Išsijungia turbina
#1
Parašyta 2009 kovo 14 - 00:14
#2 Svečias_Valdemaras_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 00:19
#3 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 00:27
#4
Parašyta 2009 kovo 14 - 00:30
#5
Parašyta 2009 kovo 14 - 00:33
Aš netingėjau )) tiesa sakau!!! Apie ta pagrindiniame poste ir sakiau ... Tiesiog uzmirsau ta zodi " FAP " ir ieskojau pagal "turbina" "neveikia turbina" ir t.t. .... dabar tai jau supratau ... fcuk - vel nereikalinga tema parasiau ?nu filtra tu tikriausiai ketei kuro, bet ten reikalas eina apie fap. ;)
o del turbinos tu truputeli apsirikai, su turbina tai viskas ok ,tik del to antipollution fault variklis dirba avariniame rezime (ta prasme dingsta trauka) todel tau ir atrodo ,kad turbina neisijungia .
beje labai placiai diskutuota tema turetu but, tik netingek pasiieskot. ;)
O diesel filtra keiciau pries kelis menesius , nors as ir ne meistras - bet tikrai zn kad jis turi ZYMIAI ilgiau veikt... karta i metus kazkur keist ji reikia...
be to kai prasidejo visas tas dalykas su diesel filtru pries 5 menesius - pradejo valgyt ne 8,5 o 9,5 o dabar realiai kazkur apie 10 ryja jauciu.... aisq ziema buvo is vienos puses ... bet dabar jau silta, + masina garaze - o kaip ryjo apie 9.5-10 taip ir ryja kas yra imho nelabai normalu kadangi vazineju ramiai su cruise kontrole
Šį pranešimą redagavo imperial_wombat: 2009 kovo 14 - 00:35
#6 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 01:00
#7
Parašyta 2009 kovo 14 - 01:51
#8
Parašyta 2009 kovo 14 - 13:18
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#9
Parašyta 2009 kovo 14 - 16:31
unblok filter nieko bendro su fap.fap ismeta atskira pranesima kad kisasi filtras. o del skyscio ismeta min level additive. pats asmeniskai remontavau turbina buvau islupes.ten nieko blatno,tik ji yra kintamos geometrijos. man rodos ji nesijungineja atskirai, sukasi nuolat.bent jau man taip pasirode.Šiaip - aš suprantu kad nuotuoliniu budu niekas nieko čia nepasakys , nelindes po kapotu.
Bet yra idomi simptomatika - pries kelis menesius uzsidege lempute " Unblock diesel filter" Filtra pakeičiau - viskas buvo ok.
Po to atsirado vėl ta lempute ( aš ne meistras bet suprantu kad pilant iš degaliniu o ne baltarusiška dyzelį - 3-4 mėnesiai - dyzelio filtrui ne laikas ) , ir mažai to - kelis kart mirksėjo lempute " Antipollution fault"
aš ieškojau tos temos kur apie tai prieš pusmeti skaičiau - bet neradau - tai nepykit jei veltui savo sukuriau , bet mano klausimas :
Turbina gali dėl to pollution-šmaluššion neisijungt? Buna veikia buna ne ... kiek iš tos temos prisimenu - nereikalingas "unblock diesel filter" ir " antipollution fault" yra simptomai kad mašinoje kažkoks bakelis su kažkokiu ekologiniu šudų užsiterše , o ji keist N tukstančiu litu , ARBA lb mažai už viso to š.... banalu iškirpima iš sistemos.
Tai dėl to norejau paklaust. Į diagnostiką rašysiuos rytoj i originalų peugeot servisa... ( bet jaučiu pateksiu po kokiu keliu savaičiu dėl eilių )
Jo, beje ...
mašinos metai 2001 , 11 mėnuo
-
o trauka gali dingti kai atsiranda klaida,nes pereina i avarini rezima ir riboja kompas apsukas. jei klaida laikina veliau uzvedus vel traukia ir klaida dingsta.
as asmeniskai ispjoviau filtra,tik reikia smegenus apgaut,nes kitaip isprotes. nes kai jis pradeda kistis negerai
#10 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 17:04
nu va , dar viens gydragalvis atsirado . nors sakytum "mano nuomone " ar " tikrsialiai nezinau, bet taip galvoju" pries sleisdamas tas nesamones .
unblok filter nieko bendro su fap.fap ismeta atskira pranesima kad kisasi filtras. o del skyscio ismeta min level additive.
#11
Parašyta 2009 kovo 14 - 19:55
siulai zmogui susimoket uz fap grazu.manau zinai kiek kainuoja ir pats nemoketum tokiu pinigu.nu va , dar viens gydragalvis atsirado . nors sakytum "mano nuomone " ar " tikrsialiai nezinau, bet taip galvoju" pries sleisdamas tas nesamones .
unblok filter nieko bendro su fap.fap ismeta atskira pranesima kad kisasi filtras. o del skyscio ismeta min level additive.
#12 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 20:52
#13 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 kovo 14 - 20:54
#14
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:24
trys nera daug.bet gal ir issiplove.gal atrado forumieciai geros chemijosisplauni ji gerai tada dedi atgal ir vaziuoji . pats isbandziau ir jau 3 men vaziuoju.
mano isoperuotas jau 2 metai.adityvo nereik pildyti.netgi kuro sanaudos siek tiek sumazejo.
#15
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:31
gal kada nors.sutinku kad kazkada bus.bet mano tikrai nesulauks.cia gal aktualiau naujiems auto.ka vyrai darysime kai tech. apziuroj(Tuvlitoj) atseks kad sistema perdaryta("isdarkyta").. civilizuotose valstybese be vargo nustato tokius dalykus..pas mus dar kolkas yranga "neuzpirko",taciau manau,ne uz kalnu... ;)
o beje, pravaziavo technine.ismetimas be priekaistu.
#16
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:29
galiu garantuoti-"virtualaus filtro"(cia kai ji pasaliname) net su dylerine diagnostika nepagausi-dirba kaip originalus.vienintelis varijantas-ji ardyti-ziureti ar jis yra.(pastuksenti-garsas tas pats-metalas storas).ka vyrai darysime kai tech. apziuroj(Tuvlitoj) atseks kad sistema perdaryta("isdarkyta").. civilizuotose valstybese be vargo nustato tokius dalykus..pas mus dar kolkas yranga "neuzpirko",taciau manau,ne uz kalnu... ;)
antra-dabar pasikeite ismetimo reikalavimai-realiai mazini siltnamio efekta(cia su virtualiu filtru),o uz tai europoje mazinami mokesciai. ;) net naujos kartos FAP filtrai "prastesni"(pagal filtravima),nors duomenys(gamintojo)-sako kad padidino pralaidumo plota.
vienu zodziu-"reikia is pirkeju paimti pinigus ir po to,kai jis susimokejo uz ja nusipirkdamas".tai labai gerai iliustruoja Fiat(ulise) su PSA motoru ir ta pacia sistema-tos pacios problemos,bet beveik 3 kartus! brangiau!!!
#17
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:32
o kaip su "cipintais" motorais-ten tikrai nesunku patikrinti softa(bent jau su dyleriniu kompu).kaip su galios mokesciais(pas mus tik "kubatura").kaip ten uzsienyje praeina?ka vyrai darysime kai tech. apziuroj(Tuvlitoj) atseks kad sistema perdaryta("isdarkyta").. civilizuotose valstybese be vargo nustato tokius dalykus..pas mus dar kolkas yranga "neuzpirko",taciau manau,ne uz kalnu... ;)
#18
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:36
labai gerai butu,kad tech apziura paziuretu bent oro pagalves.labai daznai vietoj ju tik varzos pajugtos.arba skydelyje imontotas "lemputes" taimeris.ka vyrai darysime kai tech. apziuroj(Tuvlitoj) atseks kad sistema perdaryta("isdarkyta").. civilizuotose valstybese be vargo nustato tokius dalykus..pas mus dar kolkas yranga "neuzpirko",taciau manau,ne uz kalnu... ;)
#19
Parašyta 2009 kovo 14 - 21:53
kada isnyks tie seni (kalantys,visus rytais prikeliantys)dyzeliai?kaip jie praeina tech apziura?nejau negrieztes reikalavimai?ka vyrai darysime kai tech. apziuroj(Tuvlitoj) atseks kad sistema perdaryta("isdarkyta").. civilizuotose valstybese be vargo nustato tokius dalykus..pas mus dar kolkas yranga "neuzpirko",taciau manau,ne uz kalnu... ;)
kai pries metus ziurejau "furu"(sunkvezimiu) lenktynes-is pradziu nesupratau del ko DISKVALIFIKAVO renaulta-pakartojime parode,kad ismete juodo dumo sleifa.kad butu tokie reikalavimai eiliniam transportui-pagalvokit-kas pasiliktu gatvese?! pagrinde liktu tik masinos su PSA(peugeot,citroen) motorais.juos "naudoja" toyota,volvo,sudzuki,fiat,lancia,bmw(tipo bendras kurinys),ir t.t.
#20
Parašyta 2009 kovo 14 - 22:15
kompas nemato,tarkim,o kaip bus su duju analizatoriaus patikrinimu(dumingumas NOx),ir jei principingai ives reikamas normas konkreciam automobiliui (modeliui)ir pan...galiu garantuoti-"virtualaus filtro"(cia kai ji pasaliname) net su dylerine diagnostika nepagausi-dirba kaip originalus.vienintelis varijantas-ji ardyti-ziureti ar jis yra.(pastuksenti-garsas tas pats-metalas storas).
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 kovo 14 - 22:27
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0