Peršokti prie turinio


Nuotrauka

"Puokštė" nesąmonių su P605 2,5tdi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Parašyta 2009 balandžio 28 - 22:17

Sveiki, turiu problemą- įsigyjau P605 2,5 tdi prieš daugiau nei du metus. Per tą laiką turbūt remontas buvo vos ne kasdienybė (generatoriaus diržas, įtempėjas, amortizatoriukas (pakeitus į samadielką mechaninį vistiek sugebėjo diržą nutraukt po 20000km), kondicionierius (vėl nepilnas), klima porą kartų, užvedimo spynelė, langų pakėlėjai abejose pusėse, abu guoliai, centrinis ir t.t.) Prieš kokį pusmetį sumasčiau išsiaiškinti, kodėl reikia kibirais papildyt aušinimo sistemą antifrizu- radau, buvo supuvęs mažasis radiatorius- išmečiau. Prie vieno apiploviau variklio skyrių, nes nekaip atrodė visur antifrizo- dulkių mišinys. Nuvažiavau gal 10 km- nespaudžiant akceleratoriaus apsukos kildavo virš 4000, juodi dūmai asfaltą nudažydavo naujai juoda spalva per kelias sekundes. Gesini, kuri iš naujo- iškart tas pats. Pasibaigė tuo, kad ant rytojaus jokiais būdais nesikūrė (nei ant buksyro). Ant kompo pajungtas nieko blogo nerodė, nuvilkom į Dizrida Kaune, po 3 d jie pasakė, kad siurblys OK, remontuot nereik, neužkūrė, pasiūlė Peugeot centrą. Peugeot centras neėmė, Meharis sakė neturi dyzelisto, nuvilkom į neoficialų Citroenų servisą Ateities pl.- iš pradžių siūlė pasikeist kompą, po to kažkaip užkūrė su tuo pačiu. Užkūrus laisvi apsisukimai iš pradžių normalūs, tačiau palaipsniui kildavo laisvos apsukos, kol galų gale pasiekdavo 1700. Sakė problema su kuro siurbliu, pasakiau kad iš Dizridos atvilkau, tipo siurblys OK. Vis tiek primygtinai siūlė keist siurblį- nesutikau pirkt katę maiše (naudotą siūlė už 800+500 keitimas). Krc dar užsukau į Dizridą, bet jie nepanoro kišti nagų. Taip ir važinėju- iš ryto užkuriu, apsisukimai normalūs, kelis km nuvažiuoju ir užkyla iki 1700 (turbinai aišku ne į sveikatą), prie sankryžų kai stoviu jausmas nekoks su kriokiančia mašina, u-gesinus ir užkūrus kol variklis dar nėra visiškai atšalęs- iš karto dideli apsisukimai (dabar, kai šilta tai tik iš ryto padirba kokias 3-5 min normaliais sūkiais. GAL KAS GALI PABURT IŠ RUTULIO, KAIP PABANDYT SPRĘST ŠIĄ PROBLEMĄ? Siurblys taip ir neužsilenkė per pusmetį važiuojant kasdien 40-200 km- jei siurbllys būtų kaltas, turbūt seniai jau būtų užsilenkęs?!. Dabar kai vasara atėjo, kaista pežukas nesveikai (aišku ir apsisukimai turbūt savo daro), bet žiemą važiuojant daugiau 70, temperatūros daviklis užsilenkęs į kairę būdavo, langai apšaldavo, o mieste temperatūra gal 70 pasiekdavo ilgiau pavažinėjus. AR GALI BŪTI DĖL TO KALTAS MAŽOJO RADIATORIAUS NEBUVIMAS (išmečiau aš jį)? Na ir centrinis dar... Ryte pirmą kartą visada atrakinsi, vėliau dienos bėgyje jau loterija ar atrakinsi, bet pulteliu visada užrakinsi autą (su gamykliniu tas pats buvo, žmona dar kažkur nuvarius dar kažkokią kinietišką sudėjo- tas pats velnias. Kokia čia mistika? AČIŪ už kantrybę tiems, kurie perskaitė šią mano "nuotykinę tragediją", tikiuosi kokių nors minčių... :rolleyes: Jei nebus minčių- jaučiu ant dalių pugą paleisiu, kai bus neįmanoma važiuot :blink: Neapsimoka į jį kišt pinigų, nes dar yra ir neremontuotų smulkmenų, dėl kurių važiuot galima, bet viskas lenkiasi akyse tame puge :(

Šį pranešimą redagavo egidux: 2009 balandžio 28 - 22:41

  • 0

#2 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 balandžio 29 - 08:47

is tavo isvardintu gedimu mano buvusiam 2.5 td- tai generatoriaus itempejas, spynele. del juodu dumu tai riebus misinys, nepilnai sudege degalai. priezasciu gali but labai daug ,jei siurblys geras -pradedant filtrais,purkstukais,davikliais,katalizatorius.Zinant to variklio polinki kaist ,ismest radiatoriu neprotingas sprendimas,man tepalas kaisdavo nezmoniskai 150 rodydavo , nzn ar tas tave toks daviklis yra, pasiziurejus atidziau buvo atjungtas radiatorius ant kurio sukasi tepalo filtras. siaip 2.5td - nelabai geras pirkinys, ypac kai pradeda byret.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#3 MKS999

MKS999
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 975
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 605 2.0T

Parašyta 2009 balandžio 29 - 08:52

Bandyk ieskot SPAKENO, bet jis bazuojasi Panevezyje. O siaip visiem kurie klausia patarimo, tai duodu du patarimus , pirkit is pezo automobiliu gamos ka norit tik ne 605 su 2.5td ir ne automata nuo 98 metu kurio rida virs 200000 km, cia visu modeliu.
  • 0
806 ir 206 DALIMIS

Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!

#4 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 balandžio 29 - 09:10

turi galvoj p605 98m automata su 4hp 20 deze, ar su 4hp18, 97 m mano orginaliai buvo su pastaraja deze, bet irgi nesamone.

Šį pranešimą redagavo linelis: 2009 balandžio 29 - 09:11

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#5 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 balandžio 29 - 09:18

Nu cia jus ir pavaret ant 2.5:) Siaip jei rimtai imant tai turbut gerokai geresnis variantas 2.5 nei 2.1 su Lucasu(ir nereik puzdelint kad galvos truksta ir pan, visu dyzeliu truksta nuo temperaturu sokinejimu, del itempeju lygiai tas pats stovi ir pas 2.1). O autoriui tai patarimas tik vienas, kaip ir visi dyzeliai, sis taip pat labai jautrus temperaturos pokyciams. visu pirma sutvarkyt ausinimo sistema. Antras patarimas pabandyt pazaist su davikliais, daba tiksliai nepamenu, bet autodatoj berods yra ju dislokacija, ir varzu parodymai ka turi rodyt esant konkrecioms salygoms. Siurblio keist manau nera prasmes, nes kol kas dar negirdejau kad sio variklio bochas butu kazkam uzlinkes. Tai pradziai tiek. Nu tiesa dar galioja ir bendra automobiliu pirkimo taisykle, jei ten jau visiska lavona turi nupirkes, tai normalios gyvybes jam nebeipusi, turint omeny bendra stovi. Ramunas

Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2009 balandžio 29 - 09:20

  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#6 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 balandžio 29 - 10:25

itempejas pas 2.5 kaina 340lt , pas 2.1 240lt, jie skirtingi, neteko girdet ,kad 2.1 gen. itempejas sokinetu ,klaksetu.

Šį pranešimą redagavo linelis: 2009 balandžio 29 - 10:28

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#7 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 balandžio 29 - 10:32

itempejas pas 2.5 kaina 340lt , pas 2.1 240lt, jie skirtingi, neteko girdet ,kad 2.1 gen. itempejas sokinetu ,klaksetu.


teko ir ne karta, ir ne tik pas 2.1 bet ir pas 1.9 nuo 95tu berods ta pati sistema. ir pas juos paklaksi jei netvarkoj:)

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#8 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 balandžio 29 - 10:41

aisku jei pirktum nauja auto is salono 2.5 ar 2.1 , ir zinotum ,kad po kokiu 6 metu pirksi kita masina as rinkciaus 2.5, bet musu salygomis naudotos masinos 2.1 paprastesnis ir pigesnis variantas, o2.1 td galima rast ir su bosh siurbliu apie 96m.
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#9 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Parašyta 2009 balandžio 29 - 11:04

Neturiu aš Autodatos. Gal kas nors konkrečiai yra susidūręs su NESVEIKŲ APSISUKIMŲ problema? Nes spėlioti (man- nespecialistui) dėl ko taip vyksta galima kol tas pugas surūdys ir nesurasti, o specialistai nežino :). O šiaip tai ne lavonas buvo kai nusipirkau, per du metus 60000 km nuvažiavom, tai variklio, turbos, siurblio, vaziuokles (tik galinį stabilizatorių) neteko remontuoti.

Šį pranešimą redagavo egidux: 2009 balandžio 29 - 11:05

  • 0

#10 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 balandžio 29 - 11:12

Konkreciai tai turbut nelabai cia kas bus susidures, bet pvz pas 2.1 elektroninio siurblio apsukos kildavo nuo temp daviklio kuris stovi galvos sone, tai vat parsitempi autodata, ir pasiziuri kur pas tave jis stovi, siublys elektroninis tai jam signalus perduoda davikliai, jei jis ten rodo kokia nesamone, del to ir sukyla apsukos. Zodziu vienintele viltis knistis ir tvarkyt, arba privaziuot prie ardomo tokio pat, ir kaitaliotis daviklius kol gerai bus. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#11 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2009 balandžio 29 - 11:22

kiek cia esu skaites , tai tuos gazavimus salina keisdami kuro filtra , reik ziuret ar kuro sistema negaudo oro,ar neuzsikises sietelis kuris yra kuro bake, toliau tie davikliai , ju kontaktai apie kuriuos rase Ramunas.

Šį pranešimą redagavo linelis: 2009 balandžio 29 - 11:24

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#12 egidux

egidux
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 22
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Prancūzas, bet ne Peugeot... Laguna 1,8

Parašyta 2009 balandžio 29 - 14:00

apie gazavimus ir rysi su filtrais esu skaites ir as, bet cia ne tas variantas (pas mane kazkaip rysi turi apsukos su ausinimo skyscio temperatura- tik ant saltos normalios apsukos ir palaipsniui kyla), tai turbut reiks paieskot rysio su davikliais :) .
  • 0

#13 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 balandžio 30 - 12:43

Geriau pasiaiskink patsoso veikima ir jam priklausancius daviklius. Kodangi vietoj to kad jis issijungtu tai padidina apsukas
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#14 Liveris

Liveris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 335
  • Vieta:Siauliai
  • Automobilis:605, 2.1td, porestyling

Parašyta 2009 balandžio 30 - 22:21

temos autoriui kai pradesi skerst puga, pranesk iskarto paimtu vairuotojo puses halogena ;) P.s. tik nereikia varyt ant 2.1 lucas :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0