
Duju siurprizas
#21
Posted 2009 April 17 - 08:39
Volvo V70 D5 '02
Citroën C2 1.4 HDI
Citroën Xantia 2.0 16v '96... ne liuts, ale vistiek PSA (kai užaugs bus C5) - nebeužaugs... parduota
#22
Posted 2009 April 17 - 10:18
kaip ipurskiminiu duju (nesaudo, del to nors ramu)


#23
Posted 2009 April 17 - 10:56
VAZ 2102 5 metai su dujom - nei vieno šūvio...
Saudo ir ipurskimines dujos,dar ir kaip saudo,is patirties zinau
VW Santana 10 metų su dujom - nei vieno šūvio...
P406 4 metai su dujom - nusišaučiau su durų rankena, jei purškalas sugebėtų pykštelt...
Jei tavo įrangos kompas grybą pjauna, o žvakes maskviako susukęs, tai žiūrėk, kad šūvis karterio nesiuplėšytų...

#24
Posted 2009 April 17 - 11:33
prisikalbėsi.....P406 4 metai su dujom - nusišaučiau su durų rankena, jei purškalas sugebėtų pykštelt...
#25
Posted 2009 April 17 - 12:52
Neįsivaizduoju, kaip iš principo purškalas gali šaudyt. Maišyklėj - aišku, mišinys eina per visas plastikines šlangas vos ne nuo filtro. Bet purškalas juk kolektoriuje prieš pačią galvą. Apšvieskit, kaip tai įmanoma...prisikalbėsi.....
P406 4 metai su dujom - nusišaučiau su durų rankena, jei purškalas sugebėtų pykštelt...
#26
Posted 2009 April 17 - 21:24
tuoj ateis elcap...kaiptenjis su patirtim ir nušvies tave, seną neišmanėlį, apie TIKRA DUJA<...> Apšvieskit, kaip tai įmanoma...

#27
Posted 2009 April 17 - 22:58
...aš pats su patirtim - žirnienė+kefyras=TIKRA DUJA su pašaudymais......kaiptenjis su patirtim ir nušvies tave, seną neišmanėlį, apie TIKRA DUJA



#28
Svečias_fubu_*
Posted 2009 April 18 - 12:34




#29
Posted 2009 April 25 - 21:58
97" 2.0 16v mechanine, ant duju vaziuoja puikiai, jokiu nusiskundimu. Salta vaziuoja geriau nei ant benzo.Ta jau senokai supratau
Klausimas tik kyla kaip kitiem panasus varykliai su tokiom irangom puikiai sugyvena
Zodz, sugyvena puikiai tfu tfu. Ipurskimo kolikas visas plastmasinis
#30
Posted 2009 May 14 - 16:07


#31
Posted 2009 May 22 - 00:17

#32
Posted 2009 May 22 - 22:08

#33
Posted 2009 May 22 - 23:15


#34
Posted 2009 September 01 - 21:35
#35
Posted 2009 September 02 - 06:12
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#36
Posted 2009 September 02 - 07:55
grynai teorinis pamastymas - ausinimo skyscio netruksta? gal temperaturos daviklis nekontaktuoja?Gal kam pasitaikė toks fintas, kad karštas variklis, žemom apsukom pats nei iš šio, nei iš to permetinėja atgal į benzą? Dujų filtras turėtų būti ne prie ko, nes užspaudus gazą iki red line, benzan nemeta. Kas do bajeris ir kokie vaistai?...
beje, duju filtras kas kiek km turetu but keiciamas?

#37
Posted 2009 September 02 - 09:27
Aušinimas pilnas. Daviklis nekontaktuotų - gal visai neduotų dujų, kompas "galvotų", kad dar šaltas (nu, čia tik versija). Jei rasiu laiko, nuvarysiu pas dujininkus, tikiuosi kažkokia banali smulkmena protą knisa. Jei atsirastų nusimanantis, gal ir nereiktų laiko gaišt...grynai teorinis pamastymas - ausinimo skyscio netruksta? gal temperaturos daviklis nekontaktuoja?
beje, duju filtras kas kiek km turetu but keiciamas?
Dujų filtras keičiamas kas ~30 kkm (taip sakė Propane). Paskutinį kartą keičiau, buvo švarutėlis, net gaila išmest...
#38
Posted 2009 September 04 - 01:02
#39
Posted 2009 September 04 - 14:59
Įranga BRC. Kompas įkištas prie mašinos kompo (toj pačioj dėžėj). Mėtymas iš dujų į benzą pasireiškia visuose temp. diapazonuose. Pastebėjau, kad dažnai meta krentant apsukoms. Anksčiau to niekad nebuvo, prasidėjo tik šią savaitę...kai kurie kompai,ypac lenkishki,gali issijungineti kai kompiuteris ikaista iki ~80 laipsniu(gali buti nustatyta ir aukstesne temp ).tai savotishka apsauga nuo perkaitimo ar dar kokiu bedu ,galinciu nutikri del dideles temp. Gal ir pas teve kazhkas panasiai?kur tavo masinoje randasi duju kompiuteris?

#40
Posted 2009 September 04 - 17:56

Edited by pale, 2009 September 04 - 17:58.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users