![:(](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/sad.png)
![:D](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/laugh.png)
Posted 2009 April 08 - 07:47
Posted 2009 April 08 - 15:30
Balsvi tokie dumai ar melyni?Slangoje einancioje is intercoolerio i kolektoriu tepalu isvis neturi buti.Kaltinciau turbina...Sveiki. gal atsiras koks gudrus žmogus ir apšvies man protą kas galėtu būti? ;) situacija tokia kad mano 806 variklis ėdė tepaliuką ir nukėlus galva pamatyta kad jis gerokai sudėvėtas,ko pasekoje buvo nupirktas ir įdėtas kitas variklis. Naujo variklio(iš šroto) prieš įdėjimą niekas neardė nes jei kas, būtų neprėmę atgal. Taigi šis "naujas" motoras baisiai dūmina
kaip pastebėjau tai berods dūmint pradeda kai būna šiltas,ir dūmų kamuolius išmeta kai nukeli koja nuo gazo, (nuo apkrovos variklis pereina prie laisvų) ta prasme privažiavai sankryža,sustojai ir iš galo pasipila dūmų uždanga
Būtų zapadlo jei ir šitas variklis butu gatavas,gal sakau kur kitur šuo pakastas? Kaip minejau automobilis 806 su 2 litru turbininiu motoriuku. Kiek žiūrėjau tai turbina berods neapsipylus tepalais ir šlangoje einančioje iš intercoolerio i kolektorių tepalo labai daug nepastebėta.
Posted 2009 April 09 - 06:34
Posted 2009 April 09 - 06:37
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Posted 2009 April 09 - 08:22
Posted 2009 April 09 - 09:03
Posted 2009 April 09 - 12:44
Posted 2009 April 09 - 14:23
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
Posted 2009 April 10 - 14:36
pirma preizastis, visada-voztuvu gumeles! senajam butum pakeites, gal isvis butu tepalo nerijas, arba per pus tiek. Mat jos susidevi daug greiciau negu ziedai su gilzem. Net susidevet nereik, jos nuo amziaus jau kietos buna. Kompresija pasitikrint ne prosal aisku. Prisimenam zigulius ir mastom logiskai.Na su senu varikliu buvo kitaip,taip nesmirdėjo,ir tiek daug nedūmino bet tepalo tai daug ėdė. Varikli pirkau plika ir viska perdėjo, tvarkė tai žmogus nusimanantis o ir ten sumaišyt nelabai ką išeitų
Buvau išsukęs žvakes o jos pasirodo gražios, manau kad turbina praleidinėja tepaliuką i išmetimą. Reik prisiruošti atsisukti nuo turbinos duslintuvą ir pažiūrėti kaip ten reikalai,bet niekaip nedrįstu nes priėjimas tai oi oi oi
Posted 2009 April 11 - 08:14
pirma preizastis, visada-voztuvu gumeles! senajam butum pakeites, gal isvis butu tepalo nerijas, arba per pus tiek. Mat jos susidevi daug greiciau negu ziedai su gilzem. Net susidevet nereik, jos nuo amziaus jau kietos buna. Kompresija pasitikrint ne prosal aisku. Prisimenam zigulius ir mastom logiskai.
Posted 2009 April 11 - 14:39
Posted 2009 April 11 - 20:12
Tai cia tas motoriukas pirktas pries kokius 8 menesius, ir per pazystamus su nuolaidom ;) kiti kur skambinau ir klausiau tai kokiais 200-300 lt brangiau buvo ;)Tas ir yra blogis pas turbininius variklius (benzininius) , kompresinio ziedo vietoje ravas jau gilzeje buna. Gerai, kad parasei kaina, zinosiu ka uz savo 605 turbininio prasyt jei leisiu dalim. Tiesa 900 nesauksiu,bet kokius 700 tai tikrai.
Posted 2009 April 15 - 20:29
Posted 2009 April 15 - 20:41
Vazineji trumpais atstumais, temperaturu kaita ir t.t. Nesuk galvos.sveiki zinau kad nlb i tema pataikiau, bet prasau patarkit, turiu toki klausimeli, peugeot 406 1,8 66kw varikliuke, renkasi tas vadinamas majonezas, buvau pas meistrus viska isvale, taciau po keliu simtu km vel pilna....tepalo neryja, antifrizo nemazeja, slangu nepucia, kompresija visur po 13 kas gali buti? prasau patarkit
Posted 2009 April 16 - 08:19
Posted 2009 April 16 - 08:24
Issok i trasa ir pravaziuok koki 100 km ir tada pasiziurek.na bet jo toks kiekis renkasi kad baisu, po kiekvieno pervaziavimo, tepalo ipilimo dangtelis, (propke) iki puses prisirenka nu nes ji tusciavidure......
Posted 2009 April 16 - 11:22
Posted 2009 April 16 - 11:28
palaukit - pavasaris jau - nebėra tokios dideles temperatūrų kaitos. majonezas šiltuoju metu laikuVazineji trumpais atstumais, temperaturu kaita ir t.t. Nesuk galvos.
Edited by Taigeris, 2009 April 16 - 11:31.
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
Posted 2009 April 19 - 10:39
0 members, 1 guests, 0 anonymous users