Peugeot 206 1,4 HDI
#1 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 28 - 22:22
#2
Parašyta 2009 kovo 28 - 22:26
Šį pranešimą redagavo djwaldemaras: 2009 kovo 28 - 22:30
#3
Parašyta 2009 kovo 28 - 22:33
#4
Parašyta 2009 kovo 28 - 22:34
#5 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 00:24
#6 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 00:26
#7
Parašyta 2009 kovo 29 - 10:29
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#8
Parašyta 2009 kovo 29 - 10:37
#9 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 10:38
#10
Parašyta 2009 kovo 29 - 10:41
Šį pranešimą redagavo djwaldemaras: 2009 kovo 29 - 10:42
#11 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 10:53
Šį pranešimą redagavo daliukas: 2009 kovo 29 - 10:56
#12 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 12:20
#13
Parašyta 2009 kovo 29 - 12:38
#14 Svečias_daliukas_*
Parašyta 2009 kovo 29 - 12:59
#15
Parašyta 2009 kovo 29 - 14:01
Palaikau, bet dalinai. Tai gali nutikt su bet kuria marke. As niekuo nenusiteikes ir pries vazinejimus su Hdi ar Tdi ar Dci ar dar kitais dyzeliais, bet reik skirt kur su jais vazineji . Jei Lietuvoj, tai jokiu problemu, bet i kelione niekados su jais. Imi paprasta td ar D ir nekyla problemu. Paprasciausiai, beveik nera kam gest juose, arba net ir kazkam sugedus gali su minimaliom mechanikos ar elektros ziniom pasitvarkyt.
mks999 matau palaiko mano nuomone apie pezo patikimuma
realiai neturedamas irankiu ir bent jau 9 vertinamo ismanymo apie variklius ir elektronika, pats nesuremontuosi, o jei tavo zinios butu vis 8, tai ne salyginai zemo lygio forume klausinetum, o siustumeisi dabar schemas, ar variklio dokumentacija
Tai tiek.
O del purvo kuro filtre, tai is kur jis? Aisku is kur, is bako. Todel gali keist kiek nori kuro filtrus, kol bako neisvalysi taip ir kisis.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#16
Parašyta 2009 kovo 29 - 15:02
Su "dantu sepetuku" matyt...? Jei jau purvas...tai tik keitimui ;)jei taip ziauriai uzsikimses, isvalyk kiek imanoma vamzdelius link auksto slegio siurblio, kad nereiketu jo ar purkstuku po menesio keisti, ir zinoma laiko turedamas zvilgtelek i bako vidu, tas purvas yra negerai, idomu is kur jis atsirado
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 kovo 29 - 15:04
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2009 kovo 29 - 15:08
taip tik atrodo kad ner kam gesti... ;) jei ir suges tai siurblio nepakeisi pakelej,kaip rato ;)Palaikau, bet dalinai. Tai gali nutikt su bet kuria marke. As niekuo nenusiteikes ir pries vazinejimus su Hdi ar Tdi ar Dci ar dar kitais dyzeliais, bet reik skirt kur su jais vazineji . Jei Lietuvoj, tai jokiu problemu, bet i kelione niekados su jais. Imi paprasta td ar D ir nekyla problemu. Paprasciausiai, beveik nera kam gest juose, arba net ir kazkam sugedus gali su minimaliom mechanikos ar elektros ziniom pasitvarkyt.
mks999 matau palaiko mano nuomone apie pezo patikimuma
realiai neturedamas irankiu ir bent jau 9 vertinamo ismanymo apie variklius ir elektronika, pats nesuremontuosi, o jei tavo zinios butu vis 8, tai ne salyginai zemo lygio forume klausinetum, o siustumeisi dabar schemas, ar variklio dokumentacija
Tai tiek.
O del purvo kuro filtre, tai is kur jis? Aisku is kur, is bako. Todel gali keist kiek nori kuro filtrus, kol bako neisvalysi taip ir kisis.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2009 kovo 29 - 22:28
Gerai Ramus,kiek per savo gyvenima matei sugedusiu siurbliu tokios firmos kaip Bosch kurie ejo i pezo su 1.9 dyzeliu iki 99 metu? Kiek?taip tik atrodo kad ner kam gesti... ;) jei ir suges tai siurblio nepakeisi pakelej,kaip rato ;)
Palaikau, bet dalinai. Tai gali nutikt su bet kuria marke. As niekuo nenusiteikes ir pries vazinejimus su Hdi ar Tdi ar Dci ar dar kitais dyzeliais, bet reik skirt kur su jais vazineji . Jei Lietuvoj, tai jokiu problemu, bet i kelione niekados su jais. Imi paprasta td ar D ir nekyla problemu. Paprasciausiai, beveik nera kam gest juose, arba net ir kazkam sugedus gali su minimaliom mechanikos ar elektros ziniom pasitvarkyt.
mks999 matau palaiko mano nuomone apie pezo patikimuma
realiai neturedamas irankiu ir bent jau 9 vertinamo ismanymo apie variklius ir elektronika, pats nesuremontuosi, o jei tavo zinios butu vis 8, tai ne salyginai zemo lygio forume klausinetum, o siustumeisi dabar schemas, ar variklio dokumentacija
Tai tiek.
O del purvo kuro filtre, tai is kur jis? Aisku is kur, is bako. Todel gali keist kiek nori kuro filtrus, kol bako neisvalysi taip ir kisis.
O kiek problemu del Hdi?
Cia forume jau bent 4 zmogus per gera pusmeti verkia del problemu su jais. As kalbu apie zmones esancius uzsieni ir kurie zino Peugeot kluba.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0