Peršokti prie turinio


stipriai padidejes CH


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 Svečias_Me-beer43_*

Svečias_Me-beer43_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gegužės 08 - 21:45

605-ukui 2-u litru benzas+dujos. stipriai padidejes CH. apie 10x virsija norma. kuro sanaudos lyg ir nepadidije. Gal turit kokiu ideju kur probelomos? Dujininkai sako kad voztuvus reik reguliuot. ir nzn ar cia sutapimas, bet pakeitus zvakes, tampytis pradejo vaziuojant ant stabliu 2-3 tukst apsuku, ko anksciau nebuvo. Laidus ziurejau lyg ir nepramusa. dekui uz mintis. gal bejej zinot kur diagnostika butu galima atlikt patikimai ir uz protinga kaina?
  • 0

#2 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 gegužės 08 - 21:52

ner tavo kaime diagnostiko... O jei rimtai, nors gyvenama vieta isirashytum, ar kokio bieso,........ bo pasius i koki nors balbierishki, pas meistra
  • 0

#3 Svečias_Me-beer43_*

Svečias_Me-beer43_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gegužės 08 - 22:10

kazkaip isgaravo vieta :)
na bet kai kuriusoe forumuose by default Vilnius eina :)

beje, ka apie sita manot http://www.autoerus.lt/ ?

Dar Razuvanovo servise zadejo pagelbet , bet kiek girdejau ten brangoka ...

Šį pranešimą redagavo Me-beer43: 2009 gegužės 08 - 22:12

  • 0

#4 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 gegužės 08 - 22:16

va "Vikrus" viena ish patikimesniu kontoru, kas liechia variklio ardyma, ir iranga visa turi, ir shiaip tvarkingai dirba. Pradzhiai gal diagnostika pasidaryk, mazh kokis daviklis gryba pjauna. Diagnostiku ir klubo forume apsilanko ;)
  • 0

#5 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gegužės 08 - 22:42

Kiek pamenu, nuo riebaus mišinio didėja CO, o šitas CH - lygtai tepalo deginimas. Pataisykit, jei nusišnekėjau... :unsure:
  • 0
... labai piktas diedas...

#6 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 gegužės 09 - 01:14

is "Kemi" forumo: Daug faktorių nulemia per didelį CH kiekį išmetamosiose dujuose: pašalinio oro siurbimas; per "riebus" kuro mišinys; netvarkinga uždegimo sistema; variklio mechanikos gedimas (vožtuvų tarpelis) ir taip toliau.
  • 0

#7 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gegužės 11 - 08:07

4 komponentu duju analizatorius; padidintas CO (>1,5%) - MAF problema, liambdo zondo problema, varyklio temp.sens. problema. mazas CO (<0,3%) - nepakankamas sliegis (benzosiurblis, filtras, benzospaudimo reguliatorius), uzkoksuoti forsunkes. Padidintas CH - galimos kompressijos problemos varyklije, blogos zvakes, laidai ir t.t. padidintas O2 - ridiklis kad variklis dirba ant liesaus misinio. CO2 - degimo proceso rodiklis, eigu misinis (14,7:1) tai CO2 bus 12-17%. ir taip toliau...........

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 gegužės 11 - 08:09

  • 0

#8 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2009 gegužės 11 - 09:27

pas mane CH per didelis buvo del neteisingai uzdeto paskirstymo dirzo.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#9 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gegužės 12 - 15:39

pas mane CH per didelis buvo del neteisingai uzdeto paskirstymo dirzo.

tokiu atveju (daznai) varillis an laisvuju dirba nestabiliai.........
ir CO,CO2 blogos
  • 0

#10 Svečias_ignasz_*

Svečias_ignasz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 10:32

Vakar ejau ta, tai parode ismetamu duju analize stai ka: co-0,04%; hc-147ppm; co2-13,60; o2-2,14%. Is tai galima pasakyti kokia yra variklio bukle? :huh:

Šį pranešimą redagavo ignasz: 2009 rugpjūčio 18 - 10:54

  • 0

#11 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 18 - 16:37

Vakar ejau ta, tai parode ismetamu duju analize stai ka: co-0,04%; hc-147ppm; co2-13,60; o2-2,14%. Is tai galima pasakyti kokia yra variklio bukle?  :huh:

permazas CO2 (13.60) - norma virs 14.5 . Cia misinio sudeginimo rodyklis.
per didelis O2 (2.14%) - norma iki 0.5 ir maziau.

REZIUME;
variklis dirba ant liesaus misinio. Variklis gal ir geras (jei dirba visi cilindrai vienodai) bet is kazkur arba siurbia ora arba reiktu suregulioti
voztuvus(jeigu reguliojami).

P.S. buvo vienas atvejis su Kangoo 2005m. kai vienam cilindre kompresija buvo 4 o parametrai panasus B)

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 18 - 16:51

  • 0

#12 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 07:10

kazkada per didelis O2 ir negeri dar kiti parametrai buvo del kiauro duslintuvo
  • 0

#13 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 08:32

kazkada per didelis O2 ir negeri dar kiti parametrai buvo del kiauro duslintuvo

CH , tokiais atvejais, buna irgi mazas.

Be to as manau, kad tas kas matavo dujas, zino kad ismetimas su kiaura dusliara - nematojamas :)
  • 0

#14 Svečias_ignasz_*

Svečias_ignasz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 11:26

pas mane variklis pulsuoja kazkiek. o per kur gali gaudy ora? p.s kai matawo ismetamas dujas buvau uzsipyles rusiskos naftos. gal tai ir turejo itakos? :ax:
  • 0

#15 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 14:59

pas mane variklis pulsuoja kazkiek. o per kur gali gaudy ora? p.s kai matawo ismetamas dujas buvau uzsipyles rusiskos naftos. gal tai ir turejo itakos? :ax:

Itakos neturejo.
O traukti ora gali is visur. Paimk aerozoli su kokiu nors deg. skisciu, pvz. spiritas, uzvesk auto ir pursk i itartinos vietos.
Gal ir surasi :) :)
imanoma kad ir fosunkes "nedapurske". :)

Šį pranešimą redagavo MEISTERIS: 2009 rugpjūčio 19 - 15:02

  • 0

#16 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:&quot;Skateboard&quot;

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 15:02

Itakos neturejo.
O traukti ora gali is visur. Paimk aerozoli su kokiu nors deg. skisciu, pvz. spiritas, uzvesk auto ir pursk i itartinos vietos.
Gal ir surasi :) :)

Siam reikalui puikiai tinka WD-40 tik zek purksdamas labai nepersistenk :D :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#17 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2009 rugpjūčio 19 - 17:48

mano zveriui ant duju irgi buvo padidejes CH kiekis, bandyta reguliuoti, bet norimo rezo nejo pasiekti, kol: elektriko paliepimu sumazinau zvakiu tarpeli, pasikeiciau paskistymo dantgeli ir skriejika.ir ka jus manot? visi ismetimo parametrai ant duju atsistojo i vieta kaip naujai masinai.ant benzo parametrai liko nepakite
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#18 isdeekelis

isdeekelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 166
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206SW 2.0HDI '03

Parašyta 2009 rugpjūčio 20 - 07:15

CH , tokiais atvejais, buna irgi mazas.

Be to as manau, kad tas kas matavo dujas, zino kad ismetimas su kiaura dusliara - nematojamas :)

mano atveju skylute buvo maza ir pasislepus - pamatavo ir pasake kad blogi parametrai :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0