Baisiai dumina liutas
#1
Parašyta 2009 balandžio 08 - 07:47
#2
Parašyta 2009 balandžio 08 - 15:30
Balsvi tokie dumai ar melyni?Slangoje einancioje is intercoolerio i kolektoriu tepalu isvis neturi buti.Kaltinciau turbina...Sveiki. gal atsiras koks gudrus žmogus ir apšvies man protą kas galėtu būti? ;) situacija tokia kad mano 806 variklis ėdė tepaliuką ir nukėlus galva pamatyta kad jis gerokai sudėvėtas,ko pasekoje buvo nupirktas ir įdėtas kitas variklis. Naujo variklio(iš šroto) prieš įdėjimą niekas neardė nes jei kas, būtų neprėmę atgal. Taigi šis "naujas" motoras baisiai dūmina kaip pastebėjau tai berods dūmint pradeda kai būna šiltas,ir dūmų kamuolius išmeta kai nukeli koja nuo gazo, (nuo apkrovos variklis pereina prie laisvų) ta prasme privažiavai sankryža,sustojai ir iš galo pasipila dūmų uždanga Būtų zapadlo jei ir šitas variklis butu gatavas,gal sakau kur kitur šuo pakastas? Kaip minejau automobilis 806 su 2 litru turbininiu motoriuku. Kiek žiūrėjau tai turbina berods neapsipylus tepalais ir šlangoje einančioje iš intercoolerio i kolektorių tepalo labai daug nepastebėta.
#3
Parašyta 2009 balandžio 09 - 06:34
#4
Parašyta 2009 balandžio 09 - 06:37
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#5
Parašyta 2009 balandžio 09 - 08:22
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#6
Parašyta 2009 balandžio 09 - 09:03
#7
Parašyta 2009 balandžio 09 - 12:44
#8
Parašyta 2009 balandžio 09 - 14:23
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Parašyta 2009 balandžio 10 - 14:36
pirma preizastis, visada-voztuvu gumeles! senajam butum pakeites, gal isvis butu tepalo nerijas, arba per pus tiek. Mat jos susidevi daug greiciau negu ziedai su gilzem. Net susidevet nereik, jos nuo amziaus jau kietos buna. Kompresija pasitikrint ne prosal aisku. Prisimenam zigulius ir mastom logiskai.Na su senu varikliu buvo kitaip,taip nesmirdėjo,ir tiek daug nedūmino bet tepalo tai daug ėdė. Varikli pirkau plika ir viska perdėjo, tvarkė tai žmogus nusimanantis o ir ten sumaišyt nelabai ką išeitų
Buvau išsukęs žvakes o jos pasirodo gražios, manau kad turbina praleidinėja tepaliuką i išmetimą. Reik prisiruošti atsisukti nuo turbinos duslintuvą ir pažiūrėti kaip ten reikalai,bet niekaip nedrįstu nes priėjimas tai oi oi oi
#10
Parašyta 2009 balandžio 11 - 08:14
senaji varikli taip aklai ir nekeiciau ;) nulupom galva ir pasirode kad jau nemazos uzedos ant gilziu yra tai keitem visa motora nes remontas tai butu daug brangesnis (plika varikli gavau uz 900lt.) ;)pirma preizastis, visada-voztuvu gumeles! senajam butum pakeites, gal isvis butu tepalo nerijas, arba per pus tiek. Mat jos susidevi daug greiciau negu ziedai su gilzem. Net susidevet nereik, jos nuo amziaus jau kietos buna. Kompresija pasitikrint ne prosal aisku. Prisimenam zigulius ir mastom logiskai.
#11
Parašyta 2009 balandžio 11 - 14:39
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#12
Parašyta 2009 balandžio 11 - 20:12
Tai cia tas motoriukas pirktas pries kokius 8 menesius, ir per pazystamus su nuolaidom ;) kiti kur skambinau ir klausiau tai kokiais 200-300 lt brangiau buvo ;)Tas ir yra blogis pas turbininius variklius (benzininius) , kompresinio ziedo vietoje ravas jau gilzeje buna. Gerai, kad parasei kaina, zinosiu ka uz savo 605 turbininio prasyt jei leisiu dalim. Tiesa 900 nesauksiu,bet kokius 700 tai tikrai.
#13
Parašyta 2009 balandžio 15 - 20:29
#14 Svečias_Hausas_*
Parašyta 2009 balandžio 15 - 20:41
Vazineji trumpais atstumais, temperaturu kaita ir t.t. Nesuk galvos.sveiki zinau kad nlb i tema pataikiau, bet prasau patarkit, turiu toki klausimeli, peugeot 406 1,8 66kw varikliuke, renkasi tas vadinamas majonezas, buvau pas meistrus viska isvale, taciau po keliu simtu km vel pilna....tepalo neryja, antifrizo nemazeja, slangu nepucia, kompresija visur po 13 kas gali buti? prasau patarkit
#15
Parašyta 2009 balandžio 16 - 08:19
#16 Svečias_Hausas_*
Parašyta 2009 balandžio 16 - 08:24
Issok i trasa ir pravaziuok koki 100 km ir tada pasiziurek.na bet jo toks kiekis renkasi kad baisu, po kiekvieno pervaziavimo, tepalo ipilimo dangtelis, (propke) iki puses prisirenka nu nes ji tusciavidure......
#18
Parašyta 2009 balandžio 16 - 11:22
#19
Parašyta 2009 balandžio 16 - 11:28
palaukit - pavasaris jau - nebėra tokios dideles temperatūrų kaitos. majonezas šiltuoju metu laikuVazineji trumpais atstumais, temperaturu kaita ir t.t. Nesuk galvos.
tokiais dideliais kiekiais nesikaupia. būna baltu apnašų - bet ne tiršto (kaip žiemą) majonezo.
jeigu dabar tokiais kiekiais renkasi majonezas tai žiemą kibirais kopinėsi...
Šį pranešimą redagavo Taigeris: 2009 balandžio 16 - 11:31
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#20
Parašyta 2009 balandžio 19 - 10:39
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0