Jump to content


Peugeot 406 coupe 3.0


  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#21 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2010 March 18 - 10:52

Tepalus tikrinti reikia ant P, uzvedus varikli ir stovint ligioje vietoje, kitokiu atveju ten gali sueiti belekiek. Kiek pamenu originalus tepalai kainuoja netoli 60Lt/2L, nieko kito ten nepilciau asmeniskai. Taip, su filtru tokia ir yra istorija - reikia skelti deze pusiau, kad ji pakeisti. O seip, kiek skaiciau ir girdejau, sita pavaru deze atitarnauja 200K saziningai nepriziurint, taciau kogero dar tiek pat jei ja periodiskai aptarnauti. O visas aptarnavimas tai tik atsviezinti 4L tepalo kas 50K. Manoji jau taipogi daug praejo, bet jau ja ardziau del neitiketinos priezasties - buvo prasisukusi ilgesnioji pusasis dezes puseje. Bet tuo paciu viska atnaujinau. Seip problema su ECU aisku, imanoma, bet mazai tiketina kazkaip, visgi ZF. Automatas taipogi, ardyti ir sudeti buvo malonumas, bet dalys brangios. Manau laikas pagalvoti apie kita pavaru deze, jei tvarkyti nera noro... Mano akimis, kad ir kokia ta kaina butu, su sugedusiu automatu mazai kas pirktu masina, o gi dar tiek pravaziavusi. Zinoma, tikslai skirtingi pas zmones, bet savo kupe vazinesiu kol visai nebepavaziuos, net atsirado sportinis interesas kiek galima pravaziuoti. Atiduoti masina faktiskai veltui, arba tiesiog vazineti ir dziaugtis. Anglijoj sitie kupai eina po 1000gpb, tiek kainuoja ta pati Micra... Geras daiktas ir toks pigus.

Edited by nordic, 2010 March 18 - 11:26.

  • 0

#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2010 March 18 - 11:26

Sveiki, na dabar aš parašysiu savo istoriją. Žodžiu pirkau savo mašiniuką su su esp fault, airbag fault iš antro Lietuvos galo, begryžtant (nuvažiavus apie 250km) cia pat prie namų išmetė "Automatic gearbox detective". Esp ir Airbag sutvarkiau, buvo kampo daviklis ir laidynas pažeistas (buvo gavus smūgį į priekį, suplėšyti laidai). Bėgius mėtydavo iš 1 į 2 labai grubiai, kiti normaliai, prie sankryžos sustojus ir laikant ant D labai drebėdavo mašina, tai tekdavo N įjungt... Bet karts nuo karto įsijungdavo man ilgiau pavažinėjus tas "Automatic gearbox detective" bei 3 pavarą įmesdavo ir viskas. Užgesini sustojęs, užkuri ir vėl junginėjas begiai gerai, vėl koki 20 km ir vėl tas pats... Nusipirkau tepalo ESSO ta brangu arti 30lt kur litras kainuoja 5 litrus, pradedant leist tepalą pastebėjom jog bėga is jo RAUDONAS (pabrėžiu) skystis - ta prasme universalus transmisijos skystis. Skambinu pardavėjui sako remontavau dėžę KAPITALIAI (mokėjo kažkas 2k - matosi filtras naujas, tarpinė nauja) prieš kelis mėnesius, jam sakė jog tepalą pylė "BRANGŪJĮ" po 30lt, aš jam paaiškinau kokia situacija jog bėga skystis po 7lt iš dėžės. Sako negali būti pažįstamas darė... Nuleidom kokius 4 ltr to skysčio (reikėjo laukt per naktį, nes iškart išbėga tik apie 3ltr), užpylėm nepilnai 4 ltr gero tepalo, jau pusmetį važinėju nemeta to "Automatic gearbox detective" ir begius mėto žymiai švelniau, prie sankryžų nebedreba ir panašiai... BET iš 1 i 2 kai variklis užkaitęs visvien sunkiau permetai :ph34r: Kai šalta, t.y. iš ryto, bėgius mieto labai gražiai net ir iš 1 į antra, pakaitus prasčiau... Tepalus keitėm pas pažystamą, pagal manualą, tik kad kompo darbinei temperatūrai nustatyt neturėjom, tiesiog tai darėm gerai pasivažinėjus... Prieš porą savaičių važiavau į Peugeot centra Klaipėdojs, kad patikrintų tepalo lygi ant stendo... O jie ta patį padare atsuko ta varžtą žiūri bėga skystis vadinas tvarkoje, skysčio norma... Dar jie minėjo jog tai adaptyvi dėžė ir nuresetinus ją iki gamyklinių nustatymų gal ir pagerėtų... Butų klausimas, ar jie su kompu gali matyt ir tepalo kiekį? ar tik temperatūra? P.S. bandysiu dar karta keist tepalus. Kad dar labiau atsiskiestu, nes tas skystis transmisinis tai kaip vanduo prie kisielių lyginant su tuo ESSO, matyt klampumas nesusidaro pakankamas tai tex dar kartą perpilynėt...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2010 March 18 - 12:00

Sitoj pavaru dezej yra 1 temperaturos ir 2 holo davikliai, t.y. tepalo matavimo nera. Taciau gali buti matuokle, kaip kad variklio, bet ne ant visu buna kazkaip. Tas tiesa, deze adaptyvine, taciau nuresetinus, ji vel adaptuosis, t.y. tikslo resetinti kaip ir nera. Nesu tikras, bet gali buti, kad adaptavimas vyksta tik ant D, visos kitos dirba pagal nustatyta programa. Sekmes
  • 0

#24 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2010 March 18 - 17:12

Bet pvz žiemos režimu ir sport režimu pavaras tikrai gražiai junginėja, žiemos režimu net beveik nesijaučia kada permeta... Nu reix kitą savaite pirkt tepalą ir bandyt atšviežint :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#25 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2010 March 19 - 14:04

Na va, šiandien 4 litrus nupyliau ir 4 šviežio užpyliau, efektas jaučiasi :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#26 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2010 March 20 - 13:36

Taip, faktiskai toks pat efektas kaip ir variklio tepalus pakeitus - viskas pagrazeja. ZF nuopelnas, kad tepalai taip lengvai keiciasi. Uztenka kilstelt truputi masina ir viskas. Tepalas nuleidziamas per apacia, pildomas per matuokle. Pas mane taipogi iseina 4L, taciau girdejau pas kaikuriuos kitus 3? Nebent ten ta kita prancuziska nelabai save uzrekomendavusi deze.
  • 0

#27 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2010 March 20 - 15:05

Pas mane 4HP20, 4 begiu, zinau jog ta neuzireomandavusi yra 6 pavaru. Pas manes isbega 4 litrai tepalo, tiek pat supyliau. Pas manes matuokles nera, ju lygis matuojamas issukus varzta sone dezes, o ispilamas kaip visu apacioj issukti varzta, pries ta reikia atsukti alsuokli (melynos spalvos nuemus oro filtra).
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#28 Svečias_##M_*

Svečias_##M_*
  • Svečiai

Posted 2011 October 21 - 10:33

Nu as cia prisiskaiciau ir visai viskas neaisku pasidare :) Nusipirkau ir as 406 coupe 2.0 benz Automat, nuvariau y serviziuka FR masiniuku ir man sako - tepalo pilasi 3 litrai y deze, filtro nera, dezes tipas AL4, kaina litro 80 lt. Kas cia per velniava pas mane stovi tada, ar kas galit paaiskint ? Dar patiko komentaras: keist praktiskai jo nereikia (tepalo) tik dapilt.
  • 0

#29 kwiecien2

kwiecien2
  • Forumo naujokai
  • posts 4
  • Automobilis:peugeot 406 coupe

Posted 2013 July 23 - 10:14

sveiki, pas mane peugeot 406 coupe 2,0 benz. automat tai pas mane irgi ira problema, rite waziuojan saltai sunkeni jungesi pawaros ir poto meta 3 begi ir mirksi S ir * kaip isila normalei, bet isilus iki 90 laipsiu sustojus nejungia pawaros kas gali buti patarkit;/
  • 0

#30 kwiecien2

kwiecien2
  • Forumo naujokai
  • posts 4
  • Automobilis:peugeot 406 coupe

Posted 2013 July 23 - 10:19

sveiki, pas mane peugeot 406 coupe 2,0 benz. automat tai pas mane irgi ira problema, rite waziuojan saltai sunkeni jungesi pawaros ir poto meta 3 begi ir mirksi S ir * kaip isila normalei, bet isilus iki 90 laipsiu sustojus nejungia pawaros kas gali buti patarkit;/
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users