Peršokti prie turinio


Nuotrauka

607. SWIRL vožtuvo veikimas/neveikimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2009 liepos 03 - 09:54

Laba diena. Prieš kelias dienas pakeičiau SWIRL vožtuvą (čia tas daikčiukas kuris atidarinėja papildomus vožtuvėlius įsijungus turbinai). Pirkau originalą iš VICI centro (kodas butų 0363.87 - vakuuminė diafragma) . Idėjom, viska pajungėm kaip turi būti. Bet užvedus variklį, ir pakėlus apsukas iki 3000 aps/min diafragma neatidarinėja vožtuvu (bandant ranka viskas veikia gerai). Liko neaišku kas dar neveikia, ir ką reikia pažiūrėti kad ta diafragma pradėtų veikti. Pagal schema iš elcats.ru yra dar toks elektromagnetinis SWIRL vožtuvo reguliatorius. Gal tas? Ar yra žmonių kurie susidurė su panašia problema. Arba yra žmogus kuris galėtu išsamiai paaiškinti kaip veikia visą šita sistema. Aleksej P-607, 2,2 HDI
  • 0

#2 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 liepos 03 - 12:00

gal vakumo siurbliukas neveikia tas kurturi atidarinet ta voztuva tai kaip suratau cia recirkuliacinis voztuvas :huh:
  • 0

#3 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2009 liepos 03 - 13:07

Na nevisai taip. Cia jei paziuresi mano foto - 2 nuotrauka, ten yra pazymeta vieta kur jis randasi. Kaip man paviko issiaskinti, tai yra dar toks elektromagnetinis SWIRL voztuvo reguliatorius, kuris tam tikru momenu turetu isijungti ir ta diafragma turetu atidaryti voztuvus kad variklis gautu `daugiau oro`. Jo veikimas yra toks: paspaudziam `gazo` pedala ir apsukos pakila iki , sakykim 25000 rpm, turbina isijungia ir pradeda pumpuoti ora i varikli, tuo momentu kai isijungia turbina, turi atsidaryti papildomi voztuvai ir `papildomas` oras turi patekti i varikli. Tu voztuvu pagalba panaikinamas taip vadinamas provalas (varikliui mazai oro -> isijungia turbina -> atsidaro voztuvai -> "pasikeicia геометрия впускного коллектора" (sorry, lietuviskai neparasysiu :) )-> variklis gauna papildamo oro ir linksmai isisuka be jokiu staigiu pagreitejimu (toligiai), visiems pas ka yra suluzes tas daikciukas turetu visu pirma padideti kuro sanaudos vaziuojant iki turbinos suveikymo apsuku, ir turetu jaustis "spyris" i uzpakali kai staigiai nuspaudzia pedala , kai isijungia turbina. na lygtais tiek. pasiruosies isklausyti jus teorija :) Aleksej
  • 0

#4 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 liepos 03 - 16:12

ak tai sitas daikciukas nu pas mane jis veikia bet as manau kad vakumo pagalba jis darinejasi ir ten sone yra vakumo siurbliukas tik kazi ten kas perduoda zinia tam siurbliukui as taip manau gal ir klystu pats nebuvau dar susidures su tuo reikalu nagi forumieciai atsiliepkit padekit :pug:
  • 0

#5 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 liepos 10 - 13:20

na leopold ar susitvarkei savo pezuka :pug: jei sutvarkei tai idomu kas buvo
  • 0

#6 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 liepos 10 - 15:01

Laba diena.

Prieš kelias dienas pakeičiau SWIRL vožtuvą (čia tas daikčiukas kuris atidarinėja papildomus vožtuvėlius įsijungus turbinai). Pirkau originalą iš VICI centro (kodas butų 0363.87 - vakuuminė diafragma) . Idėjom, viska pajungėm kaip turi būti. Bet užvedus variklį, ir pakėlus apsukas iki 3000 aps/min diafragma neatidarinėja vožtuvu (bandant ranka viskas veikia gerai). Liko neaišku kas dar neveikia, ir ką reikia pažiūrėti kad ta diafragma pradėtų veikti. Pagal schema iš elcats.ru yra dar toks elektromagnetinis SWIRL vožtuvo reguliatorius. Gal tas?

Ar yra žmonių kurie susidurė su panašia problema. Arba yra žmogus kuris galėtu išsamiai paaiškinti kaip veikia visą šita sistema.

Aleksej
P-607, 2,2 HDI

gal tu ir davei 3000 apsuku, taciau nedavei apkravos ...........ir neatsidare..........

Posted Image
  • 0

#7 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 liepos 11 - 00:24

nu nezinau as tai kai uzduodu apsuku jis man atidaro kazkur prie 2000 aps 607 22 hdi 2004m
  • 0

#8 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.797
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2009 liepos 11 - 09:01

gal tu ir davei  3000 apsuku, taciau nedavei apkravos ...........ir neatsidare..........

Apkrova cia nereikalinga, kad ta voztuva atidarytu, stovinciai masinai pagazavus jis visad darinejas.

Šį pranešimą redagavo antanukas: 2009 liepos 11 - 09:02

  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#9 Leopold

Leopold
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CITROEN C5, 2008, Exclusive

Parašyta 2009 liepos 13 - 07:20

Ne kol kas nepivksta sutvarkyti sita SWIRL vožtuvą. su elektronika, lygtais viskas gerai, o va su vakuumu yra problema. Yra toks įspūdis kad vakuumo kontūras nesandarus ir iš kažkur gauna oro + vienas vamzdelis neprasipucia :( . Dabar reikia kažkaip diagnastuoti pro kuria vieta siurbia oro, ir ar ne bus gatavas vakuumo siurbliukas ar rezervuaras. galvosim, ieškosim monometrą kad patikrinti kur kas ir kaip. Vakuumo kontūro schema yra, tad bandysim knistis toliau ;)
  • 0

#10 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 liepos 13 - 13:35

leopoldas as truputi nuo temos nukripsiu noriu paklaust nes niekur nerandu tos temos ir naujos nenoriu uzvest kaip yra kai oro matuokle nebeveikia saKO LIGTAIS TRAUKOS NELIEKA bet as kai fiske is matuokles istraukiu man nieko nesikeicia eina kai ejusi klausiu todel kad po fap filtro sutvarkimo sutvarkimo man dega ANTIPOLIUTION DEFEKTYVE variau iatgal penkis kartus i servisa nieko nepadaro tik spelioja o tikros priezasties nesuranda bet masina eina kaip zveris beciupinedamas radau viena vakumo vamzdeli sukiurusi kur eina ifap ten eina du ir ateina iki stabdziu stiprintuvo i toki voztuveli ka jis daro nezinau as sutvarkiau ta vamzdeli bet vis tiek tas antipoliution dega o gal cia tas lemdazondas ar matuokle blogai kad as ne lietuvoi o tokiojsaly kur gal 3 tokie pezai yra ir vienas pezo centras tai jie nelabai ir sugeba tvarkyti masinas grysiu i lietuva tai tiesiai pas pona spakena bet tas ti kita vasara dekui jai ka
  • 0

#11 retarderis

retarderis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 39
  • Vieta:Kuršėnai
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2 HDI 98kw

Parašyta 2013 gegužės 15 - 09:12

Prikeliu seną temą.. Leopold, kaip išsprendei problemą?
  • 0

#12 tomas.alekna

tomas.alekna
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 liepos 01 - 22:40

Jo man ir būtų įdomu sužinoti labai. Kažin ar pas mane jis veikia taip kaip turi būt, pas mane nukrenta ta kojelė kuri darinėja jį. Bet jei ant laisvų apsukų ranka nulenkiu jį į atidarytą padetį variklyje pasigirsta kitoks darbo garsas. Taip išeitų veikia? Aš jį vis uždedu, bet kažkiek pravažiavus jis vis pas mane nukrenta. Atrodo, kad per trumpa būtų ta svirtelė kuri darinėja...
  • 0
Peugeot 607, 2.2HDI, 2004m., 98kW.

#13 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2014 liepos 01 - 23:34

Jo man ir būtų įdomu sužinoti labai.

Kažin ar pas mane jis veikia taip kaip turi būt, pas mane nukrenta ta kojelė kuri darinėja jį. 

Bet jei ant laisvų apsukų ranka nulenkiu jį į atidarytą padetį variklyje pasigirsta kitoks darbo garsas. Taip išeitų veikia?
Aš jį vis uždedu, bet kažkiek pravažiavus jis vis pas mane nukrenta. Atrodo, kad per trumpa būtų ta svirtelė kuri darinėja...

tiesiog tas plasmasinis obuoliukas turi uzsispausti ir laikytis ,bet jai ji isdilus tai ir nukrenta
o jo veikimas yra toks ,pagazuok ir matysi jai sukelus apsukas atidaro ir atleidus gaza uzdaro,reiskia veikia

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2014 liepos 01 - 23:36

  • 0

#14 tomas.alekna

tomas.alekna
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 59
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 liepos 02 - 15:56

Veikia
Kaip suprantu veikia.:)

Gal turit patarimų kaip sutvarkyt tą išdilusią plastmasę, kad laikytusi? bandžiau obuoliuką momentu apipilt, palaukiau kol sustingo, užmoviau, laikė kokią savaitę, po to vėl tas pats...
  • 0
Peugeot 607, 2.2HDI, 2004m., 98kW.

#15 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 liepos 02 - 21:41

Bandyk epoksidinius klijus.
Radau viename forume:savadarbiškas taisymas.

Posted Image

Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 liepos 02 - 22:07

  • 0

#16 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2014 liepos 03 - 20:41

Veikia
Kaip suprantu veikia.:)

Gal turit patarimų kaip sutvarkyt tą išdilusią plastmasę, kad laikytusi? bandžiau obuoliuką momentu apipilt, palaukiau kol sustingo, užmoviau, laikė kokią savaitę, po to vėl tas pats...

tikrai veikia :good:
jai buciau lietuvoja padovanociau tau nauja ta obuoliuka,,o as pirkau EBAY visa ta voztuva
stai ,,,http://www.ebay.com/itm/PEUGEOT-406-607-CITROEN-C5-2-2-HDI-VACUUM-INTAKE-BUTTERFLY-SWIRL-VALVE-036387-/370986339622?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5660824d26&vxp=mtr

Šį pranešimą redagavo ARMONDS: 2014 liepos 03 - 20:46

  • 0

#17 Dyzelis

Dyzelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:peugeot 406 HDI

Parašyta 2015 vasario 15 - 10:04

Sveiki, prikelsiu tema, nes domina SWIRL veikimas. Gal kas galietumet pasakyti kaip turetu vaikscioti ta kojele? Ja turi traukti i apacia ar stumti i virsu. pridedu video nuorodas:

1. https://www.youtube....h?v=0LMKK5evfmE

2. https://www.youtube....h?v=1Z8hqj9FjBo


tiesa nepaminejau. auto 607 2.2 hdi 98 kw.


  • 0

#18 galbut

galbut
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Norvegija
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2015 vasario 21 - 11:51

labas,swirl vostuvelis pradeda veikti nuo kaskur 2000 rpm,ji trauke i apacia kaip pasiekemos reikemos apsukos ir variklis pasiima daugiau oro


  • 0
Peugeot 607 2.2HDI 2004m.

#19 Dyzelis

Dyzelis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:peugeot 406 HDI

Parašyta 2015 gegužės 31 - 13:44

Sveiki, gal yra galinciu padet sujung vakuma 607 2.2 hdi?

http://www.part.lt/p...99985fd9155.jpg

Koks skaiciykas su kuriuom turetu susijungt?
  • 0

#20 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 gegužės 31 - 16:16

Sveiki, gal yra galinciu padet sujung vakuma 607 2.2 hdi?

http://www.part.lt/p...99985fd9155.jpg

Koks skaiciykas su kuriuom turetu susijungt?

Taigi punktirai nuvesti. Kame problemos? :) Kazkada siaip pas rusus buvau gera schema rades, abejoju ar beturiu, jei rasiu - ikelsiu.

 

___

 

Prasom - https://www.dropbox...., EGR).pdf?dl=0


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 gegužės 31 - 16:24

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0