pasalinis garsas
#1 Svečias_adebizis_*
Parašyta 2009 balandžio 19 - 21:24
#2
Parašyta 2009 balandžio 20 - 01:12
skyvaslaba diena, gal kas zinot kas gali kalent kai dirba variklis ant laisvu?? ir nesvarbu ar siltas ar saltas girdisi silpnas kalenimas? kai uzgazuoji dingsta vaziuojant imeni laisva ir girdis tas kalenimas. 406 96metu 2.1td
#3
Parašyta 2009 balandžio 20 - 06:42
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#4 Svečias_adebizis_*
Parašyta 2009 balandžio 20 - 07:47
alkuninio skyvas?skyvas
#5
Parašyta 2009 balandžio 20 - 07:49
#6
Parašyta 2009 balandžio 20 - 08:46
Šį pranešimą redagavo Shamas: 2009 balandžio 20 - 08:47
#7
Parašyta 2009 balandžio 20 - 08:52
#8
Parašyta 2009 balandžio 20 - 09:58
#9
Parašyta 2009 balandžio 20 - 10:45
#10 Svečias_adebizis_*
Parašyta 2009 balandžio 20 - 20:55
o kiek kainuoja vandens pompa ir isvis kiek kainuoja dalys pasikeist pagrindiny dirza ir kiek darbas mazaug? tokiam 2,1 td?o man bildejo kai buvo parejusi vandens popma
#11
Parašyta 2009 balandžio 21 - 10:27
#12
Parašyta 2009 balandžio 21 - 10:30
#13
Parašyta 2009 gegužės 14 - 17:36
PAs mane tas pat, jau metus taip vazineju. Pries metus buvau nuvaziaves pas pavaru deziu/sankabu meistriuka tipo gera, tai paklause ir sake vaziuot toliau, jei garsiau nepasidarys. Sake man tada diagnoze, bet kai nlb gaudausi, tai pamirsau. Ten isminamasis guolis ar kazkas panasaus. Nemuskit, jei nusisnekejau... ;)pas mane girdisi bildesis kol sankabos neisspaudi. Isspaudus viskas normoi.
#14
Parašyta 2009 gegužės 14 - 21:00
#15
Parašyta 2009 gegužės 14 - 21:41
praleidau ta fakta kad 2.1 td, o ne hdi , upsklausia zmogus apie 2.1td,o aiskinat jam apie garsuji hdi skyva.pas td jis visas metalinis ir daug maz amzinas .pagrindinis dirzas,itempejas ir parazitas apie 300lt,darbas apie 150.cia tik paskirstymo dirzas.generatoriaus su abiem itempejais dar apie 700-800 lt gali gautis.mat jei visiskai isimales automatinis itempejas,tai jo kaina virs 600lt.del kalenimo,tai vaziuok pas meistrusir bus rami galva,o tai dar patars kas fap filtra isiplaut ;)
#16
Parašyta 2009 gegužės 15 - 09:19
Pastoviai vienas kitas zmogus susiduria su sia problema. As irgi turejau. Vaziuok tikrint purkstuku.o pas mane p406 2000m ant laisvu apsuku gazuojant grazus garsas variklio, o va kai gauna variklis apkrova begejantis, tai girdisi tankus kalenimas.. lygtai varikliui pasilus maziau girdisi.. bet tikrai cia ne skyvas, gal zinote kas galetu but? gal auskto slegio siurblys? ar forsunkes?
#17
Parašyta 2009 gegužės 22 - 14:59
Pas buvusį 605 (tiesa, benzininį) metalinį kalenimą pridėjus apsukų duodavo trūkęs ir atsivėpęs išmetimo kolektorius. Manau, zyzeliui irgi galimą į jį pasižiūrėt, pinigo nekainuojaPastoviai vienas kitas zmogus susiduria su sia problema. As irgi turejau. Vaziuok tikrint purkstuku.
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#18
Parašyta 2009 gegužės 25 - 07:32
Nežinau, kur jis (škyvas) buna pilnai metalinis, bet man prieš kelias dienas teko stebėti, kaip mano P406 2,1td alkūninio veleno škyvo išorinė dalis lenkia mane plente gražiai per kairę pusę, aplenkia ir nurieda į griovį Kadangi mašina jau kitą dieną buvo labai reikalinga, tai teko suktis su to, ką turiu po ranka. Nuėmiau likusią skyvo "stebulę", sudėjau su rastu griovy nulėkusiu išoriniu žiedu, sucentravau primityviu būdu ir suvirinau. Iškrapščiau iš visų plyšių gumos atplaišas ir surinkau atgal. Su "naujuoju" škyvu nuvažiavau kol kas ~150 km. Kažkokio skirtumo variklio darbe nejaučiu. Belieka laukti, kaip ilgai jis tarnaus...klausia zmogus apie 2.1td,o aiskinat jam apie garsuji hdi skyva.pas td jis visas metalinis ir daug maz amzinas .
Beje manasis škyvas ir diržas 6 juostų, suka generatorių, vairo stiprintuvą ir kondiškę bei turi 1 parazitą ir 1 įtempėją (kurio nesugebėjau turimais įrankiais atleisti...)
Šį pranešimą redagavo D77: 2009 gegužės 25 - 07:34
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#19
Parašyta 2009 gegužės 25 - 22:22
#20
Parašyta 2009 gegužės 26 - 07:32
Įtempėjas atleidžiamas 8mm šešiakampiu. Tik tarpas ten koks 20 mm (trukdo aušinimo sistemos plieninis vamzdis). Plėstis su ardymais jau žiauriai tingėjau. Diržą uždėjau neatleidęs įtempėjo.itempejas atleidziamas keturkampiu rakteliu.na tiksliai nepamenu,yra ant to skyvo kas guminis ar ne,bet uz hdi skyva jis tikrai zymiai ilgaamziskesnis
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0