Peršokti prie turinio


p 406 1,8l. apsukos is kart nenukrenta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#21 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 kovo 01 - 20:20

jei fizikos,elektotechnikos pamokose "nosi nekrapstei"tai turetum isivaizduoti variklio principa..inkara kazkas tai turi uzmaitinti srove kad vykstu "judejimas" :D vat as juos ir vadinu sepeteliais...(plonas ploksteles vario)...o kam tie 4 laidai tai diskutuoti neverta ;)

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 kovo 01 - 20:20

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#22 Svečias_myndiss_*

Svečias_myndiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 kovo 02 - 19:52

Jei jau prabilom apie tai,uzsikirto jis nuo to kad brokas buvo,susinesiojo varikliuko "sepeteliai"pateko akmenukas..ir t.t ;) Tokiu atveju keiciamas i analoga vienareiksmiskai :) Patikrinti nesunku jo funkcionavima "ukiskai" atsukus ir sustumus pati "stoka" ijungi degima ir jis matosi kad gryzta atgal..diagnostika kai kuriuose blokose ji matai monitoriuje atsidariusi tiek ir tiek %..su rimtu diagnostiniu prietaisu galima atlikti-paleisti testa(praktiskai visi ecu) ...matosi kaip jis vaikstineja ;) Vienintelis dalykas ka ten reikia daryti-tai perijodiskai pravalyti benzinu skyle bei pati reguliatoriu nuo tepalo-purvo ir viskas ;)Dar..atsukus patikrinti laisvuma i sonus..per didelis laisvumas-problema :)

tikra tiesa snd issiemiau ir pravaliau is kart geriau dirba :beer: tai didelis dekui tau
tik su bendzinu neploviau ir nebandziau ar jis kaip tu rasei ten yjungus degima sugryzta
  • 0

#23 djwaldemaras

djwaldemaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 206
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:BMW 335i sport, dazniau bunu servise :)

Parašyta 2009 kovo 02 - 21:46

jei pagerejo tai saunu, o su ponu RAMUS butu visai idomu padiskutuoti akis i aki prie alaus ir poros varikliuku, kol irodyciau kad pasaulyje jau seniai yra BEKOLEKTORINIU varikliu, ir dar pabandyciau paaiskinti zingsniniu veikimo principa
  • 0
stebuklu nebuna, net peugeot :) tiesiog buna giliai paslepta tiesa :D jei nerandat tiesos, galiu padeti... 860935253..., jei skambutis nakti ar savaitgali, tai skambucio kaina jusu tarifas + deze alaus isgerimui kartu :)

#24 Svečias_myndiss_*

Svečias_myndiss_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 kovo 02 - 22:08

jei pagerejo tai saunu, o su ponu RAMUS butu visai idomu padiskutuoti akis i aki prie alaus ir poros varikliuku, kol irodyciau kad pasaulyje jau seniai yra BEKOLEKTORINIU varikliu, ir dar pabandyciau paaiskinti zingsniniu veikimo principa

na tai jau cia jus tarkites del alaus :beer:
neblogas meistras matosi kad susidures jis yra
  • 0

#25 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2009 kovo 04 - 22:35

primink kokia diagnostine iranga tau diagnozuodavo?

Man diagnostiką "Meharyje" darė. Nespėjau gerai apsidairyti kas per aparatūra, bet programą puošė Peugeot logotipas. Meistras sakė, kad oficiali gamintojo programinė įranga.
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#26 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 kovo 05 - 14:29

tai peugeot planet ofifce, su ja galima matyt % to varikliuko ir pavaldyt ji
  • 0

#27 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2009 kovo 05 - 22:38

tai peugeot planet ofifce, su ja galima matyt % to varikliuko ir pavaldyt ji

Tai matyt neatkreipė dėmesio, o ir aš tada neturėjau supratimo kur sliekų ieškot... :unsure:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#28 djwaldemaras

djwaldemaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 206
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:BMW 335i sport, dazniau bunu servise :)

Parašyta 2009 kovo 06 - 18:28

siaip lietuvoje manau drasiai rastumem bent 10 skirtingu diagnostiniu aparatu, vien pas mane 4, su kuriais toki paprastuti ipurskimo kompa galima viska matyti ir valdyti, beda tame, kad kai kurie turedami kad ir oicialia iranga moka tik nuskaityti klaidas, pasako tavo atveju: klaidu nera, is taves tiek ir tiek ir buk laisvas, problema tame, kad klaidas seni ipurskmo kompai uzsifiksuoja retai, ir tu uzfiksuojamu variantu gana mazai, pvz: mixture control: gali reiksti nuo nedirbancio cilindro iki liambda zondo, ir visi kiti davikliai kartu, tokiem auto gedimai visdar salinami daugiausia rankomis, tik nevisi nori ar moka ta daryti
  • 0
stebuklu nebuna, net peugeot :) tiesiog buna giliai paslepta tiesa :D jei nerandat tiesos, galiu padeti... 860935253..., jei skambutis nakti ar savaitgali, tai skambucio kaina jusu tarifas + deze alaus isgerimui kartu :)

#29 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 kovo 09 - 12:20

ant laisvu pas man rodo ~30% ir tas laisvu sukiu reguliatorius labai svarbus ir jo padetys priklausomai nuo tiekiamo misinio santykio ar jo kiekio yra adaptuojamos-isimenamos benzo ECU, pvz. su dujom jei biski per liesas ar per mazai paduoda duju (greiciau lemia kiekis) jis adaptuojas ir perjungus benza galimos apsuku pulsacijos - jos tuo didesnes kuo didesnis skirtumas tarp paduodamu duju ir benzo kiekiu... jei skirtumas nedidelis, tai truputi papulsuoja ir po kazkiek laiko adaptuojas graziai, bet jei skirtumas didelis tai eina viskas blogyn labai staigiai ir jau nesugeba sustvarkyt niekaip su apsukom - padeda tik klemu nuemimas. Bet svarbiausia ka norejau pasakyt - kiek bestebejau parametrus - nieko jie nepasako ir nelabai ka eina pasakyt is ju kai taip daros... nebent koks realus gedimas, uzstrigimas ir pan. ir neina suprast is kur jis pamato ka ir kaip, kad jam nepatinka kiekis-sudetis degiojo misinio, vienintelis dar daviklis yra toli detonacijos, toli pirmo cilindro atsirinkimo - gal ten pastebi ka... :wacko:

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 kovo 09 - 12:21

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0