Sveiki,
reikia patarimo. Turiu Peugeot 405, 1994 m, 1,4i 55 kW, toks pats variklis pagal koda dar statomas buvo ant P306.
Merfio desniai, kaip bebutu gaila, galioja vis dar. Viena diena praejau techapziura, o kita diena, dar nespejus pasidziaugti, subirejo paskirstymo dirzo guolis.
Vakar nuemiau dirza ir "guoli", tiksliau tai kas is jo liko Nei vieno sratuko nebuvo, tik isrone ir vidine gilze beliko.
Klausimai:
a) Kokia tikimybe, kad nesulankste voztuvu? (cia retorinis klausimas)
kaip patikrinti ar nesulankstyti voztuvai be kompresijos matavimo, gal yra koks budas?
c) siandien nusipirkau guoli ir dirza, bandysiu keisti, bet Peugeot manul'e niekaip nerandu pagal ka ir kaip isstatyti teisingai virsutini voztuvu ir apatini alkunini velenus. Kur yra zymes pagal kurias eikia sureguliuoti?
Is anksto dekoju.
P405 1,4i variklio paskirstymo dižo keitimas
Started by
Svečias_fotografas_*
, 2009 Jun 09 08:19
2 replies to this topic
#1 Svečias_fotografas_*
Posted 2009 June 09 - 08:19
#2
Posted 2009 June 09 - 14:07
be monometro kazin ar nustatysi"linkima"...beto jau esi nuemes dirza,tad pastatyti i vieta betkuriuo atveju reiks...tuo paciu ir isitikinsi ar "lanksto" Po surinkimo prasuk ranka(ne starteriu)kelis ratus alkunini ;)
Sekmes!
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#3
Posted 2009 June 09 - 14:14
Na TU matarui linkima galima ir be monometro nustatyt bent jau preliminariai. Tiesiog pamatuot tarpelius tarp velenėlio ir vožtuvų
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users