Peršokti prie turinio


Nuotrauka

mirksi STOP lempute, kai ijungi kondiske


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 34

#1 Puzlikas

Puzlikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2009 kovo 19 - 19:37

Sveiki, turiu tokia nervinancia problemele: kai ijungi kondicionieriu, pradeda mirkstet STOP lempute, pypset ir kartais ant ekrano uzsiraso "Engine temp. too high", nors variklis buna visiskai saltas :) Kai isjungi pondicionieriu, buna viskas OK. Masina peugeot 406 2000m. Gal zinot bent kur pradziai ieskot slieku.
  • 0

#2 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2009 kovo 19 - 23:05

Turiu 1:1 problemą. Įtariu radiatoriaus ventiliatorių ar jo aplinkos reles. Įjungus AC, paprastai įjungiamas ir vėjelis. O jei jis nesisuka - borto elektronika tai pajunta ir signalizuoja. Tik keista, kad pataupė su pranešimu...
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#3 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2009 kovo 20 - 00:33

hi, o pats ventiliatorius ar sukasi kai ijungi AC? Beje STOP dėl temperatūros turėtų lydėti aukštos ventiliatoriaus apsukos... Kreipkis manau pagelbėsiu.
  • 0
Simas

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 kovo 20 - 07:36

O negali but koks nors temperaturos daviklis nupuses?
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#5 Mariukas

Mariukas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 321
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:406, HDi

Parašyta 2009 kovo 20 - 07:46

ir pas mane tas pats atsirado po ziemos kai pusnis pastumdyt teko masina parkuojant :blink: o gal tik sutapimas. na bet beda ta pati.. kiek uztruktu taisymas? ir kas gali sutvarkyt?
  • 0
Pasaulyje nėra amžinų variklių, užtat amžinų stabdžių pilna.

#6 Puzlikas

Puzlikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2009 kovo 20 - 22:21

hi,

o pats ventiliatorius ar sukasi kai ijungi AC? Beje STOP dėl temperatūros turėtų lydėti aukštos ventiliatoriaus apsukos... Kreipkis manau pagelbėsiu.

kiek suprantu tu Vilniuj. As siaip gyvenu Kaune. Gal kada iseitu pritaikyt nuvaziuot i VLn. Kada i tave galiu kreiptis? Ar tiktu savaitgalis? Tarkim kita tureciau buti. Beje ventiliatorius lyg ir nesisuka....
  • 0

#7 Puzlikas

Puzlikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2009 kovo 20 - 22:24

Turiu 1:1 problemą. Įtariu radiatoriaus ventiliatorių ar jo aplinkos reles.
Įjungus AC, paprastai įjungiamas ir vėjelis. O jei jis nesisuka - borto elektronika tai pajunta ir signalizuoja.
Tik keista, kad pataupė su pranešimu...

tas praqnesimas vos sekundes daliai ismetamas, ir tai nevisada, tai gal ir nepastebejai:)
  • 0

#8 spakenas

spakenas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 702
  • Vieta:panevezys
  • Automobilis:C5 ,807

Parašyta 2009 kovo 21 - 00:27

Sveiki,
turiu tokia nervinancia problemele:
kai ijungi kondicionieriu, pradeda mirkstet STOP lempute, pypset ir kartais ant ekrano uzsiraso "Engine temp. too high", nors variklis buna visiskai saltas :) Kai isjungi pondicionieriu, buna viskas OK. Masina peugeot 406 2000m. Gal zinot bent kur pradziai ieskot slieku.

pagal aprasyma(jei visa tiesa parasei)-pas pati is vis neveikia ventiliatoriai(ius) variklio ausininimo.kai sulauksi vasaros-turetu tas pats pasireiksti ir be kondicioieriaus ijungimo.tai priklauso nuo "softo",paciam pasiseke.populariausias varijantas-kai ispucia ausinimo skysti-tada pasirodo pranesimai(del ventiliatoriu).
praeitos vasaros gedimas(406 2,0hdi 2000 pabaiga)-kaista motoras-palngoje net purske per bakelio kamsti(voztuva).pradejus iekoti gedimo ir "panorejus" patikrinti ventiliatoriaus saugikli-jo paprasciausiai NEBUVO. :rolleyes:
taip,kad ijungus AC ,jei nesisuka ventiliatoriai(ius)-reikia tvarkyti-greit vasara ;)
  • 0
spakenas@gmail .com

#9 Svečias_Andre_*

Svečias_Andre_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 kovo 25 - 11:56

pas mane tokia pat problema su STOP ir ausinimo sistema, tik peugeot 607 turiu. keiciau davikli nepadejo, jau uzkniso siek tiek ta problema. nuvaziuoju kokius 4km ir ismeta kad temperatura pakilusi, nors variklis saltas. kai nuvaziuoju kokius 25km tada isyla variklis ir buna kad atsigauna, be to pries tai temperaturos rodykle rodo 0, kai atsigauna varikliui isilus tada pakyla ir rodo normaliai koki 70 temperaturos. dar buna kad isjungiu degima, tai persikrauna kompas ir tada nebemeta gedimo, o isjungus tada degima gedimo metu ventiliatorius sukasi ant diziausiu apsuku.
  • 0

#10 x|RAY

x|RAY
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 200
  • Automobilis:406 2.2 HDI

Parašyta 2009 kovo 25 - 13:54

hi,

o pats ventiliatorius ar sukasi kai ijungi AC? Beje STOP dėl temperatūros turėtų lydėti aukštos ventiliatoriaus apsukos... Kreipkis manau pagelbėsiu.

kiek suprantu tu Vilniuj. As siaip gyvenu Kaune. Gal kada iseitu pritaikyt nuvaziuot i VLn. Kada i tave galiu kreiptis? Ar tiktu savaitgalis? Tarkim kita tureciau buti. Beje ventiliatorius lyg ir nesisuka....

hi,

tik darbo metu galiu kažkuo pagelbėt.
  • 0
Simas

#11 Svečias_Andre_*

Svečias_Andre_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 kovo 25 - 15:17

x ray, jei sakai kad gali pagelbeti tai pasakyk kokia ten problema galetu buti??? :mellow:
  • 0

#12 Svečias_saulius986_*

Svečias_saulius986_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 18 - 21:50

Sveiki,
turiu tokia nervinancia problemele:
kai ijungi kondicionieriu, pradeda mirkstet STOP lempute, pypset ir kartais ant ekrano uzsiraso "Engine temp. too high", nors variklis buna visiskai saltas :) Kai isjungi pondicionieriu, buna viskas OK. Masina peugeot 406 2000m. Gal zinot bent kur pradziai ieskot slieku.

Pas mane irgi tas pats buvo pernai, nelabai kas galejo pagelbet is elektriku tai teko i pezo centra kreiptis kur ir rado kad silumine varza nusprogus buvo
  • 0

#13 Puzlikas

Puzlikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2009 balandžio 20 - 11:37

Susitvarkiau :) Pas mane irgi silumine varza nusprogus buvo. Gedimo paieskos ir likvidavimas uztruko kazkur 30 min :)
  • 0

#14 Svečias_Andre_*

Svečias_Andre_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 20 - 19:26

o ta gedima rodo kai masina uzvesta, stovi vietoje ir yra daroma diagnostika? nes pas mane ta gedima panasu su STOP ir temperatura meta tik trasoje. kai masina stovi vietoje uzvesta tai nemeto to gedimo.
  • 0

#15 Puzlikas

Puzlikas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:peugeot 406 2.0 hdi

Parašyta 2009 balandžio 21 - 12:11

o ta gedima rodo kai masina uzvesta, stovi vietoje ir yra daroma diagnostika? nes pas mane ta gedima panasu su STOP ir temperatura meta tik trasoje. kai masina stovi vietoje uzvesta tai nemeto to gedimo.

diagnostikos as nedariau: pasiziurejau, kad neveikia ventiliatorius, ijungus kondiske, nors turi veikt. Tada susiradau kur ateina laidai i ventiliatoriaus ta termo varza ir pamatavau itampa, viskas buvo ok, tada pasimatavau pacia termo varza, ji buvo sudegus, ja tiesiog uztrumpinau ir tiek dabar. O ant diagnostikos paskui buvau prijunges, siaip idomumo delei, tai rode, kad buvo kazkas blogai su ausinimu ir tiek, tad nieko konkretaus jis neparode
  • 0

#16 cls

cls
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot, 307

Parašyta 2009 balandžio 29 - 09:11

Sveiki, pries 3 dienas ir pas mane prasidejo idomybes. Vaziuojant isijunge STOP lempute, ir ant ekrano uzsirase "Engine temp. too high" ir ant akiu temperaturos rodykle uhzkilo iki MAX, po 10 sek., ji nusileido vel iki 70-80, taip pasikartojo kokius 3 kartus per 2 val. Nuo kondiskes veikimo nepriklauso, kadangi buvo operacija pasikartojo tiek veikiant kondiskei tiek ne. Ka dar idomiau poto 2 dienos lyg ir viskas normalu, poto vel 1 kart ismete. Gal gali ka patart nuo ko pradet ieskot? Pezho 307 2.0 HDI, su klima..

Šį pranešimą redagavo cls: 2009 balandžio 29 - 09:11

  • 0
Peugeot 307 2.0 HDI / Citroen c3 1.6

#17 cls

cls
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot, 307

Parašyta 2009 balandžio 30 - 13:26

Dar pridesiu: ventiliatorius veikia, termostatas taip pat.. as (kaip ne specialistas) speju temp. daviklis cia kaltas. Gal kas turit kokiu spejimu?:)
  • 0
Peugeot 307 2.0 HDI / Citroen c3 1.6

#18 Svečias_jedas_*

Svečias_jedas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 04 - 07:23

Buvo berods tokia pati problema, stop mirgsi ijungus kondicionieriu. Buvo perdeges galios reguliavimo rezistorius ausinimo ventiliatoriuj. Blokelis stovi radiatoriaus apacioje, berods is priekines puses, ten keletas rimtu rezistoriu ir rele. Pakeitus rezistoriu viskas susitvarke.
  • 0

#19 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 birželio 04 - 09:49

Bent pas 406 ikirestaila ijungus A/C turi suktis abu ventiliatoriai is karto.jei nesisuka,tai tada relese problema.isiimi priekines groteles,pamatai tarp ventiliatoriu tokia dezute,du varzciukus atsuki ir ten trys reles stovi.pas mane tokia pati problema buvo,bet kadangi borto kompo nera,tai pamatai mieste ant temp rodykles kad siekia 110 :wacko: tai viena is tu reliu buvo parejus.siaip ne problema,gavau srotuose po 10 lt.cia panevezyje
  • 0

#20 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.466
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2009 birželio 04 - 09:50

Db viskas sukasi ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0