



Parašyta 2009 balandžio 10 - 09:22
Parašyta 2009 balandžio 10 - 13:07
Parašyta 2009 balandžio 10 - 17:06
Parašyta 2009 balandžio 10 - 21:37
Parašyta 2009 balandžio 10 - 21:44
Šį pranešimą redagavo djwaldemaras: 2009 balandžio 10 - 21:49
Parašyta 2009 balandžio 11 - 07:55
Katalizatoriui visiskai susidevejus sutrukineja gabalais jame esanti keramika ir gali uzkisti isejimo anga. Realiai kol salta keraminka dar truputi iseina dumukas veliau issipletus jau sunkiai beisein. Nusibaigus liambda zondui jis pakimba kazkurioj vietoj, t.y. pvz ties 0,4v.Kad šaltas oras duoda viena kita ag tai girdėjau, bet pas mane galios praradinimas lb didelis, ypač žemom apsukom. Turiu dar pora versiju, gal kas galetu paneigt ar pan
Nelabai zinau iš ko susideda katalizatorius, bet gal gali jis sudegt visiškai. Nu taip kad atrodytu lyg tusčias bakelis, bet butu viduj like kokio š... Ir gerai pašilus mašinai pradetu trugdyt išmetamosioms dujoms ait lauk?
Ir dar dėl liambda zondu. Pagal elcats taip ir neišsiaiskinau kiek jų pas mane. Kai dariau diagnostika, kompas lyg turėjo Liambda 1, Liambda 2. Bet kiek pamenu tik pirmas rodė įtampa, kitas vislaik 0. Kas butu jei tarkim antras zondas neveikia/sudeges ar pan. ir gal kas zino ar liambdai turi temperatūra įtakos?
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
Parašyta 2009 balandžio 11 - 10:13
Parašyta 2009 balandžio 11 - 10:34
Parašyta 2009 balandžio 11 - 12:25
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0