Jump to content


Photo

406 nesisuka propeleris


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2009 February 28 - 13:06

Sveiki, Netycia, rymodamas prie nugriauto Kleboniskio tilto, pastebejau, kad jau laikas gesinti varikli! Atsidariau kapota - tyla, malunas kaip ikaltas. Prie to pacio pamaciau, kad radijatorius kazkaip laisvai kliba, tik uz apacios laikosi. Cia turbut is po "kasko" remonto AutoAkstej atgarsiai - neprisuko kazko, neprijunge ir t.t. (sudziai :ph34r: ). Gal kas galetu apsiimti (aisku ne uz dyka) atsakingai apziureti liutuka ir pagydyti? Nebepasitikiu "valdiskais" servisais :ph34r: Parasykite privaciai! Dekoju is anksto! :beer:

Edited by GeRieTiS, 2009 February 28 - 13:07.

  • 0

#2 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2009 February 28 - 15:55

Nesirgciau tai tikrai paziureciau ir pakomentuociau, o jei reiktu daliu tai pas draugeli nulektume, paleides dalim dabar toki.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#3 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • posts 2,321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Posted 2009 February 28 - 17:38

Jeigu ventiliatoriaus veikimo principas kaip 605 tai jo neveikima gali itakoti daviklis radiatoriuje arba ventiliatoriaus paleidimo rele. Rele turetu but kazkur netoli radiatoriaus juodoj dezutej. Jei masina gavo per nosi tai gali but kad kazkur nutrukes laidas
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#4 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2009 February 28 - 18:10

Blogai , kad nepaminejai auto metu, nes skirtumas didziulis tarp iki ir po 99.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#5 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 February 28 - 19:21

Sveiki,

Netycia, rymodamas prie nugriauto Kleboniskio tilto, pastebejau, kad jau laikas gesinti varikli! Atsidariau kapota - tyla, malunas kaip ikaltas. Prie to pacio pamaciau, kad radijatorius kazkaip laisvai kliba, tik uz apacios laikosi. Cia turbut is po "kasko" remonto AutoAkstej atgarsiai - neprisuko kazko, neprijunge ir t.t. (sudziai :ph34r: ).
Gal kas galetu apsiimti (aisku ne uz dyka) atsakingai apziureti liutuka ir pagydyti? Nebepasitikiu "valdiskais" servisais  :ph34r:  Parasykite privaciai!

Dekoju is anksto!  :beer:

Kaip supratau auto po restailo...Patarciau nusirinkti priekines groteles ir zvilgtelt i dezute esancia desniau prie radiatoriaus(reles 3vnt)pasitikrink,pasikeisk...ir du termo resistorius tai pat(salia dezes dvi fyskes i radiatoriu).Arba saugiklis didelis 70A(tada srove iki reliu net nedaeina) Sekmes :beer:

Edited by Ramus, 2009 February 28 - 19:25.

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#6 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2009 February 28 - 19:41

Jo po to paziurejau i tavo auto foto , airbag naujesnio. Pri tariu Ramus, viska jis isdeste kaip ir kas tik nepaminejo, kad ir 2.0 Hdi su klima viskas taip pat, net radijatoriai tokie patys.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#7 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2009 March 03 - 23:51

Buvau pas garazistus, apziurejo ir nusprende, kad pats ventiliatorius pasibaiges. Reikia vezti restauruoti :( Uz savo darba (snukio nuardymas, ventiliatoriaus isemimas) uzsikaulino 120 litu, ir dar 150 litu sake kainuos restauracija. Cia normalu? :ph34r:
  • 0

#8 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2009 March 04 - 00:21

Buvau pas garazistus, apziurejo ir nusprende, kad pats ventiliatorius pasibaiges. Reikia vezti restauruoti :( Uz savo darba (snukio nuardymas, ventiliatoriaus isemimas) uzsikaulino 120 litu, ir dar 150 litu sake kainuos restauracija.
Cia normalu? :ph34r:

Apiplesimas vidury dienos, visa panele su difuzorium tiek nekainuoja, o uz darba 120 ? nu cia tai isvis geras, kad ten ner kas veikt . nera lengviau ardomo priekio negu pas 406 su 2.0 16v ar 2.0 hdi nuo 2000 metu. Jei netiki paklausk kitu.
O varikliuka tai tikrai rasiu uz kokius 30 lt. Buvo pas mane sudauzytais priekiais , tai varikliu tikrai turi but.
Bet idomiausia tame, kaip jie nustate, kad variklis sugedes?
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#9 GeRieTiS

GeRieTiS
  • Senbuviai
  • posts 360
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 Break Premium 2,0 16V 100kW, automac.

Posted 2009 March 04 - 00:33

Buvau pas garazistus, apziurejo ir nusprende, kad pats ventiliatorius pasibaiges. Reikia vezti restauruoti :( Uz savo darba (snukio nuardymas, ventiliatoriaus isemimas) uzsikaulino 120 litu, ir dar 150 litu sake kainuos restauracija.
Cia normalu?  :ph34r:

Apiplesimas vidury dienos, visa panele su difuzorium tiek nekainuoja, o uz darba 120 ? nu cia tai isvis geras, kad ten ner kas veikt . nera lengviau ardomo priekio negu pas 406 su 2.0 16v ar 2.0 hdi nuo 2000 metu. Jei netiki paklausk kitu.
O varikliuka tai tikrai rasiu uz kokius 30 lt. Buvo pas mane sudauzytais priekiais , tai varikliu tikrai turi but.
Bet idomiausia tame, kaip jie nustate, kad variklis sugedes?

Su lempa garazinis patupciojo, sako "uzstriges propeleris pas tave, reikia restauruoti" :) Paciam idomi diagnostine aparatura pasirode, tai nepuoliau simtais mojuotis :wacko:
  • 0

#10 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • posts 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Posted 2009 March 04 - 10:17

Tai jei propeleris uzstriges prie to pacio turetu but ir saugiklis nudeges, as nors ir ne elektrikas bet logiskai mastant taip turejo nutikt.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#11 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • posts 1,794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Posted 2009 March 04 - 10:34

Gerieti - sušils kiek orai, imsim alaus paką ir abu ardysimės snukius :D Nes man irgi reikia. Po pašokinėjimų po pusnynus panašu kad nebesisuka. Ir AC įjungus borto kompas myžčioja ("Engine temperature too high", ar pan.) Žiemą buvau nuėmęs groteles, paklibinau reles, bet testerio net neišsitraukiau - šalta buvo. Pagalvojau - o nafig man žiemą tas propeleris, ir atidėjau šiltesniems orams :) Bandžiau pagal skelbimus pasiskambinėti dėl ventiliatoriaus (jei kartais jam kajuk). Atskirai niekas neparduoda - paprastai tik su visu difuzorium ir relėmis. Na difuzorių man ir taip reikia arba lopyt arba keisti (suskilęs).
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#12 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2009 March 04 - 11:06

... Na difuzorių man ir taip reikia arba lopyt arba keisti (suskilęs).

Kiek supratau, tau čia nuo rudeninio dvigubo stuktelėjimo? Priežastys gali būti kitos...
  • 0
... labai piktas diedas...

#13 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 March 04 - 16:12

O kur tos reles stovi pas ikirestailinga?Toje pacioje vietoje ar kur?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#14 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Posted 2009 March 14 - 22:53

pas iki restilingą stovi per vidurį grotelių - nuimi ir pamatai (bent jau pas mane su dviem ventiliatoiriais) ... teko ardyt vieną ventiliatoriaus variklį ir prastumdyti šepetėlius bo užrudyje buvo ... vasaros laikas buvo ir važinėjau porą dienų su šildymu max on ir langais pravirais, kad variklis neperkaistu ... o saugikliai sveiki buvo, nes sistema tokia : kol T maža ventiliatorius sujungia nuosekliai, kadangi šepetėlis kontakto nedavė - nieks nesisuko, užkaitus motorui relės perjungia lygiagrečiai ventiliatorius ir tada bent vienas šiek tiek aušino .... taip kad pastrigęs ventiliatorius dar nebūtinai degins saugiklį - dar klausimas kokioje padėtyje šepetėlis.
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys

#15 Kristijonas

Kristijonas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 209
  • Vieta:NY
  • Automobilis:peščiamobolis

Posted 2009 March 15 - 20:03

man ziema kita problema buvo. ventiliatorius sugalvojo suktis nesustodamas net ir isjungus degima. Nusilupau groteles virs buferio ir issilupau kazkokia juoda detale, rele turbut. Dabar jau atsilineja, reiks bandyt kitos ieskot ir ziuret ar ten problema. Gal kas Kaune ardot priesrestaila (nezinau ar reles porestaile skiriasi) ir butu galima privaziuoti pabandyt?

Edited by Kristijonas, 2009 March 15 - 20:04.

  • 0
Dont just say it. Do it!

#16 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Posted 2009 March 16 - 01:50

rėlę su testeriu gali patikrinti ar ji gera :) ir taip pat su testeriu gali patikrinti ar ant rėlės valdymo gnybto pastoviai įtampa ateina (kitaip tariant ar pastoviai rėlė būna suveikimo pozicijoje). Pas mane ikirestilinge su klima rėlių valdymo minikompas stovi virš rato priekinio vairuotojo pusės ... susuki ratus į dešinę, nuimi arkos apsauga ir te pamatai dėžutę juodą - būna kad ją pažeidžia ir tadum ventiliatoriai daro briedus, bet man atrodo kad ji yra tik pas tuos su klima ...
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys

#17 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • posts 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Posted 2009 March 16 - 10:44

rėlę su testeriu gali patikrinti ar ji gera :)
ir taip pat su testeriu gali patikrinti ar ant rėlės valdymo gnybto pastoviai įtampa ateina (kitaip tariant ar pastoviai rėlė būna suveikimo pozicijoje).

gal galima tiksliau? ka matuot? varza? kokia ji turi but?ir kada ten itampa turi ateit? reiks ir man skrost prieki :unsure:
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#18 devil

devil
  • Senbuviai
  • posts 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Posted 2009 March 16 - 11:13

Na tos rieles tai jauciu nieko ispudingo ten nera ir ju veikimas toks pat kaip ir cia aprasinejau. pasiskaityk gal kazka suprasi ;)
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#19 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Posted 2009 March 16 - 20:20

vat pilietis viską gražiai papaišęs yra :) paimi 12 V kokį pakrovėja namie ir nustatęs kurie kontaktai yra rėlės ritės jungi - turėtum išgirst klaksėjimą , o ant kitų kontaktų su testeriu matuojant turėtumei gaut trumpą/nutrauktą :) pačios ritės varža turėtų būt apie ~4 - 9 Omus , beveik trumpas kai sakant, bet viskas te gerai.
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys

#20 Svečias_Garazinis_*

Svečias_Garazinis_*
  • Svečiai

Posted 2009 March 17 - 01:52

jei dar nesusitvarkei atvaziuok, sureguliuosiu uz protinga kaina. dirbu siaures pr. garazuose. 8 651 88668 (galima ir savaitgaliais)
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users