Jump to content


P405 1,4i variklio paskirstymo dižo keitimas


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Svečias_fotografas_*

Svečias_fotografas_*
  • Svečiai

Posted 2009 June 09 - 08:19

Sveiki, reikia patarimo. Turiu Peugeot 405, 1994 m, 1,4i 55 kW, toks pats variklis pagal koda dar statomas buvo ant P306. Merfio desniai, kaip bebutu gaila, galioja vis dar. Viena diena praejau techapziura, o kita diena, dar nespejus pasidziaugti, subirejo paskirstymo dirzo guolis. Vakar nuemiau dirza ir "guoli", tiksliau tai kas is jo liko :) Nei vieno sratuko nebuvo, tik isrone ir vidine gilze beliko. Klausimai: a) Kokia tikimybe, kad nesulankste voztuvu? (cia retorinis klausimas) B) kaip patikrinti ar nesulankstyti voztuvai be kompresijos matavimo, gal yra koks budas? c) siandien nusipirkau guoli ir dirza, bandysiu keisti, bet Peugeot manul'e niekaip nerandu pagal ka ir kaip isstatyti teisingai virsutini voztuvu ir apatini alkunini velenus. Kur yra zymes pagal kurias eikia sureguliuoti? Is anksto dekoju.
  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2009 June 09 - 14:07

be monometro kazin ar nustatysi"linkima"...beto jau esi nuemes dirza,tad pastatyti i vieta betkuriuo atveju reiks...tuo paciu ir isitikinsi ar "lanksto" :D Po surinkimo prasuk ranka(ne starteriu)kelis ratus alkunini ;) Sekmes! ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2009 June 09 - 14:14

Na TU matarui linkima galima ir be monometro nustatyt bent jau preliminariai. Tiesiog pamatuot tarpelius tarp velenėlio ir vožtuvų
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users