

Padangu sukimosi kryptis pagal protektoriu
#1
Svečias_X-plodE_*
Posted 2009 June 10 - 08:00

#2
Posted 2009 June 10 - 09:08
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#3
Svečias_X-plodE_*
Posted 2009 June 11 - 17:34

#4
Posted 2009 June 11 - 18:03
8-663-63443.
#5
Svečias_Mazulis_*
Posted 2009 June 12 - 10:47


#6
Posted 2009 June 12 - 11:13
Nu padangos sukimosi kryptimi turi būti šiurkščiauNesupratau???
![]()
Gal galima issamiau arba kokia iliustracija pamatyt?
Is anksto dekui!
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7
Posted 2009 June 12 - 12:37
speju gali but skirtingai ant varanciosios ir nevaranciosios asiu...Nu padangos sukimosi kryptimi turi būti šiurkščiauNesupratau???
![]()
Gal galima issamiau arba kokia iliustracija pamatyt?
Is anksto dekui!
#8
Posted 2009 June 12 - 13:09
Iš principo tas pats š... tik ant nevarančiosios sunkiau užčiuopt ir dažnai tokiais atvejais dedama belekaip.speju gali but skirtingai ant varanciosios ir nevaranciosios asiu...
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Svečias_X-plodE_*
Posted 2009 June 12 - 15:48
Tai va, pas mane Legacy 4wdIš principo tas pats š... tik ant nevarančiosios sunkiau užčiuopt ir dažnai tokiais atvejais dedama belekaip.

Tai kiekvienas zmogus sako skirtingai, jau turiu 3 variantus:
1. Sukasi i siurkstuvo puse
2. Sukasi pries siurkstuma
3. Dek kaip nori (bet sita jau isbandziau, taigi traukia mazina - nors suvedima 2 kartus tikrino)

#10
Posted 2009 June 12 - 18:37
Edited by lmacys, 2009 June 12 - 18:38.
#11
Posted 2009 June 12 - 19:28
Aš irgi kažkada taip maniau. Bet čia gaunasi kitaip - tas protektoriaus segmentas būna aukštesnis į sukimosi pusę. Logika gal sakytų taip, o praktiškai gaunasi kitaip...Logiskai mastant tarkime isivaizduojame ant padangos viena protektoriaus gumos gabaleli. Ir kai ratas sukasi, pirmiausiai savo briauna kabinasi priekine to protektoriaus gabalelio dalis ir jai tenka didesnis kruvis, todel ji labiau nudyla uz galine daly.....
Padangos, kuriose nurodyta rotacija, vienareikšmiai privalo būti dedamos tik taip, kaip nurodyta. Tai daroma dėl geresnio vandens, purvo ar sniego pašalinimo iš griovelių. Padangos, kurioms kryptis nėra nurodyta, galima dėti į bet kurią pusę KOL JOS NAUJOS, t.y. dar nevažiuotos. Labai ilgai aiškint, bet pabandysiu...
"Žiguliniais" laikais padangos buvo diagonalinės, t.y. skersinis kordas prasidėdavęs vienoje rato pusėje, užsibaigdavo lygiai priešais kitoje pusėje. Pas atsiradusias vėliau radialines padangas skersinis kordas prasideda viename taške, o baigiasi kitoje pusėje ne priešais, o jau keliais cm toliau. Tokia metodika davė komfortiškesnį ir minkštesnį važiavimą, tačiau radialinės padangos tapo jautresnės krypties kaitaliojimui dėl kordo pynimo subtilybių. Montuotojai gali papasakot, kiek matę ant balansavimo staklių plaukiojančiu į šonus protektoriaus raštu (ne, nerestauruotos) ir guzais sumėtytų (ne, nedaužytų) padangų vien dėl krypties nepaisymo.
Negalima 100% teigti, kad visiems taip ir bus. Priklauso nuo daugelio niuansų. Atsparesnės tos, kurių kordas vielinis (steel), labiau jautrios su sintetiniu kordu (nylon). Gal mažiau nukenčia padangų modeliai su pastiprintu šonu (apsauga nuo kontakto su bordiūru, bei subliūškimo pradūrus).
Ir nereikia lia lia, kad tipo "...ai, mano švogerio pusbrolio dėdės kaimynas deda bile kaip ir jam nieko...". Ne šiaip sau montuotojai ant ratų rodykles paišo, arba delnais protektorių brauko. Aišku, jei jie montuotojai, o ne peckeliai...
#12
Posted 2010 October 19 - 13:27

Edited by linelis, 2010 October 19 - 13:28.
#13
Posted 2010 October 20 - 08:08
aš irgi vakar ta pastebėjau. Matyt ne peckelis pasitaikė, kad kiekvieną padangą prabraukė ranka dar pasitikslinimui? Reikės pas jį ir pavasarį važiuot matytNe šiaip sau montuotojai ant ratų rodykles paišo, arba delnais protektorių brauko. Aišku, jei jie montuotojai, o ne peckeliai...

#14
Svečias_Gutis_406_*
Posted 2010 October 21 - 12:58
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users