Peršokti prie turinio


Padangu sukimosi kryptis pagal protektoriu


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Svečias_X-plodE_*

Svečias_X-plodE_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 10 - 08:00

Sveiki, Patarkit prasau kaip nustatyti padangu sukimosi krypti pagal protektoriaus nusidevejima. Gal kas zino? :huh:
  • 0

#2 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 birželio 10 - 09:08

Į kurią pusę šiurkščiau, į tą ir sukasi
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#3 Svečias_X-plodE_*

Svečias_X-plodE_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 11 - 17:34

Nesupratau??? :blink: Gal galima issamiau arba kokia iliustracija pamatyt? Is anksto dekui!
  • 0

#4 Pago

Pago
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.398
  • Vieta:Kaunas-Matlaukys
  • Automobilis:Peugeot 607 FL 2.2Hdi Ex.Peugeot 6O5 2.1 td "97

Parašyta 2009 birželio 11 - 18:03

jei dar nesupratai: >>> arba rotation >>> tokie buna zenklai,jei nera tai tikimybe kad galima deti bet kaip
  • 0
Montuoju,aptarnauju stacionarius kondicionierius.Galiu pakonsultuoti
8-663-63443.

#5 Svečias_Mazulis_*

Svečias_Mazulis_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 12 - 10:47

Jei nera nurodyta sukimosi krypties ant padangos, vadinsi padanga yra dvikrypte. dazniausiai protektorius buna asimetriskas. Bet speju klausimas buvo, kaip nustatyt naudotos padangos devejimo krypti ant ankstesnio automobilio :) va sito ir nezinau :)
  • 0

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 birželio 12 - 11:13

Nesupratau??? :blink:

Gal galima issamiau arba kokia iliustracija pamatyt?

Is anksto dekui!

Nu padangos sukimosi kryptimi turi būti šiurkščiau
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 wanux

wanux
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605 2.0L SRi 1992 m.

Parašyta 2009 birželio 12 - 12:37

Nesupratau???  :blink:

Gal galima issamiau arba kokia iliustracija pamatyt?

Is anksto dekui!

Nu padangos sukimosi kryptimi turi būti šiurkščiau

speju gali but skirtingai ant varanciosios ir nevaranciosios asiu...
  • 0

#8 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 birželio 12 - 13:09

speju gali but skirtingai ant varanciosios ir nevaranciosios asiu...

Iš principo tas pats š... tik ant nevarančiosios sunkiau užčiuopt ir dažnai tokiais atvejais dedama belekaip.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#9 Svečias_X-plodE_*

Svečias_X-plodE_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 birželio 12 - 15:48

Iš principo tas pats š... tik ant nevarančiosios sunkiau užčiuopt ir dažnai tokiais atvejais dedama belekaip.

Tai va, pas mane Legacy 4wd :)

Tai kiekvienas zmogus sako skirtingai, jau turiu 3 variantus:

1. Sukasi i siurkstuvo puse
2. Sukasi pries siurkstuma
3. Dek kaip nori (bet sita jau isbandziau, taigi traukia mazina - nors suvedima 2 kartus tikrino)

:hmm:
  • 0

#10 lmacys

lmacys
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:Vilnius, Kaunas
  • Automobilis:P307sw 1.6HDi 04' 80kW

Parašyta 2009 birželio 12 - 18:37

Logiskai mastant tarkime isivaizduojame ant padangos viena protektoriaus gumos gabaleli. Ir kai ratas sukasi, pirmiausiai savo briauna kabinasi priekine to protektoriaus gabalelio dalis ir jai tenka didesnis kruvis, todel ji labiau nudyla uz galine daly. Turint tai galvoje manau galima atsekti kaip padanga buvo uzdeta.

Šį pranešimą redagavo lmacys: 2009 birželio 12 - 18:38

  • 0

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 birželio 12 - 19:28

Logiskai mastant tarkime isivaizduojame ant padangos viena protektoriaus gumos gabaleli. Ir kai ratas sukasi, pirmiausiai savo briauna kabinasi priekine to protektoriaus gabalelio dalis ir jai tenka didesnis kruvis, todel ji labiau nudyla uz galine daly.....

Aš irgi kažkada taip maniau. Bet čia gaunasi kitaip - tas protektoriaus segmentas būna aukštesnis į sukimosi pusę. Logika gal sakytų taip, o praktiškai gaunasi kitaip...
Padangos, kuriose nurodyta rotacija, vienareikšmiai privalo būti dedamos tik taip, kaip nurodyta. Tai daroma dėl geresnio vandens, purvo ar sniego pašalinimo iš griovelių. Padangos, kurioms kryptis nėra nurodyta, galima dėti į bet kurią pusę KOL JOS NAUJOS, t.y. dar nevažiuotos. Labai ilgai aiškint, bet pabandysiu...
"Žiguliniais" laikais padangos buvo diagonalinės, t.y. skersinis kordas prasidėdavęs vienoje rato pusėje, užsibaigdavo lygiai priešais kitoje pusėje. Pas atsiradusias vėliau radialines padangas skersinis kordas prasideda viename taške, o baigiasi kitoje pusėje ne priešais, o jau keliais cm toliau. Tokia metodika davė komfortiškesnį ir minkštesnį važiavimą, tačiau radialinės padangos tapo jautresnės krypties kaitaliojimui dėl kordo pynimo subtilybių. Montuotojai gali papasakot, kiek matę ant balansavimo staklių plaukiojančiu į šonus protektoriaus raštu (ne, nerestauruotos) ir guzais sumėtytų (ne, nedaužytų) padangų vien dėl krypties nepaisymo.
Negalima 100% teigti, kad visiems taip ir bus. Priklauso nuo daugelio niuansų. Atsparesnės tos, kurių kordas vielinis (steel), labiau jautrios su sintetiniu kordu (nylon). Gal mažiau nukenčia padangų modeliai su pastiprintu šonu (apsauga nuo kontakto su bordiūru, bei subliūškimo pradūrus).
Ir nereikia lia lia, kad tipo "...ai, mano švogerio pusbrolio dėdės kaimynas deda bile kaip ir jam nieko...". Ne šiaip sau montuotojai ant ratų rodykles paišo, arba delnais protektorių brauko. Aišku, jei jie montuotojai, o ne peckeliai...
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 774
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2010 spalio 19 - 13:27

tai buvo tema, (filmukas ) kur det geresnes vasarines padangas,- ant galines asies. galiu pasiulyt 4 geras 205/60 r15padangas :ax:

Šį pranešimą redagavo linelis: 2010 spalio 19 - 13:28

  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#13 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2010 spalio 20 - 08:08

Ne šiaip sau montuotojai ant ratų rodykles paišo, arba delnais protektorių brauko. Aišku, jei jie montuotojai, o ne peckeliai...

aš irgi vakar ta pastebėjau. Matyt ne peckelis pasitaikė, kad kiekvieną padangą prabraukė ranka dar pasitikslinimui? Reikės pas jį ir pavasarį važiuot matyt B)
  • 0
Roots to roots

#14 Svečias_Gutis_406_*

Svečias_Gutis_406_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 spalio 21 - 12:58

Krypties nustatyma pasake teisingai. Jei nezinai i kuria puse sukosi padanga, brauki su delnu per padangos krasta, kur yra siurkstesne/astresne puse, i ten ir sukosi. Paciam kazkada teko pasidarbuoti prie padangu montavimo, tai teko matyti ne karta, kai zmones atvaziuoja su "issivaiksciojusia" padanga. Jei padanga vaziavus viena sezona (nauja), ir nedaug km, tikimybe kad atsitiks kas nors negero, nedidele. Jei vaziuota nemazai, arba nezinai kiek ir kaip su ja vaziuota (perkant devetas), geriau deti pagal jos senaja sukimosi krypti.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0