
Motoroleris
#1
Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:04
#2
Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:19
Šį pranešimą redagavo Tolis: 2009 balandžio 14 - 09:26
P605 SRdt - sold
Charizmatiškoji Carisma '98 - sold
Toyota Avensis '06 D-CAT "Vincas"
Geriau vėliau negu anksčiau...
Kaunas
#3
Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:27
1.nevertaMano pacanui prisireikė motorolerio. Visiškai "žalias" šioj sritį. Reikalavimai: 50 kubikų; kaina iki 3 k. Lt. Pakonsultuokit.
1. Ar verta pirkti naują kinietišką?
2. Koks normalus kilometražas perkant dėvėtą?
3. Dvitaktį ar keturtaktį?
4. Koks geriau, japoniškas, itališkas, o gal prancūziškas?
2.tikrai bus atsuktas
3.2-taktu varikliai turi maziau judanciu detaliu,konstrukcija paprastesne,remonto islaidos mazesnes.paemus vienoda kubatura 4-taktis neturi vilciu pries 2-takti,todel kad 2-takti vienas apsisukimas is 2 ,o 4-takti 1 is 4 .keturtakcio eksplotavimo laikas zymiai ilgesnis.dvitakti lengviau dar labiau patobulint(tiuninguot)
4.siulyciau yamaxa,bet esant peugeot klube teks pirkt peugeot

5. nepirk mopedo .pataupykit ant normalaus moco(po poros menesiu pirpaletas atsibos ,teks parduot ir naujesnio(galingesnio ieskot)


#4
Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:40
Taigi pacanui reikia.5. nepirk mopedo .pataupykit ant normalaus moco(po poros menesiu pirpaletas atsibos ,teks parduot ir naujesnio(galingesnio ieskot)
Jamk dvitakti mopeda su greiciu dezhe (buna ir ala britvos ir pan.) ir dydeliais ratais.
© J. Erlickas
#5
Parašyta 2009 balandžio 14 - 09:56
BūtentTaigi pacanui reikia.5. nepirk mopedo .pataupykit ant normalaus moco(po poros menesiu pirpaletas atsibos ,teks parduot ir naujesnio(galingesnio ieskot)


#6
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:04
O apie mopeda ash rimtai. Visai kitas vazhiavimas kai turi 6 begius, o ne ta susantykiauta variatoriu.Būtent
Taigi pacanui reikia.5. nepirk mopedo .pataupykit ant normalaus moco(po poros menesiu pirpaletas atsibos ,teks parduot ir naujesnio(galingesnio ieskot)
. Sau be kalbų imčiau Peugeot 125 kub.cm, ir greičiausiai naują
.
© J. Erlickas
#7
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:07
Po langais jau 2 pacanai issiteske su motoroleriaisMano pacanui prisireikė motorolerio. Visiškai "žalias" šioj sritį. Reikalavimai: 50 kubikų; kaina iki 3 k. Lt. Pakonsultuokit.
1. Ar verta pirkti naują kinietišką?
2. Koks normalus kilometražas perkant dėvėtą?
3. Dvitaktį ar keturtaktį?
4. Koks geriau, japoniškas, itališkas, o gal prancūziškas?

Cia tik siaip, pamastymams ar tikrai to reikia, nes su salmu kazin ar visada vazines, reikes gi pasirodyt pries draugus

#8
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:11
© J. Erlickas
#9
Svečias_Svečias_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:24

#10
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:24
Su naujoviška dvitakte technika nepažįstamas - o kaip su eksploatacijos patogumu? Kai prisimenu hemorojų su Jawa maišyti alyvą į benziną (proporcijos, alyvos po ranka reikia turėti ir t.t.) - tai nu i nafig... paemus vienoda kubatura 4-taktis neturi vilciu pries 2-takti ...


Dabar tai kaip nors išspręsta? Lyg girdėjau, kad būna atskiras alyvos rezervuaras - apšvieskit.
P.S. Tarkim ekologiškumo nejemam domėn, nes čia ko gero dvitakčiai tikrai 'neturi vilčių' prieš keturtakčius.
#11
Svečias_Svečias_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:33
Yra atskiras bakleis tepalui ir pats susimaiso kiek ten reik ;)Su naujoviška dvitakte technika nepažįstamas - o kaip su eksploatacijos patogumu? Kai prisimenu hemorojų su Jawa maišyti alyvą į benziną (proporcijos, alyvos po ranka reikia turėti ir t.t.) - tai nu i nafig
Na gal nėra taip baisiai (noro lėkti tikrai neatmuša
) bet visgi nepatogumas.
Dabar tai kaip nors išspręsta? Lyg girdėjau, kad būna atskiras alyvos rezervuaras - apšvieskit.
P.S. Tarkim ekologiškumo nejemam domėn, nes čia ko gero dvitakčiai tikrai 'neturi vilčių' prieš keturtakčius.
#12
Parašyta 2009 balandžio 14 - 10:43
#13
Parašyta 2009 balandžio 14 - 11:25
#14
Parašyta 2009 balandžio 14 - 11:27
Tai per visa tema ash tau ir siulau ne motoroleri, o mopeda.Kažkaip nei vienas į motorolerį nepanašus. Bet už pastangasPvz.:
Peugeot XP6
Peugeot XR6.
Pliusu daugiau nei reikia.
1) Daug stabylesne konstrukcija. Saugesnis aparatas ir ant kelio visai kitaip stovi. Ir bekeles nebaisios ir net i bordiura atsitrenkes dar nebutinai per vaira skrysi, kas su motoroleriu tiesiog uzhprogramuota.
2) Greiciu dezhe leidzhia normaliai pagreiteti. Aishku reikia begius jungineti, bet igudziai greit ateina.
© J. Erlickas
#16
Svečias_Rasele_*
Parašyta 2009 balandžio 16 - 16:22

#17
Svečias_Rasele_*
Parašyta 2009 balandžio 16 - 16:23


#18
Parašyta 2009 balandžio 16 - 16:36
Na jei mopedas isivaizduojamas kaip sena Delta, tada taip.motoroleris geriau nei mopeda, remonto maziau, mopedai nuolat ka nors reikia taisyti, o ir motoroleris pranasesnis nes automatas sedai ir vaziuoji, o mopeda jei nevazinejes tai kol pripras tai nemazai paremontuosi, ir zaizdas nuo griuvimu tvarstyti vis reikes
Griuvimai prasideda kai ishsidirbineji. Griuvineti su motoroleriu shansu tikrai daugiau. Ir iprasti (jei priesh tai nors su dviraciu vazhinejai) reikia irgi butent prie motorolerio, o ne mopedo.
Ir ten ne automatas, o variatorius. Shlikshtus daiktas. Praradai greiti ir baubi, ilgai ir nuobodziai, kol vel isibegeji.

© J. Erlickas
#19
Parašyta 2009 balandžio 16 - 17:01
na cia tai jo,blemba toks juokas paeme is to "baubi"Shlikshtus daiktas. Praradai greiti ir baubi, ilgai ir nuobodziai, kol vel isibegeji.





8-663-63443.
#20
Svečias_gabrielius_*
Parašyta 2009 balandžio 16 - 17:44
![;]](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/mirkt.gif)
Šį pranešimą redagavo gabrielius: 2009 balandžio 16 - 17:46
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0