Trosų kainas gana tiksliai nupasakojo Sanis O darbo čia yra 2-3 valandoms, nes nei priėjimas patogus, nei darbas paprastai atiliekamas. Tai galit paskaičiuoti pagal savo lankomų servisų įkainius Bet vis tiek džiugu važiuoti su mašina tada, kai nori važiuoti, o ne galvoti - teks šįkart laukti pusę valandos, kol pajudėsiu, ar ne..307 trosai ~350 nauji (na 300 perkant per žmones), plius darbas koks šimtukas, kitas. Dar nesikeičiau, bet domėjaus ;)
NA IR KIEK tau tas sprendimas kainavo? man pf pf pf kol kas viskas geraiNors tema jau senoka, bet problema šią žiemą vis dar aktuali.
Prisijungiau prie perjungimo trosus pasikeitusių gretų. Paskutines 4 žiemas vis būdavo bėda ir niekas neįsivaizdavo, kaip ją išspręsti. Esant šaltesniam orui, rytais pavaros junginėdavosi tik pirmyn-atgal (iš 1 į 2 arba 3-4, 5-R), bet į šonus svirtis išvis nejudėdavo. 20min paliktas užvestas automobilis ir reikalai sugrįždavo į normalią būklę. Pasikonsultavus su protingesniais žmonėmis bėda buvo greit diagnozuota - perjungimo trosuose kaupiasi kondensatas. Vakar pakeitėme trosus, o šiandien ir prie -16*C visos pavaros junginėjosi puikiai. Tie, kurie dažnai susiduria su Peugeot remontu net nebus nustebę, kad jus kamuoja tokia bėda ir pasiūlys sprendimą
Užšąla pavarų dežės rankenėlė =/
Sukūrė ShiSan, 2009 Vas 24 22:16
Temoje atsakymų: 40
#41
Parašyta 2012 gruodžio 21 - 23:16
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0