Beda po bedos ir man, siandien ijungiu kondyske ir temperaturos rodykle aukstyn zemyn sokineja ir STOP mirksi. Pastebejau, kad rodykle pasoka aukstyn kaip tik tuo metu, kai isijungia ventiliatorius, truputi pasisuka ie vel isijungia, nors siaip ventiliatorius turetu suktis visada kai tik AC ijungtas.... gal kas zinot kur 206 ta termo varza stovi?diagnostikos as nedariau: pasiziurejau, kad neveikia ventiliatorius, ijungus kondiske, nors turi veikt. Tada susiradau kur ateina laidai i ventiliatoriaus ta termo varza ir pamatavau itampa, viskas buvo ok, tada pasimatavau pacia termo varza, ji buvo sudegus, ja tiesiog uztrumpinau ir tiek dabar. O ant diagnostikos paskui buvau prijunges, siaip idomumo delei, tai rode, kad buvo kazkas blogai su ausinimu ir tiek, tad nieko konkretaus jis neparode
mirksi STOP lempute, kai ijungi kondiske
#21
Parašyta 2010 balandžio 26 - 17:54
#22
Parašyta 2010 balandžio 26 - 18:53
'89 205 CJ 1.4TU
#23
Parašyta 2010 balandžio 27 - 16:52
va va buna taip, pradziai uzsisakiau davikli "rudaji", kad jei prireiks butu po ranka, nes tas pats efektas jei nuo jo fiske nuemi - ventiliatoriai uzeina kaukia kaip velniai - nors skydelyje normaliai viskas su temp. parodymu ("melynasis" daviklis)hi,
o pats ventiliatorius ar sukasi kai ijungi AC? Beje STOP dėl temperatūros turėtų lydėti aukštos ventiliatoriaus apsukos... Kreipkis manau pagelbėsiu.
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 balandžio 27 - 16:55
#24
Parašyta 2010 gegužės 08 - 19:47
Ar apie šitą varžą šnekat?diagnostikos as nedariau: pasiziurejau, kad neveikia ventiliatorius, ijungus kondiske, nors turi veikt. Tada susiradau kur ateina laidai i ventiliatoriaus ta termo varza ir pamatavau itampa, viskas buvo ok, tada pasimatavau pacia termo varza, ji buvo sudegus, ja tiesiog uztrumpinau ir tiek dabar. O ant diagnostikos paskui buvau prijunges, siaip idomumo delei, tai rode, kad buvo kazkas blogai su ausinimu ir tiek, tad nieko konkretaus jis neparode
1,
2,
3,
4,
pamatavau varžas ir lygtais viskas ok (0,2 OM) paklaida manau ne bėda.. Be to naudojami tik 1 ir 3 kontaktai. Tai jau turbūt čia bus kalta ralė, nes įjungus kondiškę ar pasiekus +92 C temperatūra, ventiliatorius ne visada įsijungia, šokinėja rodyklė temp ir mirksi STOP
#25
Parašyta 2010 gegužės 09 - 21:12
#26
Parašyta 2010 gegužės 10 - 08:35
kokiu metu auto, reguliavimas automatinis ar rankinis kondi? tavo duotoj detaliu katalogo schemoj dar yra papiestas masinos priekis ir du elektriniai blokeliai, gal jie kokie papuve viduj, davikliai kiek ziurejau detaliu kataloguose du yra melynas ir zalias (k.p. variklio virs dezes), tai kuris atsako uz ventiliatorius nzn, pas maniski dar rudas yra nuo kurio nuemus fiske vantiliatoriai pradeda kaukt visu pajegumu, pabandyk ir tu nu kurio nukrapstytNuva,
patikrinau varžą, rėlių kontaktus nuvaliau, o ventiliatorius kaip durniavo taip ir tebedurniuoja... Įjungus A/C neįsijungia... Gal kas žinot kur yra temp. dačikas ar gal schemą turit kaip viskas sujungta 206 ?
#27
Parašyta 2010 gegužės 10 - 23:08
na manau jums reikia pas autoelektrika kad normalei diagnostika jums padarituNuva,
patikrinau varžą, rėlių kontaktus nuvaliau, o ventiliatorius kaip durniavo taip ir tebedurniuoja... Įjungus A/C neįsijungia... Gal kas žinot kur yra temp. dačikas ar gal schemą turit kaip viskas sujungta 206 ?
#28
Parašyta 2010 gegužės 14 - 14:25
Hi,kokiu metu auto, reguliavimas automatinis ar rankinis kondi? tavo duotoj detaliu katalogo schemoj dar yra papiestas masinos priekis ir du elektriniai blokeliai, gal jie kokie papuve viduj, davikliai kiek ziurejau detaliu kataloguose du yra melynas ir zalias (k.p. variklio virs dezes), tai kuris atsako uz ventiliatorius nzn, pas maniski dar rudas yra nuo kurio nuemus fiske vantiliatoriai pradeda kaukt visu pajegumu, pabandyk ir tu nu kurio nukrapstytNuva,
patikrinau varžą, rėlių kontaktus nuvaliau, o ventiliatorius kaip durniavo taip ir tebedurniuoja... Įjungus A/C neįsijungia... Gal kas žinot kur yra temp. dačikas ar gal schemą turit kaip viskas sujungta 206 ?
yra dvi rėlės dar, kai atsukau tai visos papuvę buvo, viską nuvaliau, bet netikrinau. A/c manual, masina 2000m. dabar galvoju, jog temp. daviklis geras, nes kol nepakyla iki temperatūros, kada turi isijungti ventiliatorius, rodo normaliai. O tada pradeda šokinėti aukštyn žemyn. Manau bus rėlės kaltos.
Gal kas žinot kuri relė yra atsakinga už ventiliatoriaus įjungimą įjungus A/C?
#29
Parašyta 2010 gegužės 16 - 10:56
autodata duoda pagal tavo masina dar dvi schemas, pagal ismetamuju duju emisijas: euro2 ir euro3 ir pagal schema ar sugebetum suprast patikrint grandines? - paziuret ar ateina kur reikia ir kada reikia pliusai ar minusai? be to gali but kad nera tokios reles kur vien tik atskirai paleidzia nuo AC, greiciausiai bus bendra sistema, ar uzkaito ar AC ijungtas - viskas veikia per tas reles, blokeli.
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2010 gegužės 16 - 11:01
#30
Parašyta 2010 gegužės 20 - 11:44
#31
Parašyta 2013 kovo 29 - 21:08
#32
Parašyta 2017 sausio 25 - 20:15
atsirado tokia problema ir man...
Kai ant klimos uzstatyta AUTO padetis., temperatura tarkim 26 ir AC rodo kad ijungtas, kai lauke buna siokia tokia pliusine temperatura girdisi kad ir kondiskes siurblys dirba., o kai jis dirba - mirgsi - pypsi uzsidegineja STOP lempute ir displejuje ismeta ENGINE TEMP TO HIGHT.. , kai isjungiu rankiniu budu AC, dingsta visi stop mirgsejimai.. kol ac vel neisijungia.. - atsidares kapota nieko idomaus nepamaciau - manyciau kad ventiliatorius ausinimo turetu suktis - bet jis nebesisuka., gal del to ir uzsidegineja STOP kai AC isijunges buna ?
beje video klipuke girdisi kaip AC siurblys keista garsa skleidzia is ortakiu... nors gali panasu buti i variklio garsa .. nors faktiskai jo negirdeti realybej.
Viskas prasidejo nuo to, kad kai buvo didieji salciai - 20 buvau uzkises kartono uz radiatoriaus... po to sykio ir prasidejo. gal sutapimas, bet kas cia galejo nutikt..
VIDEO:
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2017 sausio 25 - 20:17
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#33
Parašyta 2017 sausio 25 - 22:09
Gal koks daviklis perkaito prie kondyškės radiatoriaus?
#34
Parašyta 2017 sausio 26 - 08:05
atsirado tokia problema ir man...
Kai ant klimos uzstatyta AUTO padetis., temperatura tarkim 26 ir AC rodo kad ijungtas, kai lauke buna siokia tokia pliusine temperatura girdisi kad ir kondiskes siurblys dirba., o kai jis dirba - mirgsi - pypsi uzsidegineja STOP lempute ir displejuje ismeta ENGINE TEMP TO HIGHT.. , kai isjungiu rankiniu budu AC, dingsta visi stop mirgsejimai.. kol ac vel neisijungia.. - atsidares kapota nieko idomaus nepamaciau - manyciau kad ventiliatorius ausinimo turetu suktis - bet jis nebesisuka., gal del to ir uzsidegineja STOP kai AC isijunges buna ?
beje video klipuke girdisi kaip AC siurblys keista garsa skleidzia is ortakiu... nors gali panasu buti i variklio garsa .. nors faktiskai jo negirdeti realybej.
Viskas prasidejo nuo to, kad kai buvo didieji salciai - 20 buvau uzkises kartono uz radiatoriaus... po to sykio ir prasidejo. gal sutapimas, bet kas cia galejo nutikt..
VIDEO:
Bus kažkuris temperatūros daviklis nusprogęs Greičiausiai kondicionavimo sistemoj. Nors tavo vietoj tikrinčiau ir aušinimo sistemos temperatūros daviklį.
#35
Parašyta 2017 sausio 30 - 05:29
Tavo vietoj, Eddy, patikrinčiau ventiliatoriaus/ventiliatorių relyną, na ir pačius ventiliatorius gal irgi.
Aišku, jeigu sistema dar senojo tipo, kur tiesiog du ventiliatoriai trimis relėmis valdomi. Bet kiek pamenu, pas tave perechodinis, kur ECU vienos ilgos fiškės, tai turėtų būti dar be BSM (vietoj jo - paprasta ruda dviguba relė kuro siurbliui ir kompo maitinimui) ir su senąja reline ventiliatorių valdymo sistema.
Elektriko iš Šiaulių neklausyčiau, nes jis nusipeza jau ne pirmoj temoj...
Pas šitą variklį tik vienas temperatūros daviklis. Tiek ventiliatorius valdo (reles junginėja ir grįžtamą ryšį iš jų gauna), tiek į skydelį temperatūros informaciją siunčia ECU.
Temperatūrinių daviklių kondicionavimo sistemoj yra tik salone, salono temperatūros ir galbūt dar evaporatoriaus (garintuvo) temperatūros. Na, ir vienas dešinės pusės veidrodėlyje, išorės temperatūros, bet kai mašina be CAN tinklo, tai dar klausimas, ar to daviklio duomenis naudoja. Nei dėl vieno iš šitų daviklių sutrikimo tokių mirksėjimų ir STOPų nebūtų.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 30 - 05:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0