zodziu istorija tokia:
buvo citroen xm 2.1td (siurblys bosh) bei APD. perkaitinta galva. tada pajemiau visa varikli is peugeot 605 2.1 td su lucas paprastu siurbliu, ir mechanine pavaru deze. visa susidejau i citroena, is automato gavos mechanke, viskas visos detales vienas prie vieno tiko.
po to buvo nupriktas peugeot 605 2.1td su lucas siurbliu, bet buvo slindes pro variklio korpusa svaistiklis, tai reikejo keist arba tik korpusa o galva ta pacia palikt, bet jei galva nukeli tai ir slifuot, nusprendziau tvarkyt buvusio citrio su perkaituria galva varikli, aisku detales kaip ir zinot visi tj normaliai viskas kol susipirkau brangokai, tai va nuslifavau galva, pakeiciau tarpine dar sis tas ir anas, tai ir buvau pasiklydes tarp tu slangu bet jau viskas normaliai jau rieda liutukas
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
klauset ar daug vargo - vargo tikrai yra nemazai, bet cia buvo kaip paeksperimentaviams su savim, ar iamnoma namu salygom visa tai atlikt, zodziu svagu ir save nuramint kad nieko nera neperkandamo, kur kazkada bijodavau variklio dangti pakelt o dabar..
![:)](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/smile.png)
tai jei kas kokiu pasmalsavimu tj rasykit pm ar geriau emailu, dienom garaziuke namie darbuodavaus, naktimis internete brausindavau ,tai ir susirinkau pakankamai info kaip kas ir kada, : )