Isminamasis sankabos guolis
#1 Svečias_Nelegalus_*
Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:35
#2
Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:53
zhinom...apsiardysi daugiau kaip puse transimijos ir pasikeisi. Jei rimtai, ir mashina kieme gyvena, rimtesnio garazho nemachiaus, tai pamirshk toki dzhiaugsma. Varyk servisan, nors pazhystu gudruchiu, kurie i darba atvazhiave kieme sugeba greichiu dezhe nusiimt, susiremontuot ir darbui pasibaigus uzhsidet. Bet nemanau, jei tokie klausimai kyla, kad tau pavyks....Esu Ispanijoj, masinoj parejo isminamasis sankabos guolis, gal kas zino kaip pakeisti ji?
#3
Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:56
Šį pranešimą redagavo kenis222: 2009 balandžio 02 - 21:03
#4
Parašyta 2009 balandžio 02 - 21:01
#5
Parašyta 2009 balandžio 02 - 21:11
O metus, varikli parasyt nereik? Nuo to daug kas priklauso.Esu Ispanijoj, masinoj parejo isminamasis sankabos guolis, gal kas zino kaip pakeisti ji?
Matot kur zmogus yra? ISPANIJOJ. Ar bent isivaizduojat kiek kainuos sis darbas servise?
Jei parasysi, kad 2.0 16v, tai bandyk keistis pats. Jei 3.0 ar 2.2 hdi tada nezinau ar verta pradet.
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#6
Parašyta 2009 balandžio 03 - 12:22
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#7
Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:05
trilitris tai trilitris, o pakeleja kur gaut ispanijoj ,negi su kastuvu duobe kast teks? ;)Jei gerai pamenu tai pas jį trilitris variklis.
#8
Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:12
Nu Ispanijon važiuojant bent jau pagrindinius įrankius (pakėlėjas, ratų varžtų raktas ir kt. būtiniausi) reikėtų priglausti bagažinėn.. ;)trilitris tai trilitris, o pakeleja kur gaut ispanijoj ,negi su kastuvu duobe kast teks? ;)
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#9
Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:18
as tai apie pakeleja(padjomnikas) kuris servise stovi ;) tokio i bagazine neisidesi teks po masina duobe kast ;)Nu Ispanijon važiuojant bent jau pagrindinius įrankius (pakėlėjas, ratų varžtų raktas ir kt. būtiniausi) reikėtų priglausti bagažinėn.. ;)
#10 Svečias_Nelegalus_*
Parašyta 2009 balandžio 04 - 22:11
#11
Parašyta 2009 balandžio 05 - 09:40
16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.2.0 litrai...
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.
O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?
Šį pranešimą redagavo MKS999: 2009 balandžio 05 - 09:41
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#12
Parašyta 2009 balandžio 05 - 11:02
O nuo kelintu metu eina su hidrauline sankaba? Pas mane 00, dar parasta bus ar hidrauline?O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?
#13
Parašyta 2009 balandžio 06 - 08:43
Bus hidraulineO nuo kelintu metu eina su hidrauline sankaba? Pas mane 00, dar parasta bus ar hidrauline?
O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?
#14
Parašyta 2009 balandžio 06 - 08:45
Na visai idomu man pasidare del pasikeitmo lauko salygomis paciam. gali papasakoti, jei netingi16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.
O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?
#15
Parašyta 2009 balandžio 06 - 22:08
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#16
Parašyta 2009 balandžio 07 - 09:34
Kaip suprantu del isvirkstines sankabos niunselio, tai buvo isminamojo guolio ausu nenulauzimas. O jei sankaba hidrauline, tai smarkiai padideja darbas? Ir kaip su isminamojo guolio ausimis? galioja tas pats niunsas? Ir ka gero duoda tos ausys Klausineju tam, nes pas mane po sankabos keitimo juntama pedalo vibracija minant sankaba. Vibracija juntama tik pedalo pradzioje. Pagrinde itariu diskatoriaus plunksnas, ta prasme, kad jos nelygiai stovi ir del to isminamasis guolis vibruoja. Kai sankaba isminama iki galo, vibracija dingsta. Pas mane 2.2 benzinas, bet sankaba isvirkstine ir hidrauline, keistas visas komplektas isskyrus smagrati.Gerai, papasakosiu. Visu pirma tai pas 1.9td ir 2.0 16v isvirkstines sankabos,tad yra vienas niuanselis apie kuri veliau.
Pradesiu nuo irankiu. Visi gan paprasti iskyrus galva pusasiui atsukt, ji reikalinga 35, bet kuo puikiausiai tinka ir 36.
Toliau 10,13,16 18 galvutes , tinka ir raktai. Dar reikalingi 6 ir 8 sesiakampiai.
Pradzia darbo , pusasio atsukimas. Geriau,jei ratas skardinis. Tada istrauki fiksavimo viela is pusasio galo, nuimi verzles fkiksavimo skardele. Kuo puikiausiai tinka atsuktuvas . Galima atsukinet verzle, geriausia turet ilgesni vamzdi, nes verzle gan tvirtai uzversta.
Tada nuimineji rata, atsukineji traukes antgali, sarnyra. Masina geriau palikt ne ant domkrato, bet ant plytu ar kaladeles.
Tiesa , dar reik 21 rakto ar galvutes atsukt varzta is pavaru dezes ir isleist tepalus. Jis zemiausioje pavaru dezes vietoje.
Atleidi starteri nuo pavaru dezes, naudojamas 8 sesiakampis, arba 16 galvute, ziurint kuo priverzta.
Nuimi skardele dengiancia smagrati, ji prisukta trimis 10 varzteliais prie pavaru dezes.
Istrauki sarnyra is sakes, reikes metalo strypo ar vamzdzio ir plaktuko. Taip pat traukes antgali is stupicos. Istrauki pusasi.
Atsisuki varzta jungianti varikli ir pavaru deze . jis prie ilgojo pusasio8 sesiakampiu. Domkratu pasiremi varikli is apacios.
Atsuki pavaru deze nuo pagalves, 18 verzle. Norint, kad butu patogiau nuimi kronsteina su pagalve lyg 4 13 varzteliai.
Iskabini sankabos trosa, atsuki pavaru deze nuo variklio, trys 16 varztai ir vienas varztas 8 sesiakampiu jau atsuktas anksciau, is viso 4 varztai.
Atitraukineji deze nuo variklio, va cia pats smagumas. Norint nenulauzt isminamojo guolio ausu (plastmasines) reik nuimt kronsteina i kuri kabinas sankabos trosas, nuo aseles, jie sujungti metaliniu kaisciu, kartais jis traukias lengvai, o kartais......
Diskatorius nuo smagracio atsisuka 6 varzteliais, dazniausiai 6-siu sesiakampiai.Buna ir 40 zvaigzdes,ar 13 varzteliai.
Kai ka praleidau, bet ne tame esme. Imanoma sankaba pakeist lauko salygom, neturint keltuvo, telferio ar "sjomniku".
Dar paprasciau jei jusu 406 su 1.8 varikliu, kur paprasta sankaba.
Atminkit, visa tai daroma ViIENO zmogaus, LAUKO salygom.
#17 Svečias_Nelegalus_*
Parašyta 2009 balandžio 07 - 11:49
metai 2000m. jos16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.
O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0