Peršokti prie turinio


Duobė, "pravalas" pradedant važiuoti


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 75

#61 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 03 - 11:08

dar pastebejimai ispjovus katalyza: - auto atsirandantis bukumas isliko.. - jis atsiranda reciau (bet vistiek buna :/ - ir kiek pastebejau , nereik laukt kad uzkaistu iki 100c..) - beveik dingo apsuku plaukiojimas(kazkokia vibracija) ant duju, (problema menka, - bet visgi ji buvo anksciau, - dabar neliko) varyciau isigyt kita lambda (na pradzioj srotini..) idomu ar su kompu jokiu modifikaciju/resetinimu nereikes atlikt? dar klausimas, kaip lambda genda? iskart pradeda netraukt/kuro sanaudos padideja... ir kitos nesamones.? o gal gali palaipsniui... valanda viskas OK, - 5 min sugrybauja,, ir t.t.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 birželio 03 - 11:22

  • 0

#62 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 birželio 03 - 11:53

Pakeitus liamda resetinti atrodo nereikia.Liamda arba sugenda arba ne :good:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#63 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 03 - 11:58

bardakas tada, neapsimoka man jo keist, kuro sanaudos pakankamai normalios, tik prie zemu apsuku retkarciais tokia buka pasidaro.. po 2.5krpm atrodo kokia turbina isijunktu.. (nes atsiranda normalus traukimas) o iki 2.5 vos vos vos... akivaizdziai jauciasi kad motoras galia praranda, nes is vietos turiu ilgai sankaba 'drozt' kad be apsuku kritimo isibegeciau.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 birželio 03 - 12:23

  • 0

#64 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 birželio 03 - 18:35

hm nu pastebejau kad pezas mano megst irgi sukius... kitaip kazkaip nelabai valint nori
  • 0

#65 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 03 - 20:17

tai 1.6 1.8 ir 2.0 yra buki varikliai jei stovi 406.. nes 406 sunki masina... bet taip kaip pasmane - neturetu buti. Kaip daugmaz issiaiskinau lambda/katalizatorius (kurio dabar nera) - nekalti... ka dar 'testuot' tikrint... - patarkit ka nors nes vistiek diagnostika nieko neranda ://// ------------------------------------------------------ Kur rasti tas babinas???? ir kaip jas testuoti???
  • 0

#66 Gycius

Gycius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 753
  • Vieta:Raseiniai/Kaunas
  • Automobilis:Liutas 607

Parašyta 2010 birželio 03 - 20:58

degima per viena danti pareguliuot ?
  • 0

#67 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 03 - 21:03

degima per viena danti pareguliuot ?

Bet jei butu kaltas degimas, - butu skirtumas ar oras siltas ar ne?
nes siandien vel palijo..(Oras atveso) tai auto kaip zveris, - net smagu vaziuot...
-------------------------------------

viens prie vieno tokia pati problema:

http://www.peugeot-k...=13&t=28564&hl=

gaila kad neparase kaip taise.. - jai isvis susitaise

----------------------------------------

jei butu kalta babina/ta vadinama 'plokte' kur jungiasi i zvakes.. ar netraukimo metu man jaustusi 'kalatojimas' (ale vieno cilindro neveikimas?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 birželio 03 - 21:08

  • 0

#68 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2010 birželio 04 - 07:13

pas mane babinos atskiros, tad patikrint nera sunku: kai masina pradeda durniuoti reikia atjungineti po viena babina. atjungus gera, variklio darbas pablogeja, atjungus bloga nieko nepasikeicia. ar ant 406 yra galimybe atjunginet po viena nezinau :) dar man buvo kiles itarimas kad streikuoja "relay module", maniskeje jis toks rudas, kabo uz akumuliatoriaus dezes (406ame pagal autodata relay module yra keleivio pusej ant sparno), korpusas buvo kazkada suskaldytas (tai gali buti pazeisti viduriai). tas daiktas atsakingas uz kuro pompos, liambda pasildymo, LEV, purkstuku maitinima. siaip patarciau praklibint visas fiskes, kuriomis keliauja signalai is variklio darbui svarbiu davikliu i kompa, relay module ir pan.

Šį pranešimą redagavo isdeekelis: 2010 birželio 04 - 07:14

  • 0

#69 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 04 - 11:18

pradejau vazinet su prijungtu testeriu - prie lambdos, - realiu laiku matysiu koks kuro misinys 'dusimo' momentu..
gal vistik paaiskes

kas dar gali buti susije su temperaturom? temp davikliai (kuriu kiek maciau 3 (vienoje vietoje)?) (diagnostika nieko blogo apie juos nepasake)
lambda? - kuri dabar testuoju..
kas dar?
realiai problemos buna kaip lauke karsta..
ir koki 'tepala' rekomenduosit naudot kontaktams purkst? varysiu visas fyskes pertept...

------------
ir kas reguliuoja misini be lambdos? temp davikliai? kas dar???

----------------

Jei butu kalta 'babina' ir kitas panasus mechanizmas(t.y nedirbtu cilindras) - tokiu atveju - dusimo momentu jausciau vibracija????? - jei vibracijos nejauciu - tai prie 'plokstes' / babinos ir t.t. nekist nagu?
buvau pries menesi issiardes ta plokste, - jokiu trukiu nebuvo

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 birželio 04 - 12:00

  • 0

#70 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2010 birželio 04 - 12:23

pradejau vazinet su prijungtu testeriu - prie lambdos, - realiu laiku matysiu koks kuro misinys 'dusimo' momentu..
gal vistik paaiskes

kas dar gali buti susije su temperaturom? temp davikliai (kuriu kiek maciau 3 (vienoje vietoje)?) (diagnostika nieko blogo apie juos nepasake)
lambda? - kuri dabar testuoju..
kas dar?
realiai problemos buna kaip lauke karsta..
ir koki 'tepala' rekomenduosit naudot kontaktams purkst? varysiu visas fyskes pertept...

------------
ir kas reguliuoja misini be lambdos? temp davikliai? kas dar???

----------------

Jei butu kalta 'babina' ir kitas panasus mechanizmas(t.y nedirbtu cilindras) - tokiu atveju - dusimo momentu jausciau vibracija????? - jei vibracijos nejauciu - tai prie 'plokstes' / babinos ir t.t. nekist nagu?
buvau pries menesi issiardes ta plokste, - jokiu trukiu nebuvo

testeris rodys, bet ne visai tiksliai, t.y. svyravimai gali buti per staigus testeriui. reiketu ziuret su osciloskopu.
temperaturos davikli reik ziuret tik su zalia fyske, anas eina kompui. dar misini reguliuoja pagal MAP, droselines sklendes padeties, velenelio arba alkuninio padeties ir manau dar kokiusnors sensorius, sito tiksliai nezinau. kai nedirbdavo babina, laisvos budavo stabilios, normalios, tik va isibegejimas prastas, trauka atsirasdavo tik nuo didesniu sukiu, bet cia pradzioj, matyt babina "genda palaipsniuj", poto traukos nebudavo visam diapozone, aj dar saudydavo is dusles numetant gaza. dar babina galim tikrint taip: testeriu matuoju varza, kol babina salta, rodmenys normoj, tada su pajungtu testeriu babina kisu po beganciu karstu vandeniu ir sildau, jei nuo kazkurio momento varza staigiai isauga ir pasidaro begaline - babina bloga. bet velgi nezinau ar eitu taip 406 patikrint, neciupinejau :)
  • 0

#71 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 04 - 12:27

bet jei kalta babina - sis reiskinys butu visalaika? (nepriklausytu nuo oro) mh........ - kada su trauka problemu nera - uzspaudus gaza ir atleidus - tai pat kelis kart supoksi - bet kiek suprantu tai turi buti - paprasciausia toks ismetima? durnas klausimas, bet vandeni pilt ant tos plokstes su ruda medziaga?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 birželio 04 - 12:57

  • 0

#72 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2010 birželio 04 - 14:04

bet jei kalta babina - sis reiskinys butu visalaika? (nepriklausytu nuo oro)

mh........ - kada su trauka problemu nera - uzspaudus gaza ir atleidus - tai pat kelis kart supoksi - bet kiek suprantu tai turi buti - paprasciausia toks ismetima?

durnas klausimas, bet vandeni pilt ant tos plokstes  su ruda medziaga?

pas mane babina neveikdavo tik smarkiai susilus varikliui, ziema jis tiek neuzkaisdavo, atsilus orams ir pradejo streikuot.
mano manymu pokset tvarkinga masina neturetu, nes poksejimas=nesudegusio kuro sudegimas duslintuve, o to neturetu buti, nepriklausomai nuo ismetimo sistemos.
pas mane babinos 4 tokios, jas ir kisu po vandeniu (jei itariu kad blogos), kaip kas 406ame nezinau, patart nelabai galiu. reiketu pasiskaityt autodata.
  • 0

#73 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 birželio 04 - 17:26

Kiek pamenu pasmane tos babinos 'ilietos' su ta plokste.. todel neina ju 'ismontuot' dar: bandziau siandien issisukti zvakes, - ir ziuriu tos plokstes varztai isdile.. neina ju atsukti galvoju prisivirint koki vamzdeli(su svarke) - ar galima 'mase' junkti i varikli? nieko neatsitiks? tik akuma atsijunkti ir viskas?
  • 0

#74 MrOgi

MrOgi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 106
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406 1.8 16v

Parašyta 2010 birželio 05 - 07:50

Neitema, dirzas buvo prasokes 5-6 dantim, kurta buvo daukart, bet pvz kompresija dabar 14 14 15, tai iseina taip kad vostuvai geri ?

Šį pranešimą redagavo MrOgi: 2010 birželio 05 - 08:31

  • 0

#75 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2010 birželio 06 - 19:13

siandien vel prasidejo grybai su apsukom ir saudymu duslintuve... perpila smarkiai. biski pasilus masinai viskas lyg ir susitvarke, poto nuskaiciau klaidas is kompo, parode 52 klaida, bet ji reiskia nieko konkretaus: skyle duslej, liambda, EVAP voztuvas, oro filtras, kompresija, degimas, laidai ir dar visko... kompas buvo issikroves negalejau paziuret osciloskopu ka rodo liambda, ryt gal paziuresiu.
  • 0

#76 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 rugpjūčio 05 - 11:40

as isprendziau savo problema taip: nusiemiau oro padavimo slanga, ir pries pat sklende yra toks 'burbuliukas' (kaip kitur raso oro temp daviklis..) jis buvo apsineses tepalu, tai atsargiai nuploviau su karburatoriu valikliu, o is kur tepalas? juk alsuoklis nutiestas tiesiai i ta sklende, tai per daug daug metu.. vistiek keli lasai pateko ten.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0