sweiki,turiu rimta ir gan brangia beda,isejo galinis girgzdukas,pradzioi ikyriai girgzdedavo,dbr pradejo i smarku bildejima jisai...kaip ji pakeisti duokit patarimu nes jis yra ipresuotas,o servizui uz darba nesinori 100lt atiduoti
Girgzduko keitimas
Sukūrė Bimbauzis, 2009 Lie 07 18:21
Temoje atsakymų: 10
#1
Parašyta 2009 liepos 07 - 18:21
#2
Parašyta 2009 liepos 07 - 21:35
Tai ka cia galvoti isemi sake isdegini guma, su nazofke ipjauni yvore per dvi vietas ir iskali,nusiperki kita,ipresuoji arba nunesi i serviza kad ipresuotu sumoki 20lt ir psio tik pries islupant sena ussizimek kokioj padety buvo,kad nauja i ta pacia vieta idetum.
#3
Parašyta 2009 liepos 07 - 21:53
... pas mus pastoviai tokių ateina, tai su gumom, tai su guoliais...... nunesi i serviza kad ipresuotu sumoki 20lt ir psio...
Taupo žmogai - krizisas, o važiuot nori...
... labai piktas diedas...
#4
Parašyta 2009 liepos 08 - 01:16
Teko irgi turet šitą malonumą keisti girgždukus. Visakas buvo daroma kiemo salygom. Trumpai aprašysiu keitimo eigą, nerašysiu elementarių veiksmų tokių kaip rato atsukimas ir pan.
1. Atsukam amortizatoriaus aptinį ir stebulės veržles. Prieš iškalant varžtus po šake pasikišau kita domkratą, kad spiruokle nešautų mordon . tada iškalam varžtus ir palengva nuleidžiam domkratą.
2. Dabar pats linksmumas kaip išpresuoti esanti silentbloką (aka girgždukas). Naudojau primityvų savadarbį įrankį, sriegtą strypą ir kelis vamzdžio galus. viena teko aptekinti kad būtų diametro nedaug mažesnis kaip ir sailentblokas.
Įrankio foto jau su išpresuotu girgžduku
Stupitca be silentbloko
3. Dabar belieka naują silentbloka įpresuoti į stupitcą. nepamaišytu truputis tepaliuko, kad lengviau įsipresuotų. Naudoju tapatį sriegtą strypą įpresavimui.
4. Viską surenkam ir darom test drive.
1. Atsukam amortizatoriaus aptinį ir stebulės veržles. Prieš iškalant varžtus po šake pasikišau kita domkratą, kad spiruokle nešautų mordon . tada iškalam varžtus ir palengva nuleidžiam domkratą.
2. Dabar pats linksmumas kaip išpresuoti esanti silentbloką (aka girgždukas). Naudojau primityvų savadarbį įrankį, sriegtą strypą ir kelis vamzdžio galus. viena teko aptekinti kad būtų diametro nedaug mažesnis kaip ir sailentblokas.
Įrankio foto jau su išpresuotu girgžduku
Stupitca be silentbloko
3. Dabar belieka naują silentbloka įpresuoti į stupitcą. nepamaišytu truputis tepaliuko, kad lengviau įsipresuotų. Naudoju tapatį sriegtą strypą įpresavimui.
4. Viską surenkam ir darom test drive.
#5
Parašyta 2009 liepos 08 - 12:50
As maniau ,kad girgzdukai tai tie sailenblokai kur stovi ant kebulo tarp slenkscio ir bako tokios gumos o Mindazo parodytas tai cia plaukiojantis sailenblokas man atrodo ?
Ar as cia klystu?
#6
Parašyta 2009 liepos 08 - 13:14
Taip ten plaukiojentis silentblokas, bet kurioje auto dalių parduotuvej pasakius kad reikia keisti girgždukus gausi šį silenbloką.
Pagal foto šioje temoje detalė Nr. 7 Tema apie girgždukus + galinės pakabos schema
dar viena tema apie girgždukus
Pagal foto šioje temoje detalė Nr. 7 Tema apie girgždukus + galinės pakabos schema
dar viena tema apie girgždukus
#7
Parašyta 2009 liepos 08 - 13:37
aciu dabar pats galesiu pasikeisti ;)
#8
Parašyta 2009 liepos 08 - 13:51
Dekui uz info. pasirodo klydau maniau,kad nr 16as sailenblokas
#9
Parašyta 2009 liepos 08 - 14:01
Džiugu kad kažkam pravers šis trumpas tutorialas
#10
Parašyta 2009 liepos 08 - 16:34
Kelkit šitą temą į "PATARIMAI, ATRADIMAI, PASIŪLYMAI", tikrai daug kam pravers ;)
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS
#11
Parašyta 2009 liepos 08 - 18:48
Pries kelias dienas pastebejau ir savam puge nemalonius garsus gale toks lyg gumos trynimasis i guma (girgzdejimas) bet nevisada girdisi tai itariu irgi bus tie sailentblokai jau pareinantys
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0