<...> jos tiesiog padeda varikliui greiciau susilti ir taip pasiekti darbine temp. vie zo kaip pavyzdziui be webastos variklis syla 5km, su webasta uzsyla per 2km..kuro ekonomijos webasta neprideda, taciau palengvina variklio darba ziema, <...>
#28
Parašyta 2014 sausio 17 - 14:33
#29
Parašyta 2014 sausio 17 - 19:48
man i darba vaziuoti apie 23-24 km. zodziu variklis dirba ne maziau 30-35minutes. del akumo nera ko pergyventi. tikrai pasikraus ;).Gal ne su kuro sanaudom, o su akumuliatoriaus ilgaamziskumu?!
Veikdama webasto juk naudoja akumo energija.
Vaziuoji trumpai, nespeji kompensuot prarasto (nepamirsk, kad dar sviesos, muzika, ventiliatorius, galinio lango sildymas). Cia is ryto.
Vakare vel tas pats smugis akumui.
Apie kuro sanaudas - bendrosios padideja apie 0.5 -0.7 ltr/100 km.
snd bandem issiaiskinti kodel neveikia pas mane, tai itarem pati valdymo bloka... bet dar neskubesiu pirkti, pabandysiu diagnostika pasidaryti. atceit meistras sake, kad gali buti uzsiblokaves. ar tai tiesa ar ne, suzinosiu kita savaite. pas mus klp ta diagnostika 50 lt kastuoja. gal kas turi kokiu geru rekomendaciju klp? nes as cia pagal skelbima radau, tai kita savaite bandyciau ten vaziuoti .
#30
Parašyta 2014 sausio 30 - 21:22
#31
Parašyta 2015 sausio 05 - 12:38
#32
Parašyta 2015 vasario 04 - 10:26
Gali buti ka nepasiekia kuro nes raso kad turi buti ne maziau trecdalio bako kuro kitaip nepasiekia.pas mane su 10 litru nepasileidzia uzpylus kuro puse bako viskas be problemu veikia
siaip jau paveluotai atsakiai pasiziureki i data o istikruju jeigu webasto kuras paduodamas tiesiai is bako t,y atskira magistrale tuo met taip speju kad reikia pilnesnio bako, bet kuomet pajungta is bendros magistrales po kapotu tada gali buti kad ir minimumas ji kursis, pas mane taip yra.
Speju kad istacius atbulini voztuveli kuo arciau kuro bako problema del bako pilnumo baigtusi, kadangi webasto siurbliukas kogero jau nebelaiko o gal ir neturi laikyti t.y buti kaip atbiulinis voztuvas kad kuras nesubegtu atgal bakan kai nedirba.
Nezinau bet cia mano tokios prielaidos, tiesiog reikia atkreipti demesi ar daug oro burbuliuko slanguteje buna kai ji nedirba.
#33
Parašyta 2018 vasario 19 - 21:22
Sveiki, peugeot 508 2.2dyzelis,originali vebasta,po avarijos ji apgadinta,planuoju ja visai isimti. Galiu sujungti ausinimo zarnas tarpusavi ? uzglusinti kuro zarnele i vebasta, ?atjungti vebastos fyske ir ja visai isimti? ar gali reiketi ja isprogramuoti ? gal kas susidure daugiau ir galit apsviesti,ka nuo ko pradeti norint ja isimti
#34
Parašyta 2018 vasario 20 - 12:19
Sveiki, peugeot 508 2.2dyzelis,originali vebasta,po avarijos ji apgadinta,planuoju ja visai isimti. Galiu sujungti ausinimo zarnas tarpusavi ? uzglusinti kuro zarnele i vebasta, ?atjungti vebastos fyske ir ja visai isimti? ar gali reiketi ja isprogramuoti ? gal kas susidure daugiau ir galit apsviesti,ka nuo ko pradeti norint ja isimti
Aš bijočiau išimti Įtariu, kad P508 su webasto neturi papildomų elektrinių tenų šildymo sistemoje, gali būti kad labai ilgai šils žiemą. Bent jau pas mane webasto įsijungia kaskart užvedus šaltą mašiną ir šildo saloną ;)
Iš to seka, kad reiks ją išprogrmauoti norint, kad ji neveiktų.
Šį pranešimą redagavo prometejas: 2018 vasario 20 - 12:20
#35
Parašyta 2018 vasario 21 - 01:17
Aš bijočiau išimti Įtariu, kad P508 su webasto neturi papildomų elektrinių tenų šildymo sistemoje, gali būti kad labai ilgai šils žiemą. Bent jau pas mane webasto įsijungia kaskart užvedus šaltą mašiną ir šildo saloną ;)
Iš to seka, kad reiks ją išprogrmauoti norint, kad ji neveiktų.
Jau su senu 2,0HDi 100kw žiemą prie gero šalčio Webasto įjunginėjamas varikliui dirbant laisva eiga, nes neužtenka variklio generuojamos šilumos darbinei temperatūrai išlaikyt, tai įsijungia ir dašildo papildomai. O mes kalbam apie dar naujesnį ir efektyvesnį variklį.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#36
Parašyta 2018 kovo 07 - 03:05
Jau su senu 2,0HDi 100kw žiemą prie gero šalčio Webasto įjunginėjamas varikliui dirbant laisva eiga, nes neužtenka variklio generuojamos šilumos darbinei temperatūrai išlaikyt, tai įsijungia ir dašildo papildomai. O mes kalbam apie dar naujesnį ir efektyvesnį variklį.
Jau su dar senesniu 2.2hdi 98kw tas pats sudas vyksta. Ziema, kamstis, pecius ant viso, variklio temp krenta maziau nei 70 Nors, kiek girdziu skundu del kitu dyzeliu ale volvo 2.4d, naujesniu tsi wageno...Ptfu, ptfu, ptfu. 2.2hdi ir seno ir naujo p508, net su atjungtais egr'ais pradeda sildyti LABAI greit esant zemom temperaturom. Uzvedi, nuvalai masina nuo sniego ~5min,isvaziuoji is kiemo ir jau silta vejuka gauni
#37
Parašyta 2018 kovo 07 - 04:44
Jau su dar senesniu 2.2hdi 98kw tas pats sudas vyksta. Ziema, kamstis, pecius ant viso, variklio temp krenta maziau nei 70 Nors, kiek girdziu skundu del kitu dyzeliu ale volvo 2.4d, naujesniu tsi wageno...Ptfu, ptfu, ptfu. 2.2hdi ir seno ir naujo p508, net su atjungtais egr'ais pradeda sildyti LABAI greit esant zemom temperaturom. Uzvedi, nuvalai masina nuo sniego ~5min,isvaziuoji is kiemo ir jau silta vejuka gauni
Ten dažniausiai po kelių minučių tas šiltas vėjukas būna dėl to, kad būna elektrinis pečiukas įjungtas. Na, bet jei jo tikrai nėra, na tai gal ir taip tuomet. Man senas turbo dyzelis irgi greitai šyla, bet iki darbinės prišildyt mieste prie gero šalčio niekaip, pečiukas visą šilumą išpučia ir irgi gaunasi apie 70C, nors viduj pakankamai šilta. Tai nesuku galvos, nes trasoj įkalta 83C, kaip ir priklauso, tai viskas vadinasi gerai. HDi būna net trasoj neprišyla iki darbinės prie gero šalčio, nes tiesiog variklis savo frontaliniu plotu ir pečiuku atsiaušina daugiau, nei sugeba išgeneruoti pašalinės šilumos.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0