Peršokti prie turinio


Isminamasis sankabos guolis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 16

#1 Svečias_Nelegalus_*

Svečias_Nelegalus_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:35

Esu Ispanijoj, masinoj parejo isminamasis sankabos guolis, gal kas zino kaip pakeisti ji?
  • 0

#2 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:53

Esu Ispanijoj, masinoj parejo isminamasis sankabos guolis, gal kas zino kaip pakeisti ji?

zhinom...apsiardysi daugiau kaip puse transimijos ir pasikeisi. Jei rimtai, ir mashina kieme gyvena, rimtesnio garazho nemachiaus, tai pamirshk toki dzhiaugsma. Varyk servisan, nors pazhystu gudruchiu, kurie i darba atvazhiave kieme sugeba greichiu dezhe nusiimt, susiremontuot ir darbui pasibaigus uzhsidet. Bet nemanau, jei tokie klausimai kyla, kad tau pavyks....
  • 0

#3 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2009 balandžio 02 - 20:56

atsukai ratus, istraukiai pusasius,nuemei starteri, atsukai apsaugas,atjungei begiu svirteles,atsukai greiciu dezes varztus,atitraukei deze isemei isminamaji guoli ir viska atgal atvirkstine tvarka ;) p.s. o kur instrumentus gausi?

Šį pranešimą redagavo kenis222: 2009 balandžio 02 - 21:03

  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#4 VVaidzius

VVaidzius
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 7
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2009 balandžio 02 - 21:01

e o tai siulai zmogui be guolio isvis vazinet ? :D tj reikia ir idet o dar ir susirinks taip kaip kad parasei ? :D
  • 0

#5 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 balandžio 02 - 21:11

Esu Ispanijoj, masinoj parejo isminamasis sankabos guolis, gal kas zino kaip pakeisti ji?

O metus, varikli parasyt nereik? Nuo to daug kas priklauso.
Matot kur zmogus yra? ISPANIJOJ. Ar bent isivaizduojat kiek kainuos sis darbas servise?
Jei parasysi, kad 2.0 16v, tai bandyk keistis pats. Jei 3.0 ar 2.2 hdi tada nezinau ar verta pradet.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#6 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2009 balandžio 03 - 12:22

Jei gerai pamenu tai pas jį trilitris variklis.
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#7 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:05

Jei gerai pamenu tai pas jį trilitris variklis.

trilitris tai trilitris, o pakeleja kur gaut ispanijoj ,negi su kastuvu duobe kast teks? ;)
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#8 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:12

trilitris tai trilitris, o pakeleja kur gaut ispanijoj ,negi su kastuvu duobe kast teks? ;)

Nu Ispanijon važiuojant bent jau pagrindinius įrankius (pakėlėjas, ratų varžtų raktas ir kt. būtiniausi) reikėtų priglausti bagažinėn.. ;)
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#9 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2009 balandžio 03 - 15:18

Nu Ispanijon važiuojant bent jau pagrindinius įrankius (pakėlėjas, ratų varžtų raktas ir kt. būtiniausi) reikėtų priglausti bagažinėn.. ;)

as tai apie pakeleja(padjomnikas) kuris servise stovi ;) tokio i bagazine neisidesi :D teks po masina duobe kast ;)
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#10 Svečias_Nelegalus_*

Svečias_Nelegalus_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 04 - 22:11

2.0 litrai...
  • 0

#11 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 balandžio 05 - 09:40

2.0 litrai...

16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.

O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?

Šį pranešimą redagavo MKS999: 2009 balandžio 05 - 09:41

  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#12 Tyris

Tyris
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 69
  • Vieta:Dublin
  • Automobilis:Peugeot 407 Peugeot 406 Coupe

Parašyta 2009 balandžio 05 - 11:02

O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?

O nuo kelintu metu eina su hidrauline sankaba? Pas mane 00, dar parasta bus ar hidrauline?
  • 0
Buvo Alafa Romeo 156 2.0L Buvo Peugeot 406c 2.0L Buvo Peugeot 407

#13 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 balandžio 06 - 08:43


O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?

O nuo kelintu metu eina su hidrauline sankaba? Pas mane 00, dar parasta bus ar hidrauline?

Bus hidrauline :)
  • 0

#14 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 balandžio 06 - 08:45

16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.

O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?

Na visai idomu man pasidare del pasikeitmo lauko salygomis paciam. gali papasakoti, jei netingi :)
  • 0

#15 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 balandžio 06 - 22:08

Gerai, papasakosiu. Visu pirma tai pas 1.9td ir 2.0 16v isvirkstines sankabos,tad yra vienas niuanselis apie kuri veliau. Pradesiu nuo irankiu. Visi gan paprasti iskyrus galva pusasiui atsukt, ji reikalinga 35, bet kuo puikiausiai tinka ir 36. Toliau 10,13,16 18 galvutes , tinka ir raktai. Dar reikalingi 6 ir 8 sesiakampiai. Pradzia darbo , pusasio atsukimas. Geriau,jei ratas skardinis. Tada istrauki fiksavimo viela is pusasio galo, nuimi verzles fkiksavimo skardele. Kuo puikiausiai tinka atsuktuvas . Galima atsukinet verzle, geriausia turet ilgesni vamzdi, nes verzle gan tvirtai uzversta. Tada nuimineji rata, atsukineji traukes antgali, sarnyra. Masina geriau palikt ne ant domkrato, bet ant plytu ar kaladeles. Tiesa , dar reik 21 rakto ar galvutes atsukt varzta is pavaru dezes ir isleist tepalus. Jis zemiausioje pavaru dezes vietoje. Atleidi starteri nuo pavaru dezes, naudojamas 8 sesiakampis, arba 16 galvute, ziurint kuo priverzta. Nuimi skardele dengiancia smagrati, ji prisukta trimis 10 varzteliais prie pavaru dezes. Istrauki sarnyra is sakes, reikes metalo strypo ar vamzdzio ir plaktuko. Taip pat traukes antgali is stupicos. Istrauki pusasi. Atsisuki varzta jungianti varikli ir pavaru deze . jis prie ilgojo pusasio8 sesiakampiu. Domkratu pasiremi varikli is apacios. Atsuki pavaru deze nuo pagalves, 18 verzle. Norint, kad butu patogiau nuimi kronsteina su pagalve lyg 4 13 varzteliai. Iskabini sankabos trosa, atsuki pavaru deze nuo variklio, trys 16 varztai ir vienas varztas 8 sesiakampiu jau atsuktas anksciau, is viso 4 varztai. Atitraukineji deze nuo variklio, va cia pats smagumas. Norint nenulauzt isminamojo guolio ausu (plastmasines) reik nuimt kronsteina i kuri kabinas sankabos trosas, nuo aseles, jie sujungti metaliniu kaisciu, kartais jis traukias lengvai, o kartais...... Diskatorius nuo smagracio atsisuka 6 varzteliais, dazniausiai 6-siu sesiakampiai.Buna ir 40 zvaigzdes,ar 13 varzteliai. Kai ka praleidau, bet ne tame esme. Imanoma sankaba pakeist lauko salygom, neturint keltuvo, telferio ar "sjomniku". Dar paprasciau jei jusu 406 su 1.8 varikliu, kur paprasta sankaba. Atminkit, visa tai daroma ViIENO zmogaus, LAUKO salygom.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#16 sukle

sukle
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 547
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P308 '08 1.6 16V

Parašyta 2009 balandžio 07 - 09:34

Gerai, papasakosiu. Visu pirma tai pas 1.9td ir 2.0 16v isvirkstines sankabos,tad yra vienas niuanselis apie kuri veliau.
Pradesiu nuo irankiu. Visi gan paprasti iskyrus galva pusasiui atsukt, ji reikalinga 35, bet kuo puikiausiai tinka ir 36.
Toliau 10,13,16 18 galvutes , tinka ir raktai. Dar reikalingi 6 ir 8 sesiakampiai.
Pradzia darbo , pusasio atsukimas. Geriau,jei ratas skardinis. Tada istrauki fiksavimo viela is pusasio galo, nuimi verzles fkiksavimo skardele. Kuo puikiausiai tinka atsuktuvas . Galima atsukinet verzle, geriausia turet ilgesni vamzdi, nes verzle gan tvirtai uzversta.
Tada nuimineji rata, atsukineji traukes antgali, sarnyra. Masina geriau palikt ne ant domkrato, bet ant plytu ar kaladeles.
Tiesa , dar reik 21 rakto ar galvutes atsukt varzta is pavaru dezes ir isleist tepalus. Jis zemiausioje pavaru dezes vietoje.
Atleidi starteri nuo pavaru dezes, naudojamas 8 sesiakampis, arba 16 galvute, ziurint kuo priverzta.
Nuimi skardele dengiancia smagrati, ji prisukta trimis 10 varzteliais prie pavaru dezes.
Istrauki sarnyra is sakes, reikes metalo strypo ar vamzdzio ir plaktuko. Taip pat traukes antgali is stupicos. Istrauki pusasi.
Atsisuki varzta jungianti varikli ir pavaru deze . jis prie ilgojo pusasio8 sesiakampiu. Domkratu pasiremi varikli is apacios.
Atsuki pavaru deze nuo pagalves, 18 verzle. Norint, kad butu patogiau nuimi kronsteina su pagalve lyg 4 13 varzteliai.
Iskabini sankabos trosa, atsuki pavaru deze nuo variklio, trys 16 varztai ir vienas varztas 8 sesiakampiu jau atsuktas anksciau, is viso 4 varztai.
Atitraukineji deze nuo variklio, va cia pats smagumas. Norint nenulauzt isminamojo guolio ausu (plastmasines) reik nuimt kronsteina i kuri kabinas sankabos trosas, nuo aseles, jie sujungti metaliniu kaisciu, kartais jis traukias lengvai, o kartais......
Diskatorius nuo smagracio atsisuka 6 varzteliais, dazniausiai 6-siu sesiakampiai.Buna ir 40 zvaigzdes,ar 13 varzteliai.

Kai ka praleidau, bet ne tame esme. Imanoma sankaba pakeist lauko salygom, neturint keltuvo, telferio ar "sjomniku".
Dar paprasciau jei jusu 406 su 1.8 varikliu, kur paprasta sankaba.

Atminkit, visa tai daroma ViIENO zmogaus, LAUKO salygom.

Kaip suprantu del isvirkstines sankabos niunselio, tai buvo isminamojo guolio ausu nenulauzimas. O jei sankaba hidrauline, tai smarkiai padideja darbas? Ir kaip su isminamojo guolio ausimis? galioja tas pats niunsas? Ir ka gero duoda tos ausys :) Klausineju tam, nes pas mane po sankabos keitimo juntama pedalo vibracija minant sankaba. Vibracija juntama tik pedalo pradzioje. Pagrinde itariu diskatoriaus plunksnas, ta prasme, kad jos nelygiai stovi ir del to isminamasis guolis vibruoja. Kai sankaba isminama iki galo, vibracija dingsta. Pas mane 2.2 benzinas, bet sankaba isvirkstine ir hidrauline, keistas visas komplektas isskyrus smagrati.
  • 0

#17 Svečias_Nelegalus_*

Svečias_Nelegalus_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 07 - 11:49

16v, isvirkstine sankaba, isminamasis atskirai nesikeicia. teks keist visa sankaba.
Jei vis dar idomu paciam keist, tai galesiu smulkiai papasakot darbu eiga.
As net ir nebudamas mechanikas padaryciau toki darba vienas lauko salygom.

O metu vistiek nepaminejai , gal naujesniu ir jau sankaba hidrauline?

metai 2000m. jos
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0