


Edited by GeRieTiS, 2009 February 28 - 13:07.
Posted 2009 February 28 - 13:06
Edited by GeRieTiS, 2009 February 28 - 13:07.
Posted 2009 February 28 - 15:55
Posted 2009 February 28 - 17:38
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Posted 2009 February 28 - 18:10
Posted 2009 February 28 - 19:21
Kaip supratau auto po restailo...Patarciau nusirinkti priekines groteles ir zvilgtelt i dezute esancia desniau prie radiatoriaus(reles 3vnt)pasitikrink,pasikeisk...ir du termo resistorius tai pat(salia dezes dvi fyskes i radiatoriu).Arba saugiklis didelis 70A(tada srove iki reliu net nedaeina) SekmesSveiki,
Netycia, rymodamas prie nugriauto Kleboniskio tilto, pastebejau, kad jau laikas gesinti varikli! Atsidariau kapota - tyla, malunas kaip ikaltas. Prie to pacio pamaciau, kad radijatorius kazkaip laisvai kliba, tik uz apacios laikosi. Cia turbut is po "kasko" remonto AutoAkstej atgarsiai - neprisuko kazko, neprijunge ir t.t. (sudziai).
Gal kas galetu apsiimti (aisku ne uz dyka) atsakingai apziureti liutuka ir pagydyti? Nebepasitikiu "valdiskais" servisaisParasykite privaciai!
Dekoju is anksto!
Edited by Ramus, 2009 February 28 - 19:25.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Posted 2009 February 28 - 19:41
Posted 2009 March 03 - 23:51
Posted 2009 March 04 - 00:21
Apiplesimas vidury dienos, visa panele su difuzorium tiek nekainuoja, o uz darba 120 ? nu cia tai isvis geras, kad ten ner kas veikt . nera lengviau ardomo priekio negu pas 406 su 2.0 16v ar 2.0 hdi nuo 2000 metu. Jei netiki paklausk kitu.Buvau pas garazistus, apziurejo ir nusprende, kad pats ventiliatorius pasibaiges. Reikia vezti restauruoti
Uz savo darba (snukio nuardymas, ventiliatoriaus isemimas) uzsikaulino 120 litu, ir dar 150 litu sake kainuos restauracija.
Cia normalu?
Posted 2009 March 04 - 00:33
Su lempa garazinis patupciojo, sako "uzstriges propeleris pas tave, reikia restauruoti"Apiplesimas vidury dienos, visa panele su difuzorium tiek nekainuoja, o uz darba 120 ? nu cia tai isvis geras, kad ten ner kas veikt . nera lengviau ardomo priekio negu pas 406 su 2.0 16v ar 2.0 hdi nuo 2000 metu. Jei netiki paklausk kitu.Buvau pas garazistus, apziurejo ir nusprende, kad pats ventiliatorius pasibaiges. Reikia vezti restauruoti
Uz savo darba (snukio nuardymas, ventiliatoriaus isemimas) uzsikaulino 120 litu, ir dar 150 litu sake kainuos restauracija.
Cia normalu?
O varikliuka tai tikrai rasiu uz kokius 30 lt. Buvo pas mane sudauzytais priekiais , tai varikliu tikrai turi but.
Bet idomiausia tame, kaip jie nustate, kad variklis sugedes?
Posted 2009 March 04 - 10:17
Posted 2009 March 04 - 10:34
Posted 2009 March 04 - 11:06
Kiek supratau, tau čia nuo rudeninio dvigubo stuktelėjimo? Priežastys gali būti kitos...... Na difuzorių man ir taip reikia arba lopyt arba keisti (suskilęs).
Posted 2009 March 04 - 16:12
Posted 2009 March 14 - 22:53
Posted 2009 March 15 - 20:03
Edited by Kristijonas, 2009 March 15 - 20:04.
Posted 2009 March 16 - 01:50
Posted 2009 March 16 - 10:44
gal galima tiksliau? ka matuot? varza? kokia ji turi but?ir kada ten itampa turi ateit? reiks ir man skrost priekirėlę su testeriu gali patikrinti ar ji gera
![]()
ir taip pat su testeriu gali patikrinti ar ant rėlės valdymo gnybto pastoviai įtampa ateina (kitaip tariant ar pastoviai rėlė būna suveikimo pozicijoje).
Posted 2009 March 16 - 20:20
Posted 2009 March 17 - 01:52
0 members, 1 guests, 0 anonymous users